Mode & Beauty alle pijlers

Gast bruiloft

14-01-2019 23:29 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uitgenodigd voor een bruiloft. Het duurt nog even maar ik vind het moeilijk een geschikte outfit te vinden. Zeker met mijn figuur. Ik ben erg klein 1.55m en heb maat 44.

Iemand tips wat netjes staat bij mijn figuur?
Mooi pak. Zeker bij appelfiguur.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 14-01-2019 23:33
56.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben je daggast of avondgast?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik ben daggast
Alle reacties Link kopieren
Wat bij je figuur staat kunnen we alleen zeggen als we weten wat voor figuur je hebt natuurlijk. Dus TO, wat voor figuur heb je? :)
Alle reacties Link kopieren
Zoek eens een plaatje van iemand met ongeveer jouw figuur.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens naar een grotere kledingwinkel, neem iemand mee (je beste vriendin, je zus, je vriend, je moeder) en zeg ik heb een bruiloft in maand X, daar zoek ik iets voor en dan passen. Zorg dat je jezelf er in ieder geval prettig in moet, als daggast moet je het de hele dag aan.
Alle reacties Link kopieren
En een kleermaker kan het altijd nog korter maken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
als je normaal geen jurken/rokken draagt zou ik dat nu ook niet doen maar juist investeren in een mooi pak, mooie pumps eronder, matchend tasje.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar je woont, maar bij van Tilburg (in Nistelrode) heb je allerlei merken bij elkaar en het wordt gratis vermaakt. Op andere plekken in Nederland zijn er wellicht ook dergelijke zaken te vinden.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
https://www.yoursclothing.nl/plus-size-wedding-guest

Hier hebben ze leuke dingen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ook als je klein bent en maat 44 kan je vorm verschillen: ben je overal wat voller, of heb je bijv. volle borsten of juist volle heupen en billen? Zijn je schouders smal of breed, heb je een duidelijke taille, is je romp in verhouding kort of lang en je benen? Dat maakt heel veel uit voor wat mooi staat bij jouw figuur.
Trinny en Susannah hebben daar veel over geschreven ( mss ook wel online te vinden?).
Ik vind zelf een jurk feestelijk voor een bruiloft, maar daar moet je je wel lekker in voelen. Het juiste model jurk kan veel doen voor je figuur. Slim om je dus even te verdiepen in welke lichaamsvorm je hebt en wat daar mooi bij staat. Als je dat weet, kun je hier vast veel tips krijgen voor mooie outfits!
Alle reacties Link kopieren
En TO? een plaatje van jouw soort figuur of een beter beschrijving . Anders wordt mee zoeken wel erg lastig.
Alle reacties Link kopieren
Volle borsten zou ik zeker laten uitkomen. Altijd plus.
Alle reacties Link kopieren
Nou als je niet meer gaat reageren, dan wordt het niks. Ik laat het hierbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven