Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope variant op Dyson Airwrap?

22-01-2019 22:13 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, een tijdje geleden liep ik door de Hudson Bay en daar werd mijn haar gedaan door een styliste met een Dyson Airwrap. Supermakkelijk, snel en mooi.
Helaas ook bijna €500.

Wat is een goedkoper alternatief? Ik hoef niet eens perse krullen, maar een borstel die tegelijkertijd mijn haar droogmaakt en dat het daardoor mooi valt lijkt me wel wat.

Nu heb ik een goedkopere fohnborstel gekocht maar ik merk dat er wel lucht uitkomt, alleen krijg ik mijn haar er echt niet droog mee. Mijn eigen föhn is 2200 watt, die fonhborstel maar 800.

Heeft iemand een fohnborstel van onder de €100 waarmee je haar echt droog wordt?
Ik heb op YouTube filmpjes gekeken van vrouwen die met een hand föhnen en met de andere hun haar supermooi in model krijgen, maar die motorische handigheid heb ik echt niet.

Alvast bedankt voor tips!
Alle reacties Link kopieren
Het is dat ie moet werken met nat haar, anders had je naar de Nicole Curler kunnen kijken!
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een airstyler van Philips, fijn ding. Het is wel de bedoeling dat je het ding door je haar beweegt. Met krullen maken dus een paar keer dezelfde handeling op 1 krul, tot het droog is.

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
ik heb een zelf draaiende föhn borstel èn een goede krachtige standaard föhn. Ik gebruik de laatste als eerste en als mijn haar vrijwel droog is pak ik de andere, werkt perfect voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties!
Toen ik de föhn van het plaatje van Tickel wilde bestellen stelde bol.com de iets duurdere versie voor en die heb ik genomen. Heb hem nu een week en ben erg tevreden :)
Alle reacties Link kopieren
_Aphia_ schreef:
03-02-2019 20:27
Dank voor de reacties!
Toen ik de föhn van het plaatje van Tickel wilde bestellen stelde bol.com de iets duurdere versie voor en die heb ik genomen. Heb hem nu een week en ben erg tevreden :)
Fijn!
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven