Mode & Beauty alle pijlers

Wimperextentions schoonhouden, hoe doe jij dat?

15-01-2019 00:08 4 berichten
Goedenacht, ik heb nog even snel een vraagje (aan degenen die ook wimperextentions hebben). :)

Natuurlijk heb ik allang op internet gekeken. Ik heb dit lijstje als richtlijn genomen: http://thebeautyxperience.nl/hoe-houd-i ... ns-schoon/

En ik heb foam besteld, maar dat is er nog niet. Dus voorlopig gebruik ik gewoon nog babyshampoo. Maar dat komt dus elke keer in mijn ogen terecht en het brandt als een gek. Daarnet ook weer, mijn ogen branden er zowat uit en spoelen met water helpt niet meteen. Wat doe ik fout?

Hoe houden jullie je wimpers schoon? Hebben jullie tips en tricks? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Niet.. ik borstel ze smorgens en verder doe ik er helemaal niks aan. Schoonmaken van je wimpers is helemaal niet nodig, dus laat je vooral ook niks aansmeren. Je eigen wimpers maak je toch ook niet schoon?
Alle reacties Link kopieren
6 dagen geleden is hier ook een topic over geopend, mssn staat er iets voor je bij: mode-beauty/wimperextensions-schoonmake ... ges/434999
Als je geen blepharitis wil; zeker je wimpers wel schoon houden.

Ik was ze om de dag met foam - baby shampoo is ook prima en hoort niet te prikken. Ik doe meestal 1 oog tegelijk en zorg dat ik ze supergoed spoel met water voor ik mijn oog weer open. Na het douchen borstel ik ze.

Ik borstel ze zoiezo 2x per dag en zowel sochtends als savonds haal ik een wattenstaafje met micellair water over mijn ooglid/wimperrand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven