Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen OPT laser?

20-02-2019 10:57 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zijn er hier dames en of heren die ervaringen hebben met ontharen dmv OPT laser?

Ik heb binnenkort mijn 1e behandeling voor mijn benen. Het is bij deze aanbieder een vrij goedkope actie. Hele benen onbeperkt laten laseren voor € 99,- . Dit is dus een pakket prijs. Ook als je in de toekomst weer haren ziet terug komen kun je weer langs gaan. Gezien de lage prijs heb ik er niet echt hoge verwachtingen van, maar ben toch benieuwd naar ervaringen van anderen?

Ik laat mij elders behandelen voor mijn oksels. Dit met een Soprano laser, hier ben ik tevreden over, maar mijn hele benen hiermee laten doen is mij te duur.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het ervaren?
Alle reacties Link kopieren
wendym60 schreef:
01-04-2019 22:59
Hoe is het ervaren?
Ben inmiddels 2x geweest. Merk nog weinig, wel wat haartjes weg. Nou vertelden ze me daar dat je pas na een stuk of 8 behandelingen kale plekken zal hebben en dan nog een hele poos volhouden. Nu heb ik een onbeperkt pakket en kan dus zo vaak gaan als nodig. Mijn verwachtingen zijn dus ook niet zo hoog. Het is nog geen 5 minuten werk, dus ik ga gewoon vrolijk verder.

Met een soprano laser merk je veel sneller verschil, maar die is natuurlijk ook véél duurder.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is je ervaring nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven