Mode & Beauty alle pijlers

Een echt fijne droogshampoo

14-03-2019 16:55 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
De situatie; ik heb een gigantische massa fijn haar dat helaas snel vet wordt. Vroeger waste ik het iedere dag, maar hier ben ik mee opgehouden omdat het er toch wel erg droog van werd.
Ik dacht de oplossing gevonden in droogshampoo, maar het probleem is de geur. Mijn wettige echtgenoot vond dat ik met mijn laatste aankoop van Batiste rook naar 'baby prostitute' (dit geloof ik een filmquote) en dat ik niet langer welkom was in de echtelijke sponde met die zooi in mijn haar.

Dus de vraag is, welke droogshampoo heeft een geurt die past bij de intens classy vrouw die ik ben. Ik heb ook een kinderwens, dus er is haast bij..
kinderwens...haast..... :HA:
Dus de vraag is, welke droogshampoo heeft een geurt die past bij de intens classy vrouw die ik ben. Ik heb ook een kinderwens, dus er is haast bij..

Kruidvat.
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat je haaruitval kan krijgen als je zwanger bent? Wil je nou mooi haar of een kind?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook die vd Kruidvat, bevalt prima.
En verder toch proberen af te bouwen met shampoo. Je zou i.p.v. shampoo dan bijv alleen conditioner kunnen gebruiken.
Ik heb gewoon de goedkoopste van de DM Balea sweet melon.
huisduif schreef:
14-03-2019 17:00
Wist je dat je haaruitval kan krijgen als je zwanger bent? Wil je nou mooi haar of een kind?
Meestal pas na de bevalling. Tijdens de zwangerschap super mooi haar en dan na de bevalling valt het met bosjes uit.
coosje82 schreef:
14-03-2019 17:01
Ik gebruik ook die vd Kruidvat, bevalt prima.
En verder toch proberen af te bouwen met shampoo. Je zou i.p.v. shampoo dan bijv alleen conditioner kunnen gebruiken.
Maar ben je wel classy? En ben je er zwanger mee geworden?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
14-03-2019 17:03
Maar ben je wel classy? En ben je er zwanger mee geworden?
:-D zeker! 2 keer zelfs ;-)
Alle reacties Link kopieren
Die van de Hema ruikt ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Intens classy, dank dames. Mijn doel is dat ik weer bij mijn man in bed mag slapen.
miedo schreef:
14-03-2019 17:10
Die van de Hema ruikt ook prima.
beetje naar worst.
Klingklokje schreef:
14-03-2019 17:14
Intens classy, dank dames. Mijn doel is dat ik weer bij mijn man in bed mag slapen.
slapen is niet genoeg met een kinderwens :idee:
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
14-03-2019 17:16
slapen is niet genoeg met een kinderwens :idee:

Baby steps, baby steps...
Klingklokje schreef:
14-03-2019 17:14
Intens classy, dank dames. Mijn doel is dat ik weer bij mijn man in bed mag slapen.
Door gebruik van de Kruidvat droogshampoo komt het allemaal wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Even een tip: als je wilt dat je haar niet meer zo snel vet word, was het dan nu eerst om de dag, als het dan niet meer vet is laat je er steeds weer een dag tussen zitten tot je bijv op om de 4/5 dagen zit. Dit heeft bij mij t beste gewerkt ik waste het eerst ook iedere dag. En conditionder alleen in de lengte van je haar doen, want conditionder maakt juist je haar weer sneller vet.
Alle reacties Link kopieren
Batiste heeft verschillende geuren.
Man meeslepen naar de kruidvat en hem dan laten sniffen totdat er een geur voorbijkomt waar hij het wel op kan.
Maizena. Heeft geen geur.
Alle reacties Link kopieren
Dames allemaal erg bedankt voor de tips, daar kan ik zeker wat mee.

@Rosso

Ik heb dat opbouwen met niet wassen al eens geprobeerd inderdaad, vind het toen niet zo'n succes maar misschien die ik nog wel eens eens poging. Het klinkt wel erg aantrekkelijk, om er vanaf te zijn. Conditioner gebruik ik sowieso niet, dan wordt het me te slap.
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjerosso schreef:
14-03-2019 18:37
Even een tip: als je wilt dat je haar niet meer zo snel vet word, was het dan nu eerst om de dag, als het dan niet meer vet is laat je er steeds weer een dag tussen zitten tot je bijv op om de 4/5 dagen zit. Dit heeft bij mij t beste gewerkt ik waste het eerst ook iedere dag. En conditionder alleen in de lengte van je haar doen, want conditionder maakt juist je haar weer sneller vet.
Dat is z’on gelul, mijn haar is vet en blijft vet. Dat komt omdat ik ook een vette huid heb.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-03-2019 13:38
Dat is z’on gelul, mijn haar is vet en blijft vet. Dat komt omdat ik ook een vette huid heb.
Nee hoor, door het te wassen, activeer je de talgklieren op je hoofdhuid. Wanneer je je haar vaak wast, verwijder je de natuurlijke vetten (zoals talg) van je hoofdhuid. Hierdoor wil je hoofdhuid weer meer talg aanmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven