Mode & Beauty alle pijlers

Wat zijn jouw zwaktes?

14-03-2019 10:19 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zwaktes, voorliefdes, must haves, collectors items.. noem het hoe je wil, maar veel mensen hebben een voorliefde voor een bepaald soort product.

Ik ben volgens mijn man een echte vrouw. Ik ben gek op schoenen, tassen en sjaals.. en vooral die laatste gebruik ik veelvuldig.
Daar waar ik vroeger altijd voor kwantiteit ging ga ik nu voor kwaliteit. Mijn tassencollectie is van heel groot naar bescheiden gegaan maar de tassen die ik heb zijn nu allemaal van goede kwaliteit (met bijbehorend prijskaartje)

Mijn schoenencollectie is nog steeds groot. Het grootste deel is pumps. In vele kleuren, haksoorten en pumps. Ook hier geldt dat het kwalitatief goede schoenen zijn. Ik geef er veel geld aan uit maar ze blijven mooi, lopen goed en ik krijg er geen pijnlijke voeten van.

De sjaals die ik heb zijn bijna allemaal van hetzelfde merk. Het zijn verschillende soorten sjaals en ik woon er dan ook bijna in. In de winter om me warm te houden, in de zomer om de frissere ochtend door te komen en om mijn outfit af te maken.

Waar ben jij een sucker voor? En wat zijn je mooiste items?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat alleen met interieurspullen, niet met kleding.
Alle reacties Link kopieren
To trapt af met mooiste items:

Qua schoenen nu:

http://eu.christianlouboutin.com/nl_en/ ... -calf.html

Ik draag ze bijna dagelijks, ze lopen geweldig en zijn zo mooi! (Dit was overigens een cadeau van mijn man aan mij)

Tas op dit moment:

https://nl.longchamp.com/products/le-fo ... 1286021404

Prachtige tas. Mooi zacht leer en door de kleur past het overal bij.

Sjaals:
Nu draag ik deze veel: https://www.coisa.nl/COISA-SAAR-IRON-p-16527.html

Maar van dit zelfde merk heb ik er nog een aantal die nu niet meer verkrijgbaar zijn en die heerlijk groot zijn. Zachte stoffen, sommige zijn niet te warm, andere zijn heerlijk warm. Voor mij een heerlijk merk!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
14-03-2019 10:21
Ik heb dat alleen met interieurspullen, niet met kleding.
Dat snap ik zeker!!! Gelukkig heb ik dat niet want je kan niet bezig blijven in huis! En accessoires heb ik het niet zo snel mee
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb dat met veel dingen, al kan ik me vaak wel redelijk inhouden. Soms heb ik vlagen. Dan kan ik niet genoeg krijgen van zoeken naar mooie jasjes of zo. Recente liefde is make up. Ik kan heel blij worden van snuffelen naar mooie oogschaduwpalletten die mijn leven compleet maken. Of een perfecte kleur lipstick. Ook hier houd ik me wel in, ik hoeft niet altijd te kopen, maar de zoektocht is al leuk.
Snuffelen op sites met hoge korting doe ik ook graag, bijvoorbeeld vente exclusief of zalando lounge.
De enige echte blijvende crush is schoenen. Pumps, boots, enkellaarzen, hoge laarzen, allerlei kleuren. ...zucht...de collectie is nooit compleet.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, ik zie wel dat jouw budget veel hoger ligt dan het mijne!
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
14-03-2019 10:28
Oh, ik heb dat met veel dingen, al kan ik me vaak wel redelijk inhouden. Soms heb ik vlagen. Dan kan ik niet genoeg krijgen van zoeken naar mooie jasjes of zo. Recente liefde is make up. Ik kan heel blij worden van snuffelen naar mooie oogschaduwpalletten die mijn leven compleet maken. Of een perfecte kleur lipstick. Ook hier houd ik me wel in, ik hoeft niet altijd te kopen, maar de zoektocht is al leuk.
Snuffelen op sites met hoge korting doe ik ook graag, bijvoorbeeld vente exclusief of zalando lounge.
De enige echte blijvende crush is schoenen. Pumps, boots, enkellaarzen, hoge laarzen, allerlei kleuren. ...zucht...de collectie is nooit compleet.
Ja schoenen!!! T blijft!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
14-03-2019 10:30
Wauw, ik zie wel dat jouw budget veel hoger ligt dan het mijne!
Het zijn niet voor niets mijn favorieten he! Ik heb ook veel schoenen die echt niet in de buurt komen van deze prijs! Mijn favo paar pumps is van via vai, retailprijs was 100 maar in de sale gekocht voor 45!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Make-up! Mijn kast zit vol Dior, Chanel en Mac. En ook tassen, schoenen. Zomerjurkjes. Maar die allemaal nooit van dure merken, vind ik dan toch zonde om teveel geld aan uit te geven. Ik raak ook te gauw uitgekeken op een jurkje of een tas om er veel aan uit te geven. Meestal draag ik alles maar een paar keer en gaat het daarna naar de kringloop.
Alle reacties Link kopieren
Echt never nooit dat ik 895 euro ga aftikken voor een paar schoenen.

Ik heb het, in mindere mate, met nagellak. Buiten groen en geel heb ik zo'n beetje elke kleur wel in huis. Is gelukkig niet echt een dure hobby, dus ik gun het mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Schoenen.
En schoenen.
En schoenen.
Liefst goedkoop, zodat ik ze met goed fatsoen na 1 seizoen kan afdanken en weer nieuwe kan kopen.
Schoenen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
14-03-2019 10:36
Echt never nooit dat ik 895 euro ga aftikken voor een paar schoenen.

Ik heb het, in mindere mate, met nagellak. Buiten groen en geel heb ik zo'n beetje elke kleur wel in huis. Is gelukkig niet echt een dure hobby, dus ik gun het mezelf.
Heb ik een tijdje gehad. Heb ook echt veeeeeel kleurtjes.
Nu voornamelijk washitape. Gelukkig verstuur ik veel post. :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
14-03-2019 10:39
Schoenen.
En schoenen.
En schoenen.
Liefst goedkoop, zodat ik ze met goed fatsoen na 1 seizoen kan afdanken en weer nieuwe kan kopen.
Schoenen.
Zo herkenbaar, ik heb dit met kleding. Ik heb heel veel kleding maar niets dat duur is. Ik ben het na een seizoen zat en wil het dan weg kunnen doen zonder dat ik denk aiii dat was te duur.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb dit met bakspullen. Ik kan nergens lekkerder shoppen dan op deleukstetaarten.nl . Verder had ik vroeger een nagellaktik die ik heb afgeleerd doordat het niet mag in mijn beroep.

Maar jeetje TO, jij zit wel flink in de slappe was als je dát kunt neerleggen voor een paar schoenen. Ook als het je duurste zijn.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
14-03-2019 10:41
Heb ik een tijdje gehad. Heb ook echt veeeeeel kleurtjes.
Nu voornamelijk washitape. Gelukkig verstuur ik veel post. :facepalm:
:rofl: heerlijk toch!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
ik heb 0,0 verstand van kleding en schoenen. Winkelen doen ik met dochter zij heeft goede smaak .

Ik draag wat ik leuk vind en of het in de mode is ? Geen idee. Ik hou wel van tassen, niet van die Chanel dingen maar Cowboysbag bijvoorbeeld. Beetje stoer leer.

Ik zie wel eens van die hele mooie schoenen maar ik zie mij daar niet op lopen met mijn lompe lijf (en maat 42)..
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
14-03-2019 10:33
Het zijn niet voor niets mijn favorieten he! Ik heb ook veel schoenen die echt niet in de buurt komen van deze prijs! Mijn favo paar pumps is van via vai, retailprijs was 100 maar in de sale gekocht voor 45!
Oh, daar kan ik ook zo oprecht gelukkig van worden.... :flirting:

Ik heb veel exemplaren waar ik extra gelukkig mee ben, dat hangt niet af van de prijs, hoewel een hoge korting er een leuke extra touch aan geeft.
Favoriete pumps zijn alle drie min of meer hetzelfde qua vorm, punt neus en smalle hoge hak. Een is fuchsia suède, een is metallic (kleur noemen ze gunpowder) met een vierkant blokje op de neus met een lachend mondje, en een wit paar met rode hartjes.
Mijn favoriete oogschaduw is een palette van Too faced, ruikt naar chocolade en heeft prachtige neutrale maar toch diepe tinten, ook met mooie glans, dus veel keuze.

Oh, ik vergat nog geurtjes. Ook zo'n zwakte. Ik wissel veel af, en heb een redelijk diverse smaak. Nu favoriet : just rock van Zadig&voltaire. Ik wil nog graag not a perfume van Juliette has a gun. Héérlijk. Maar ook bepaalde opium varianten vind ik lekker, van Yves Saint Laurent.
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder dat je overal prijzen en plaatjes
Bij moet zetten TO.
Moet ik dat van mijn lievelings chocolade nu ook doen?.
Alle reacties Link kopieren
Diocca schreef:
14-03-2019 10:41
Ik heb dit met bakspullen. Ik kan nergens lekkerder shoppen dan op deleukstetaarten.nl . Verder had ik vroeger een nagellaktik die ik heb afgeleerd doordat het niet mag in mijn beroep.

Maar jeetje TO, jij zit wel flink in de slappe was als je dát kunt neerleggen voor een paar schoenen. Ook als het je duurste zijn.
Ik mag niet klagen nee. We hebben het goed, maar gaan misschien ook gewoon erg goed met ons geld om. Het leven bestaat uit keuzes maken. En toegegeven: ik heb mijn man wel voor gek verklaard toen ik het pakketje openmaakte.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
14-03-2019 10:43
Wat bijzonder dat je overal prijzen en plaatjes
Bij moet zetten TO.
Moet ik dat van mijn lievelings chocolade nu ook doen?.
Nou de prijzen staan toevallig bij die artikelen, ik weet niet hoe ik gewone plaatjes moet plakken. En je moet helemaal niks.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Overigens vind ik die laarsjes wel heel erg mooi Biol :-), niet in mijn maat maar ze zien er draagbaar uit !
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
14-03-2019 10:46
Nou de prijzen staan toevallig bij die artikelen, ik weet niet hoe ik gewone plaatjes moet plakken. En je moet helemaal niks.
Je hoeft je hier niet te verantwoorden voor dure spullen, hoor. Als het kan, en je geniet daarvan, heerlijk toch.
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik een hond heb is dat mijn plezier. Hondenjassen, halsbanden, looplijnen, manden, sofa's, ligzakken, dekentjes, speelgoed. Ik shop elke week wel wat.
Alle reacties Link kopieren
https://nl.longchamp.com/products/le-pl ... 1512737556 deze is ook leuk.. Tassen.. dat vind ik leuk..
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
14-03-2019 10:43
ik heb 0,0 verstand van kleding en schoenen. Winkelen doen ik met dochter zij heeft goede smaak .

Ik draag wat ik leuk vind en of het in de mode is ? Geen idee. Ik hou wel van tassen, niet van die Chanel dingen maar Cowboysbag bijvoorbeeld. Beetje stoer leer.

Ik zie wel eens van die hele mooie schoenen maar ik zie mij daar niet op lopen met mijn lompe lijf (en maat 42)..
Ik vind de cowboysbag erg mooi! Daarvan vind ik het vooral heel fijn dat ze mooier worden naarmate ze ouder/gebruikt zijn. Het past alleen niet echt bij mij.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven