Mode & Beauty alle pijlers

Bikini grote cup

05-02-2019 22:02 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal☺️

Binnenkort ga ik lekker op vakantie maar dat betekend ook weer eeuwig zoeken naar een bikini. Ik ben nog maar 18 jaar en heb nu al cupmaat 75j. Mijn budget is niet zo hoog maar wil wel graag een bikini die goed past.

Wat ik zoek:
Kleur- zwart effen
Cupmaat- 75j
Soort- met Gewatteerde cups en beugels
Budget- tussen €0 en €35

Wie o wie weet een goede site die bij mijn wensen past😅☺️
Alle reacties Link kopieren
Dat is uitzonderlijk. Kom je niet in aanmerking voor een borstverkleining?
Voor dat geld ga je geen goede bikini vinden in die maat. Helaas. Ook geen goede bh overigens.
Alle reacties Link kopieren
Louise70 schreef:
05-02-2019 23:00
Dat is uitzonderlijk. Kom je niet in aanmerking voor een borstverkleining?
Dit is zeker niet heel uitzonderlijk hoor. Veel vrouwen dragen de verkeerde maat bh (ik lees soms zelfs verhalen over 80%) en je hoort toch veel dat cup 'dubbel D' al supergroot gevonden wordt, terwijl dit in de juiste bh-maat heel erg meevalt.

Heb zelf ook maat 70H. Ja, grote borsten maar zeker niet reusachtig of onmogelijk om bh's/bikini's voor te vinden, je moet alleen weten waar je moet zoeken (en dat is niet bij de hunkemöller/livera oid). Zijn meestal ook wel prijzig helaas...
Dedenne schreef:
05-02-2019 23:14
Dit is zeker niet heel uitzonderlijk hoor. Veel vrouwen dragen de verkeerde maat bh (ik lees soms zelfs verhalen over 80%) en je hoort toch veel dat cup 'dubbel D' al supergroot gevonden wordt, terwijl dit in de juiste bh-maat heel erg meevalt.

Heb zelf ook maat 70H. Ja, grote borsten maar zeker niet reusachtig of onmogelijk om bh's/bikini's voor te vinden, je moet alleen weten waar je moet zoeken (en dat is niet bij de hunkemöller/livera oid). Zijn meestal ook wel prijzig helaas...
Inderdaad.. Ik heb heel bescheiden borsten en ben niet mager maar heb toch maat 65E. Als alle Nederlandse vrouwen nou eens de juiste maat gaan dragen, worden bh's in echt normale maten misschien eens betaalbaar..
Alle reacties Link kopieren
Annadiva. Maar niet voor dat budget, want dat is vrij onmogelijk.
Wel je geld waard!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan altijd slagen bij Farfallina of Annadiva, maar niet voor jouw budget. Ik zie er één voor 87,90, maar veel goedkoper wordt helaas lastig ben ik bang. Het is wel echt goede kwaliteit.
Voor dat budget ga je het denk ik niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd Marlies dekker bh's en ook mijn bikini's.
Je zou online kunnen kijken of er een sale is. Bij mij vallen deze echt goed maar met 35 euro ga je dat helaas niet redden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog even doorsparen en kijken naar merken als Panache en Freya, die vind ik wel leuk voor iemand van jouw leeftijd. Grote maten zien er vaak suf uit maar deze niet. Misschien kun je nog iets vinden in de uitverkoop.

Edit met tip: of je koopt alleen een dure top. Je kunt broekjes veelal los kopen. Bespaar je daar op.
mermedina wijzigde dit bericht op 05-02-2019 23:30
18.83% gewijzigd
Loes10 schreef:
05-02-2019 23:18
Ik kan altijd slagen bij Farfallina of Annadiva, maar niet voor jouw budget. Ik zie er één voor 87,90, maar veel goedkoper wordt helaas lastig ben ik bang. Het is wel echt goede kwaliteit.
Ik zag bij annadiva een zwarte bikinitop in 75J voor 50 euro. Broekje koop je voor 5 euro bij h&m of zo. Maar goedkoper wordt het denk ik niet.
Ik kwam net een prachtige top tegen, maar helaas een maatje te klein. Ik heb 85E en de top is in 80E en ik heb geen zin om te stikken, maar wat een plaatje en dat voor dat geld.
Alle reacties Link kopieren
eekhoorn12 schreef:
05-02-2019 23:20
Ik zag bij annadiva een zwarte bikinitop in 75J voor 50 euro. Broekje koop je voor 5 euro bij h&m of zo. Maar goedkoper wordt het denk ik niet.
Los broekje is inderdaad een goede tip..
Brastop.com
Britse site waar ik wel echt mooie bh’s en bikini ‘s heb gekocht. Ik droeg tijdens borstvoedingshoogtij 70F. Zit nu weer op een heel beschaafde D, maar ik kan daar nog steeds slagen voor dikwijls hele knappe prijzen!
Alle reacties Link kopieren
ASOS en Freya (niet jouw budget) zijn mijn go-to webshops. Ik heb 75G en slaag bij Freya sowieso altijd. Jonge modellen (ook met wat minder brede bandjes) en ze gaan lang mee, mits je ze lief behandelt ;)

Bij ASOS heb ik een badpak besteld, die zit ook prachtig. Hij is zwart met diepe uitsnede aan de boorkant en een zwarte strakke band rond de taille. Badpakken zijn ook een trend nu en makkelijker te vinden in jouw budget/maat.

Bij ASOS hebben ze een big boobs afdeling, misschien vind je daar wat :)
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
05-02-2019 23:19
Voor dat budget ga je het denk ik niet vinden.
bij bon prix heb ik er een gevonden in F, voor dat bedrag, hij geeft voor geen meter steun, maar is wel heel leuk om te zien.
Misschien forever 21 online, niet superstevig maar je bent nog jong.
Of wehkamp own.
Alle reacties Link kopieren
Freya inderdaad. Je doet er echt jaren mee. Of topless dan red je het met 35 euro.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
.
anoniem_370403 wijzigde dit bericht op 02-05-2020 08:23
99.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een bikini of ondergoed koop je toch niet tweedehands.... O_o
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
05-02-2019 23:19
Ik zou nog even doorsparen en kijken naar merken als Panache en Freya, die vind ik wel leuk voor iemand van jouw leeftijd. Grote maten zien er vaak suf uit maar deze niet. Misschien kun je nog iets vinden in de uitverkoop.

Edit met tip: of je koopt alleen een dure top. Je kunt broekjes veelal los kopen. Bespaar je daar op.
yep dit.
Mermedina schreef:
05-02-2019 23:19
Ik zou nog even doorsparen en kijken naar merken als Panache en Freya, die vind ik wel leuk voor iemand van jouw leeftijd. Grote maten zien er vaak suf uit maar deze niet. Misschien kun je nog iets vinden in de uitverkoop.

Edit met tip: of je koopt alleen een dure top.Je kunt broekjes veelal los kopen. Bespaar je daar op.
Dit inderdaad
Alle reacties Link kopieren
eekhoorn12 schreef:
05-02-2019 23:14
Voor dat geld ga je geen goede bikini vinden in die maat. Helaas. Ook geen goede bh overigens.
Ik heb vorige week een freya bikini maat 85F besteld bij wehkamp voor 35 euro in de sale
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-02-2019 09:59
Misschien forever 21 online, niet superstevig maar je bent nog jong.
Des te meer reden om zuinig o p je lichaam te zijn. Eenmaal opgelopen schade laat zich moeilijk en/of duur weer herstellen.

Opmerkingen over borstverkleining vobd ij gek. Nergens zegt TO dat ze ontevreden is of problemen heeft met haar uiterlijk/borstomvang. Ze vraagt 'alleeb maar' een adres voor bikinis.

En 75J klinkt als enorm (met de J van Joekels :biggrin: ) maar BH msten zeggen NIETS over grootte en omvang ma a r alleen iets over verhoudingen. Eb vriendin heeft enorme grite borsten en toch 'maar' E terwijl mijn zus kleinere heeft en die heeft G.....

TO; probeer toch meer budget te organiseren); ze zijn het waard!
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven