Mode & Beauty alle pijlers

Desigual Heart Gloves gezocht

16-01-2019 20:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben onderstaande handschoenen (kan nog geen plaatjes plakken) verloren en daar ben ik echt hele verdrietig om, omdat ik ze in een set (met sjawl) van een dierbaar persoon heb gekregen. Ik let altijd supergoed op dat ik ze goed in mijn tas steek, maar gisteren was ik niet lekker en ja, toch naast mijn tas of zak gestoken. Boehoe!

Het gaat dus om deze handschoenen:

https://angelvancouver.com/desigual-for ... -fw2015-2/

Ik hoop dat iemand weet waar ik ze nog zou kunnen kopen, of misschien is er een lieve forumster die ze heeft die er tegen vergoeding vanaf wil?

Alvast dank, want ik baal zooooo!
Alle reacties Link kopieren
Dat is balen! Heb je op Facebook al gezocht naar pagina's van desigual? Daar kun je deze vraag ook stellen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hertjehertje schreef:
16-01-2019 20:26
Dat is balen! Heb je op Facebook al gezocht naar pagina's van desigual? Daar kun je deze vraag ook stellen. Succes!
Dank je wel voor de tip! Daar had ik nog niet aan gedacht!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook even op FB van jouw woonplaats een oproep plaatsen, of op de Nextdoor app.
Zie hier vaak gevonden en verloren items voorbij komen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik zou ook even een mailtje naar Desigual sturen. Zo heb ik zelf ook ooit eens iets dat ergens al uit de collectie was gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
16-01-2019 20:42
Je kunt ook even op FB van jouw woonplaats een oproep plaatsen, of op de Nextdoor app.
Zie hier vaak gevonden en verloren items voorbij komen.
Daar heb ik ze al op gezet 🤞🏻
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
16-01-2019 20:46
Ik zou ook even een mailtje naar Desigual sturen. Zo heb ik zelf ook ooit eens iets dat ergens al uit de collectie was gekocht.
Ook een goeie, thanks!
Alle reacties Link kopieren
http://www.wrdl.co.nz/desigual-gloves-n ... -6197.html
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vanuit Nieuw Zeeland? Moet je dan invoerrechten betalen?
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik geprobeerd, maar betaling werd geblokkeerd door mijn creditcatrd maatschappij omdat het niet vertrouwed werd...
Alle reacties Link kopieren
Ah jammer. Wist al niet of het wat was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips tot zo ver, heb al wat acties op touw gezet die hierboven genoemd zijn. Fingers crossed dat het lukt 🤞🏻!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
16-01-2019 21:03
Ah jammer. Wist al niet of het wat was.
En toch bedankt, voor hetzelfde geld was het wel gelukt daar!
Alle reacties Link kopieren
Helaas nog geen handschoenen, maar misschien worden mijn oproepjes her en der vandaag gelezen en hebben ze het gewenste resultaat 🤞🏻.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze voor de kerst gezien hier in Dubai. Vond ze zelf ook zo leuk omdat ik van hartjes houd. Aangezien ze qua klimaat niet nodig zijn niet gekocht.
Zal eens kijken of ze er nog zijn!
Alle reacties Link kopieren
emmeline schreef:
17-01-2019 07:44
Ik heb ze voor de kerst gezien hier in Dubai. Vond ze zelf ook zo leuk omdat ik van hartjes houd. Aangezien ze qua klimaat niet nodig zijn niet gekocht.
Zal eens kijken of ze er nog zijn!
Dat zou fantastisch en heel
lief zijn, ik hou mijn 🤞🏻🤞🏻🤞🏻!
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels heb ik antwoord van Desigual zelf, zij hebben ze helaas niet meer....
Alle reacties Link kopieren
Het topic kan op slot; dankzij een enorme omweg en een hele behulpzame dame de handschoenen kunnen kopen!
Alle reacties Link kopieren
oh wat fijn! Leuk!
Leuk zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven