Mode & Beauty alle pijlers

Onzuiverheden

04-01-2019 17:37 34 berichten
Goedenavond,

Ik kijk al n tijdje op internet naar crèmetjes en zalfjes e.d voor onzuiverheden/puistjes.

De 1 raad dit aan, de ander weer dat..
Iemand die een goed product heeft dat 100% helpt?

Wil er best wat geld aan besteden als het nodig is, maar zou wel graag willen weten of t te doen is voor dat product.

Alvast bedankt, en een fijne avond :)
Ps: Nog een gezond en gelukkig 2019 gewenst :)
Maar hier wordt toch ook door de één dit aangeraden en door de ander dat?

Hoe een product werkt, is voor iedereen verschillend. Het is een kwestie van proberen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent pas 18. Het hoort erbij. Tenzij het natuurlijk echt heel erg is- Dan zou ik naar een dermatoloog gaan. Die kan jouw huid bekijken en iets aanraden, wij kunnen dat niet.
¡Apagando las luces!
Als je iets gaat proberen:
op de producten van het Etos-huismerk staat dat als het product niet bevalt je je geld terugkrijgt.
wel kassabon bewaren.
Nectarinepit schreef:
04-01-2019 17:41
Maar hier wordt toch ook door de één dit aangeraden en door de ander dat?

Hoe een product werkt, is voor iedereen verschillend. Het is een kwestie van proberen.
Klopt ja, heb al zoveel geprobeerd :p
SombraOnline schreef:
04-01-2019 17:46
Je bent pas 18. Het hoort erbij. Tenzij het natuurlijk echt heel erg is- Dan zou ik naar een dermatoloog gaan. Die kan jouw huid bekijken en iets aanraden, wij kunnen dat niet.
T valt mee maar toch maakt het mij soms onzeker
ouwewijsneus schreef:
04-01-2019 17:53
Als je iets gaat proberen:
op de producten van het Etos-huismerk staat dat als het product niet bevalt je je geld terugkrijgt.
wel kassabon bewaren.
Oh bedankt! Goede tip
Gewoon goed schoonhouden met milde producten. Hoe is je voeding? Wat bij mij werkt, geen zuivel en geen varkensvlees. Bij man ook. Ik zie het gelijk als hij op zijn werk weer aan de melk zit. Heel maf. Misschien eens proberen?
Je leeftijd is 18? dan is het vaak ook nog onrustig door hormonen.
Alle reacties Link kopieren
Paula's choice.
SjakS schreef:
04-01-2019 17:58
Gewoon goed schoonhouden met milde producten. Hoe is je voeding? Wat bij mij werkt, geen zuivel en geen varkensvlees. Bij man ook. Ik zie het gelijk als hij op zijn werk weer aan de melk zit. Heel maf. Misschien eens proberen?
Ik eet geen varkensvlees, een paar maanden al niet. Zuivel ook niet echt..

Ben inderdaad nog maar 18, maarja zou toch fijner zijn als je het niet hebt :p
Anoniem_18jaar schreef:
04-01-2019 18:03
Ik eet geen varkensvlees, een paar maanden al niet. Zuivel ook niet echt..

Ben inderdaad nog maar 18, maarja zou toch fijner zijn als je het niet hebt :p
Ook geen yoghurt, melk in de koffie etc?

Ja snap ik, had het vroeger ook. Kreeg de Diane pil voor. Bleek achteraf ook niet zonder risico. Maar dat wist ik toen niet.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
04-01-2019 17:59
Paula's choice.
Dit. Ik gebruik dit al een tijd en heb amper onzuiverheden meer.
En de BHA AHA peeling van the ordinairy, te koop op beautybay
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik elke week een masker, en scrub elke week met Trekpleister huismerkscrub voor het gezicht. Elke dag reinigen met wattenschijfje en reinigingsmelk (ook gewoon huismerk) voor het slapengaan, en washandje met lauw water bij opstaan. Het masker is van Van der hoog, of Garnier pure active met houtskool 3 in 1 die werkt ook fijn! Let er wel op dat je huid niet té droog wordt, qua dagcreme heb ik zelf Roq maar dat is vrij prijzig. je doet wel heel lang ermee. Qua eten heb ik echt alles geprobeerd toen, maar niks hielp mij... gezond en gevarieerd werkt het beste over het algemeen, laat dus alsjeblieft niet chocolade staan, mijn dermatoloog in het zkh zei dat het onzin was dat je daar puistjes van krijgt. tenzij je elke dag een hele reep opeet. maar dat is met alles zo. Teveel is gewon niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Paula's Choice de Calm of Clear lijn. Afhankelijk van waar de onzuiverheden uit bestaan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
04-01-2019 17:59
Paula's choice.
Hier ook een groot Paula's Choice fan. Probeer hun Clear lijn eens. Ze hebben ook mini's, handig om te kijken of het wat voor jou is. Op de site vind je ook heel veel advies, onder de knop 'expert advies '
Alle reacties Link kopieren
Anoniem_18jaar schreef:
04-01-2019 18:03
Ik eet geen varkensvlees, een paar maanden al niet. Zuivel ook niet echt..

Ben inderdaad nog maar 18, maarja zou toch fijner zijn als je het niet hebt :p
Hoe kom je dan aan je calcium om je tanden en botten overeind te houden?

Wat voor de een werkt, werkt voor een ander weer niet. Geen huid is hetzelfde zoals je zelf ook al merkt. Hoe rot ook, het past bij je leeftijd en wordt door de jaren heen beter.
Alle reacties Link kopieren
wassen met kruidvat pure en kruidvat pure dagcreme achteraf.
en voor de puistjes zelf, een spot on la roch posai Effaclar A.I..
of als je een breder budget hebt voor dagcreme la roche posay effaclar duo.
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
04-01-2019 19:00
Hoe kom je dan aan je calcium om je tanden en botten overeind te houden?

Wat voor de een werkt, werkt voor een ander weer niet. Geen huid is hetzelfde zoals je zelf ook al merkt. Hoe rot ook, het past bij je leeftijd en wordt door de jaren heen beter.
Dat gaat niet altijd op.

TO bij Palua's Choice kun je ook proefjes bestellen voordat je een grote verpakking koopt.
Sommige zijn zakjes, sommige mini's.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
TO als je last van acné hebt, er staat een oproepje op het forum. Misschien is het bij jou in de buurt.
gevraagd/acn/list_messages/434656
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
04-01-2019 17:59
Paula's choice.
+1
huisduif schreef:
04-01-2019 19:00
Hoe kom je dan aan je calcium om je tanden en botten overeind te houden?

Wat voor de een werkt, werkt voor een ander weer niet. Geen huid is hetzelfde zoals je zelf ook al merkt. Hoe rot ook, het past bij je leeftijd en wordt door de jaren heen beter.
https://www.veganisme.org/voeding/voedi ... n/calcium/
Alle reacties Link kopieren
Je kunt een proefsetje bestellen voor €15 van Paula’s Choice. Ik heb het setje van de clear lijn (deze is voor acne gevoelige huid). Er zit een exfoliant in, cleanser en dagcreme. Vooral de exfoliant is erg goed.
Met dat setje doe ik al 2 maanden en je betaalt niet gelijk de hoofdprijs.
Alle reacties Link kopieren
Wat belangrijk is, is om goed te reinigen maar niet je huid uit te drogen. Hiervan raken de talgklieren overactief en wordt het alleen maar erger. Ook is exfolieren (scrubben) erg belangrijk om je poriën schoon te houden. Dit mag met een hele milde scrub zelfs dagelijks, maar ik zou het minimaal 3x per week doen. Ook is hydrateren belangrijk, wel met een crème die niet vet is.

Daarnaast vraag ik me af of je ook makeup gebruikt? Dit kan ook verstoppen. Gebruik altijd makeup waarop staat dat het niet-comedogeen is. Dit betekent dat het je huid laat ademen en niet je porieën verstopt. Ook een poeder of blush moet je goed op kijken of ze je huid niet verstoppen. Minerale makeup is een goede keuze.
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Alle reacties Link kopieren
Kersje303 schreef:
06-01-2019 09:42
Wat belangrijk is, is om goed te reinigen maar niet je huid uit te drogen. Hiervan raken de talgklieren overactief en wordt het alleen maar erger. Ook is exfolieren (scrubben) erg belangrijk om je poriën schoon te houden. Dit mag met een hele milde scrub zelfs dagelijks, maar ik zou het minimaal 3x per week doen. Ook is hydrateren belangrijk, wel met een crème die niet vet is.

Daarnaast vraag ik me af of je ook makeup gebruikt? Dit kan ook verstoppen. Gebruik altijd makeup waarop staat dat het niet-comedogeen is. Dit betekent dat het je huid laat ademen en niet je porieën verstopt. Ook een poeder of blush moet je goed op kijken of ze je huid niet verstoppen. Minerale makeup is een goede keuze.
Grotendeels eens. Ik zou echter kiezen voor een exfoliant met BHA, en zeker niet voor een scrub.
Voor wat betreft het make up gedeelte : ook eens, maar jammer dat 'niet-comedogeen' geen beschermde term is, en dus niet altijd iets betekent. Net als 'hypoallergeen'. Een product waar dat op staat, kan evengoed bijvoorbeeld parfum bevatten. Dat laatste ingrediënt zou ik vermijden, dus dat wordt ingrediënten lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven