Mode & Beauty alle pijlers

Kousen en jarretels

18-12-2018 12:41 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames van Nederland,

Ik ben al een tijdje benieuwd wie van jullie weleens kousen met jarretels draagt naar zijn werk of met uitgaan en of je dit dan ook echt lekker vindt zitten. Hiernaast ben ik van plan mijn vriendin een setje cadeau te doen, waar moet ik op letten als je deze ook voor buiten de deur echt wil dragen?

Ik kijk uit naar jullie reacties.

Groeten en dank,
Odin.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een buiten- en een binnen variant. Ik vind het maar moeilijk dat ik steeds moet wisselen aan de voordeur.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
ga naar je plaatselijke kousenwinkel en laat je even bijpraten
Ben benieuwd of er veel mensen zijn die jarretels dragen. Ik vraag het me af.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
18-12-2018 13:26
Ben benieuwd of er veel mensen zijn die jarretels dragen. Ik vraag het me af.
ik heb wel kousen met 'ingebouwde' jarretelles
zoiets: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B06 ... UTF8&psc=1
Alle reacties Link kopieren
Holdups zijn fijner buiten de deur.

Koop n compleet set bh, string, jarretel en kousen. Hunkermoller heeft nu wel mooi en betaalbaar spul.

Neem een goed passende bh van haar mee naar de winkel ivm breedte van de beugel. Te smalle beugel sucks.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag het persoonlijk nooit.... :mrgreen: :-D
lilalinda schreef:
18-12-2018 13:33
ik heb wel kousen met 'ingebouwde' jarretelles
zoiets: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B06 ... UTF8&psc=1
Waarom kies je hiervoor ipv een panty? Zit dit lekkerder?
Alle reacties Link kopieren
DianaBerrigan schreef:
18-12-2018 14:36
Waarom kies je hiervoor ipv een panty? Zit dit lekkerder?
jep, vooral zomers echt frisser
Alle reacties Link kopieren
Mmmmmh, lekker topic.

Hier op verzoek, bij mijn vrouw dan, wel te verstaan. Liefst de wat zwaardere denier, lichte komen wat cheap en ordi over, hou ik niet van. Idem dito voor die dingen met 'n motiefje erin. Gewoon lekker boring en zwart. Jarretels op verzoek. Onder 'n jurk / rok is dat mega g**l. Maar met van die rubbers, holdups, meen ik, ook erg lekker. Het is het idee dat ze het aan heeft en dat je met je vlakke hand eraan kan zitten, wanneer ik dat wil. Die overgang van kous naar dij ... Men! Moet wel altijd ervoor zorgen dat ik niet toevallig 'n eelt-haakje aan de binnenkant van m'n hand heb, want blijft dan wat haken (hoorbaar). Om op je vraag in te gaan:

Naar werk, nee. Naar elders, ja. Puur op verzoek. En heel soms als verrassing, maar komt helaas nooit voor.

Wat zijn die mannen ook eigenlijk snel tevreden ...
.
Alle reacties Link kopieren
Manlief schreef:
18-12-2018 16:09
. Liefst de wat zwaardere denier, lichte komen wat cheap en ordi over, hou ik niet van.
je moet ook zijde kopen, geen nylon
Alle reacties Link kopieren
Ha, dank voor de tip! Wist ik nog niet.

Gaat googlen
.
lilalinda schreef:
18-12-2018 16:00
jep, vooral zomers echt frisser
Niet zo’n plak-kont :facepalm:

En zie je de lijnen van dat open stukje dan niet onder een strakker jurkje? Of heb je deze alleen aan onder een wijder jurkje?

ik voel me een oud vies rukkend mannetje met al deze vragen
Alle reacties Link kopieren
Jawel, soms te zien. Onder 'n dun tricot strak jurkje wel. Maar vind ik juist prachtig om te zien! Ik zeg er nix van, totdat mijn vrouw het zelf ontdekt.
.
Manlief schreef:
18-12-2018 16:57
Jawel, soms te zien. Onder 'n dun tricot strak jurkje wel. Maar vind ik juist prachtig om te zien! Ik zeg er nix van, totdat mijn vrouw het zelf ontdekt.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-12-2018 16:12
je moet ook zijde kopen, geen nylon
zie je, ik wist het wel….die panties he....
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik draag ze naar het werk.
En die moeten gewoon goed en netjes zitten en betrouwbaar zijn, is niks spannends aan. Absoluut geen Hunkemöller voor mij, die zijn alleen geschikt voor de slaapkamer. En laat je vriendin het lekker zelf uitzoeken en passen, je wilt niet dat haar gordeltje midden in kantoor afzakt op haar enkels omdat jij het zo'n leuk idee vindt dat ze dat draagt.
Alle reacties Link kopieren
Koop vooral echte kwaliteit en geen Hunkemöller jarretels met van die plastic sluitingen. Om je er lekker in te voelen moet alles wel goed blijven zitten en fijn voelen.
Alle reacties Link kopieren
Manlief schreef:
18-12-2018 16:09
Mmmmmh, lekker topic.

Hier op verzoek, bij mijn vrouw dan, wel te verstaan. Liefst de wat zwaardere denier, lichte komen wat cheap en ordi over, hou ik niet van. Idem dito voor die dingen met 'n motiefje erin. Gewoon lekker boring en zwart. Jarretels op verzoek. Onder 'n jurk / rok is dat mega g**l. Maar met van die rubbers, holdups, meen ik, ook erg lekker. Het is het idee dat ze het aan heeft en dat je met je vlakke hand eraan kan zitten, wanneer ik dat wil. Die overgang van kous naar dij ... Men! Moet wel altijd ervoor zorgen dat ik niet toevallig 'n eelt-haakje aan de binnenkant van m'n hand heb, want blijft dan wat haken (hoorbaar). Om op je vraag in te gaan:

Naar werk, nee. Naar elders, ja. Puur op verzoek. En heel soms als verrassing, maar komt helaas nooit voor.

Wat zijn die mannen ook eigenlijk snel tevreden ...
En wat trek jij op verzoek aan?...
Alle reacties Link kopieren
Waar mijn vrouw om vraagt. En natuurlijk wat ik zelf vind wat voor 'n bepaalde gelegenheid passend is. In ieder geval werkt het voor haar op dezelfde manier als bij mij.

Sowieso scoor ik bij haar als ik ipv 'n (getrimde) stoppelbaard 'n dubbelgeschoren kop heb, uiteraard met mesje. Afgewerkt met after shave balsem en 'n eau de toilette. Pantalon met bijpassend colbert. Nieuw overhemd. Wel getailleerd spul, pantalon tapered, Italien style. Leren schoenen of (nieuwe) sneakers.

Geeft altijd wel 'n bepaald (lekker) sfeertje.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven