Mode & Beauty alle pijlers

Tips voor kledingwinkels gezocht

03-03-2019 16:30 10 berichten
Ik heb even geen zin meer in online shoppen dus ik zoek tips voor fysieke kledingwinkels in Utrecht/Naarden/Hilversum/Almere. Alleen ben ik niet echt een shopper en weet ik niet zo goed waar ik kan slagen.

Vroeger kocht ik graag bij winkels als ART en Cora Kemperman. Nu ik wat ouder ben (eind 40) staan de wat alternatievige kleren en donkere kleuren me niet meer zo goed.
De laatste jaren kocht ik daarom wat zachtere of vrolijke kleuren en wat flatterender kleren online bij Zalando, Asos en dergelijke.

Eigenlijk wil ik een wat betere kwaliteit (niet peperduur, maar ook niet het heel goedkope spul) maar ik ben ook niet een type voor chic of tuttig of braaf.

Wie heeft tips voor winkels met kleding in mooie kleuren en stoffen, en qua stijl ergens tussen hobbezak en twinset in?
Ik heb een gemiddelde maat, en heel strak of heel flodderig staat me niet.
Alle reacties Link kopieren
Arthur en Willemijn, daar wordt ik altijd heel goed geholpen!
Waar zitten die? ik zie dat ze meerdere filialen hebben, maar welke is het die jij aanraadt?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga meestal naar Zeist, maar volgens mij is er ook een in Utrecht
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Silhouet Mode heel tof, in Utrecht, achter het stadhuis. Ik word altijd heel goed geholpen en ze heeft hele mooie kleding.
Alle reacties Link kopieren
https://www.arthurenwillemijn.nl/winkels/
I told you walking was idiotic.
Dank voor de tips alvast :) ik houd me aanbevolen voor nog meer.
Alle reacties Link kopieren
Noa Noa op de Lijnmarkt, Scandinavisch, zachte kleuren.
Sissy-boy heeft ook mooie dingen, maar is mss te sportief?
Expresso (in Hoog Catharijne en op de Oudegracht) is wel stijlvol, maar niet tuttig. Alleen jammer dat ze daar zo’n huisparfum verstuiven, waardoor ik altijd snel buiten sta....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf erg fan van Vanilia, mooie klassieke kleding vind ik. Moet wel je smaak zijn.
Ik ben ziek geweest dus het heeft even geduurd, maar was onlangs bij Arthur en Willemijn in Zeist. Mooie winkel inderdaad en ook veel goede winkels er vlakbij. Heb een paar leuke dingen gekocht. Ik ga vaker shoppen in Zeist :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven