Mode & Beauty alle pijlers

Labello gekleurd

11-01-2019 10:00 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft die? Ik vraag me af hoe fel je de kleur ziet? Of is het meer een lichte glans?. Rood staat niet bij mijn huidtype dus vandaar mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die rode Cherry versie. Als je 1 laagje gebruikt is het een mooie natuurlijke glans, geeft iets meer kleur aan de lippen dan een normale lippenbalsem. Niet fel dus. Als ik een paar keer over m'n lippen ga ziet het er niet uit :lol:

Mijn favoriet is de Kruidvat 100% pure lippenbalsem! Zonder kleurtje welliswaar
De functie lippenbalsem vind ik miniem, ik gebruik dan liefst L'Oréal lipstick als ik een kleurtje wil, die is lekker vet en comfortabel en blijft zitten.
Ik heb nogal volle lippen en heb de roze, die zie je amper bij mij maar ik ben getint. Wel een raar randje als hij eraf gaat en dat is best snel.
Alle reacties Link kopieren
hij geeft niet veel kleur, maar ook niet veel verzorging vind ik... ik maak hem wel op maar koop hem niet opnieuw.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties dames. Hij is dus niet heel denderend qua verzorging, en geeft een beetje kleur, ik denk dat ik hem straks gewoon ga proberen. Ik draag meestal lipstick maar vind soms een lippenbalsem wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Hij is mij favoriet, ik draag het elke dag. Draag verder geen of nauwelijks make up, maar hierdoor zie ik er net wat verzorgder uit. Ik ben fan :)
Alle reacties Link kopieren
De cherry shine bedoel ik dan ;)
Alle reacties Link kopieren
Als je echt een verzorgende lippenbalsem zoekt: dr leenarts !!
1 tot 2 X pd is voldoende.
Ik slik medicijnen waar mijn lippen van uitdrogen en barsten tot bloedens toe. Dat is verleden tijd met deze balsem.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Nee ik zoek meer een beetje kleur en een beetje verzorging ;) ;)
Alle reacties Link kopieren
Je kan dan beter de gekleurde lipbalm van burts bees nemen.
Alle reacties Link kopieren
De rode Labello, erg mooi en voor mij standaard in gebruik. De roze versies staan mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedacht mij net dat er volgens mij 2 soorten gekleurde labello's zijn. Die cherry stick en er is er ook 1 met "een punt" zeg maar, in de vorm van een lipstick, die is er ook in het oranje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd dat de randjes van mijn lippen heel droog zijn. Dus daa wil ik balsem op. Maar ik zag gister een kind met die labello rood en die had het over de randjes van de lippen gesmeerd (wat ik dus ook het liefst doe) en die zag er echt uit alsof hij zijn lippen kapot gebeten had. Niet qua bloed, zoveel kleur heeft het niet, maar wel heel erg rood en schraal. Zo leek het. Maar het was dus de labello.
Ik zou dat echt niet fijn vinden.
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
11-01-2019 11:27
Als je echt een verzorgende lippenbalsem zoekt: dr leenarts !!
1 tot 2 X pd is voldoende.
Ik slik medicijnen waar mijn lippen van uitdrogen en barsten tot bloedens toe. Dat is verleden tijd met deze balsem.
Roaccutane ;-)
Alle reacties Link kopieren
Everlast schreef:
11-01-2019 10:41
Ik heb die rode Cherry versie. Als je 1 laagje gebruikt is het een mooie natuurlijke glans, geeft iets meer kleur aan de lippen dan een normale lippenbalsem. Niet fel dus. Als ik een paar keer over m'n lippen ga ziet het er niet uit :lol:

Mijn favoriet is de Kruidvat 100% pure lippenbalsem! Zonder kleurtje welliswaar

Die wil ik gaan kopen als de huidige op zijn. Wat is hier zo fijn aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er vandaag 2 gekocht bij de Kruidvat, 1+1 gratis, dus de cherry en de perzik gekocht, ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik smeer ook altijd de rand om mijn lippen met labello in. Die is altijd het meest droog.

Vorige week kocht ik een labello die sunproof is. Kwam erachter dat deze eruitziet alsof je een witte stroperige (s)lijmlaag om je mond hebt. :nooo:
En die roze labello geeft een ziekelijke glans om je mond heen.

Dus….. voortaan alleen de kleurloze variant in gebruik. ('K wil er niet uitzien als pippo de clown of Mamaloe)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de roze lippenbalsem van vaseline, zit in een klein blikje. Fijne balsem en net iets een kleurtje, maar niet opvallend.
Alle reacties Link kopieren
threebee schreef:
11-01-2019 11:44
Je kan dan beter de gekleurde lipbalm van burts bees nemen.
Ja inderdaad! De getinte lip balm van Burt's Bees! Heb je ook in veel verschillende kleuren en is 100% natuurlijk. Geeft een mooie subtiele kleur af.
Oh ik heb trouwens burt bees met een kleurtje! Heel fijn!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven