Mode & Beauty alle pijlers

Venus legacy huidverstrakking

04-03-2019 11:02 11 berichten
Ik zag laatst een BN’er op Insta die een Venus Legacy behandeling kreeg van haar gezicht. Als ik het goed begrijp is het een apparaat dat door middel van warmte het bindweefsel en collageen in je huid stimuleert waardoor je huid van het deel dat je behandelt (bv je kaaklijn) weer strakker wordt.
Ik heb met Google wel wat beautysalon’s gevonden die het apparaat gebruiken maar nog maar heel weinig ervaringen van mensen die een kuur ondergaan hebben.
Zijn er hier soms forumers die ervaringen hebben met de behandeling?
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je dat die beautysalons betalen om een BN-er een positief praatje te laten houden?
Ja natuurlijk snap ik wel dat het reclame is via de BN’er. Daarom plaats ik dit topic. Ik ben zo benieuwd of er mensen zijn die het zelf ervaren hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Ik heb laatst contact gehad met Lavendi (kliniek). Die gebruiken weer wat anders. Je ziet door de bomen het bos niet meer.... o_o
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd zie ik overal behandelingen verschijnen met LED licht, belangrijkste claim is dat het je huid zou stimuleren om collageen aan te maken. Ik lees het ene wonderverhaal na het andere maar er is maar matige ondersteuning (zoals meestal). Zelf maar eens gaan zoeken;

Hier vind je een kleine studie naar het onderwerp, die lijkt te bevestigen dat het in ieder geval iets doet;

Results: The treated subjects experienced significantly improved skin complexion and skin feeling, profilometrically assessed skin roughness, and ultrasonographically measured collagen density. The blinded clinical evaluation of photographs confirmed significant improvement in the intervention groups compared with the control. Conclusions: Broadband polychromatic PBM showed no advantage over the red-light-only spectrum. However, both novel light sources that have not been previously used for PBM have demonstrated efficacy and safety for skin rejuvenation and intradermal collagen increase when compared with controls.

Maar dat is maar een klein clubje. Of de resultaten ook echt zo indrukwekkend zijn als op instagram beweerd word moet maar blijken. Ik ben in ieder geval wel nieuwsgierig, wellicht dat ik het ga proberen.
roosje1976 schreef:
05-03-2019 11:32
Ik lees mee. Ik heb laatst contact gehad met Lavendi (kliniek). Die gebruiken weer wat anders. Je ziet door de bomen het bos niet meer.... o_o

Nee klopt, dat heb ik ook. Er is zoveel maar wat doet nou echt wat het belooft.
Het is best duur. Dat vind ik niet erg maar wel als het (bijna) niks doet....
Alle reacties Link kopieren
missliberty schreef:
05-03-2019 17:39
Nee klopt, dat heb ik ook. Er is zoveel maar wat doet nou echt wat het belooft.
Het is best duur. Dat vind ik niet erg maar wel als het (bijna) niks doet....
Idd!
Niemand???
Alle reacties Link kopieren
Hi Hi, zie dat dit al een wat ouder bericht is. Ik ben net gestart. Als je nog steeds benieuwd bent wil ik mijn bevindingen wel met je delen.

missliberty schreef:
04-03-2019 11:02
Ik zag laatst een BN’er op Insta die een Venus Legacy behandeling kreeg van haar gezicht. Als ik het goed begrijp is het een apparaat dat door middel van warmte het bindweefsel en collageen in je huid stimuleert waardoor je huid van het deel dat je behandelt (bv je kaaklijn) weer strakker wordt.
Ik heb met Google wel wat beautysalon’s gevonden die het apparaat gebruiken maar nog maar heel weinig ervaringen van mensen die een kuur ondergaan hebben.
Zijn er hier soms forumers die ervaringen hebben met de behandeling?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook benieuwd naar :)
zomersevlaflip schreef:
23-08-2019 16:51
Hi Hi, zie dat dit al een wat ouder bericht is. Ik ben net gestart. Als je nog steeds benieuwd bent wil ik mijn bevindingen wel met je delen.

Heel graag zomersevlaflip!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven