Mode & Beauty alle pijlers

Bikinibroekjes

11-01-2019 00:18 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik begin er maar alvast vroeg mee, want wat vind ik het een hel om bikini’s te kopen, en dan vooral de broekjes! Sommige zijn te laag gesneden aan de voorkant, of lubberen helemaal uit aan de achterkant als je het water uitstapt. Welk merken/winkels hebben nu echt hele fijne bikini’s? En dan met name de broekjes?
High waist bikini!
Geen problemen meer nu.
Eerst altijd tussen de billen, met duiken op mijn knieen, idd te laag, etc.
Nu zijn er toch juist veel van die high-waisted bikini’s te koop? Mijn favoriete bikinimerken zijn Baku, Cyell, Huit, Banana Moon, Seafolly en Beachwave, ik geef graag geld uit aan bikini’s. Bij Wehkamp, ASOS of Zalando heb je ook eindeloos veel keus.

https://tweka.com/nl-nl/shop/tweka-dame ... -burgundy/

https://goo.gl/images/1xkd7J

https://goo.gl/images/HjaSia

https://goo.gl/images/dCu2Dh

https://goo.gl/images/zi79fL

Overigens is ook het badpak juist helemaal terug van weggeweest, mocht dat ook een optie zijn. Maar dat is misschien wat meer onder de jonge meiden.
Nitflex schreef:
11-01-2019 06:14
Nu zijn er toch juist veel van die high-waisted bikini’s te koop? Mijn favoriete bikinimerken zijn Baku, Cyell, Huit, Banana Moon, Seafolly en Beachwave, ik geef graag geld uit aan bikini’s. Bij Wehkamp, ASOS of Zalando heb je ook eindeloos veel keus


Ik vind het geen mooie trend. Vreselijk. Waarom zou je nog een bikini aan doen als je zo’n tent aantrekt. Dan wordt je buik toch niet bruin?
PattyJupiter schreef:
11-01-2019 07:22
Ik vind het geen mooie trend. Vreselijk. Waarom zou je nog een bikini aan doen als je zo’n tent aantrekt. Dan wordt je buik toch niet bruin?
Ik ben dol op die retro trend. Erg sexy, beetje Marilyn Monroe/Brigitte Bardot-vibes.

Met bruin worden ben ik niet bezig. Waarom moet ik een bruine buik.

Ik moet wel zeggen; ik heb een lade vol bikini’s, dus ik wissel veel tussen stijlen. Ook nog genoeg kleinere broekjes.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 11-01-2019 07:32
13.93% gewijzigd
Als je niet highwasted wilt, wat een kwestie van smaak is. Dan kun je eens kijken bij de sportbikini’s. Die zijn gemaakt om meer te doen dan mooi te zijn in het zwembad. Maar goed. Daar moet je ook in willen lopen.
Je komt dan uit bij merken als Tyr, Arena, Adidas, Lane4, Zone, Speedo e.d.
Alle reacties Link kopieren
High waist bikinibroekjes vind ik ook niet zo, het staat me helaas gewoon niet :s
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen fan van high-waisted. Heb zelf een paar jaar veel plezier gehad van een speedo bikini. Uiteindelijk ging die ook wel lubberen, maar pas veel later dan andere merken.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Monaliasa1910 schreef:
11-01-2019 08:36
High waist bikinibroekjes vind ik ook niet zo, het staat me helaas gewoon niet :s
Dan blijft het gewoon proberen. Het is heel moeilijk in te schatten wat bij jou goed om je billen zit. Hipsters misschien?

Ik heb ook veel bikini’s van surfmerken en die zijn wat meer berekend op iemand die actief is op het strand, dus die zitten bij mij goed op hun plek.

Triangel bikini’s met strikbroekjes draag ik ook veel, maar daar blijft het een kwestie van goed opletten.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd bikini’s van Beachlife en Cyell. Daar hebben ze van dezelfde print altijd meerdere modellen broekjes. Ik koop ze altijd via internet omdat ze niet overal alle modellen en kleurtjes hebben.

In het begin bestelde ik meerdere broekjes om uit te vinden wat het beste zat.
Alle reacties Link kopieren
Naturistisch!

Dé oplossing! Kan me niet heugen wanneer ik de laatste bikini gekocht heb. Er ligt 1 badpak in de kast voor die enkele keer dat het nodig is. Met gezin, en op vakantie is alles en iedereen naakt!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook altijd weer erg moeilijk. Ik heb ook graag hoge bikinibroekjes. Dat is er nog wel re-de-lijk maar dan weer zelden gecombineerd met een normale BH-model top. Bijna alles is dan of halter of strapless, dat ik niet wil.

Soms heeft Cyell iets, maar ik ben ook wel eens geslaagd bij Hema. Die hebben wel mooie hoge broekjes. Vaak met omslagrand, heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Bikini's vind ik ook altijd lastig. De broekjes passen meestal wel, maar de top vind ik lastiger. De meeste strapless of haltertops zijn te slap en strapless vind ik sowieso niet fijn. Ik hou van zwemmen in zee en de golven, dus het moet stevig zitten.

Dus ook voor mij graag een gewone bikinitop met beugels. Dan vallen al veel bikini's af...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Ik heb een bikini van Sapph. Iets hoger broekje en top in een bh maat. Bij bikini in een gewone maat slaag ik nooit want G cup. Bij Hunkemöller ook wel eens een omslagbroekje gehad. Die heb ik gedragen tijdens zwangerschap. Daarna lubberde die wel, maar dat vond ik niet zo raar.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar Andres Sarda!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat de string bikini broekjes weer ruim verkrijgbaar zijn.

Geen gedoe met slecht zittende broekjes en nog mooie bruine billen ook !
Alle reacties Link kopieren
Zag de eerste bikini’s alweer in de winkel liggen. En al googlend kwam ik deze tegen. Vind het zelf dus té, beetje tuttig zo.

Afbeelding

Terwijl ik zoiets, met een omslag, wel weer mooi vind.
Afbeelding

Iemand al een geschikte bikini met hoog broekje gevonden?
Tips voor merken welkom !
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
11-01-2019 15:09
Naturistisch!

Dé oplossing! Kan me niet heugen wanneer ik de laatste bikini gekocht heb. Er ligt 1 badpak in de kast voor die enkele keer dat het nodig is. Met gezin, en op vakantie is alles en iedereen naakt!
Eh nee.
Alle reacties Link kopieren
TO, heb je al iets kunnen vinden?
Nog tips ?
Alle reacties Link kopieren
Een tankini kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven