Mode & Beauty alle pijlers

Kleding van Je M'appelle/Le Marais

13-01-2019 08:41 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op Facebook zie ik regelmatig advertenties voorbijkomen van deze merken. De prijzen zijn onwaarschijnlijk laag. Zeker voor hun kleding in de zgn 'travelstof'. Is de kwaliteit wel oke? Iekand ervaring? Hoor het graag!
Ik heb een keer of 2 wat besteld bij je m’appelle, shirts en jurkjes. Maatvoering was niet heel consequent en kwaliteit vergelijkbaar met de H&M. Door de grote hoeveelheden heen/weer sturen en kortlopende tijdsduur van het aanbod staan ze niet in mijn top 10 van favoriete webwinkels.
Alle reacties Link kopieren
Superuser2018 schreef:
13-01-2019 09:20
Ik heb een keer of 2 wat besteld bij je m’appelle, shirts en jurkjes. Maatvoering was niet heel consequent en kwaliteit vergelijkbaar met de H&M. Door de grote hoeveelheden heen/weer sturen en kortlopende tijdsduur van het aanbod staan ze niet in mijn top 10 van favoriete webwinkels.
beetje zelfde ervaring, maat klopte niet goed en pasvorm stond mij helaas niet ( betrof een costume> broek met jasje), prijs/kwaliteit verhouding klopte volgens mij wel.

Ze hebben ook wel dat iets op voorraad lijkt maar dan is het toch een pre-order, ik wil gewoon vandaag bestellen, morgen in huis ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven