Mode & Beauty alle pijlers

Vitamine A serum Jetske Ultee

16-03-2019 11:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaring met het vitamine a serum van Jetske Ultee? Heb er veelbelovende verhalen over gehoord als het gaat om stimuleren van collageen (dus voor rimpels en voorkomen van) en kalmeren van de huid..
Benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb het gebruikt. Één verpakking gekocht, helemaal opgemaakt, prima tevreden maar het heeft geen wonderen verricht. Ik heb het niet opnieuw gekocht omdat ik een hele hoop andere favorieten heb, en omdat ik écht eerst eens het een en ander moet opmaken.
Qua vitamine A heb ik nu een lichte voorkeur voor de retinol 1% clinical treatment van Paula's Choice, maar ook de vitamine A van Jetske Ultee is een prima product.
Ik sluit niet uit dat ik het ooit opnieuw koop.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee.
Ik gebruik de zonnebrand factor 30 van haar al, op aanraden van iemand die zich (medisch) behoorlijk verdiept heeft in dermatologie.
Hier zitten niet alleen vooral stoffen in die goed zouden zijn, maar ligt de kracht misschien ook juist bij het ontbreken van chemische toevoegingen die schadelijk zouden kunnen zijn (of irriteren).
Zo'n grote fles en een kleinere en dan vul ik steeds bij.

Misschien ga ik dat serum ook maar eens proberen!
(ik heb een droge, gevoelige gezichtshuid met wat kleine rode adertjes (wangen), die soms wel een oppeppertje kan gebruiken (rimpels heb ik als 50+er al en ik verdraag niet zomaar elke creme. Ik had een serum gekocht van het merk wat ik als gezichtscreme gebruik, maar dat irriteert en jeukt, dus ben ik maar mee gestopt)..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook, en gebruik alle producten van haar lijn. Erg tevreden over alles eigenlijk. De vitamine a serum vindt ik prettig, hij is heel zacht en een beetje olie achtig. Ik gebruik hem alleen voor het slapen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
16-03-2019 11:46
Ik gebruik de zonnebrand factor 30 van haar al, op aanraden van iemand die zich (medisch) behoorlijk verdiept heeft in dermatologie.

Jetske is zelf onderzoeksarts in de cosmetische dermatologie, dus die weet er zelf natuurlijk heel veel vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Lostit schreef:
16-03-2019 13:43
Ik heb hem ook, en gebruik alle producten van haar lijn. Erg tevreden over alles eigenlijk. De vitamine a serum vindt ik prettig, hij is heel zacht en een beetje olie achtig. Ik gebruik hem alleen voor het slapen gaan.
Helpt het ook voor lijntjes/rimpeltjes en oneffenheden?
Alle reacties Link kopieren
marla862 schreef:
16-03-2019 15:23
Helpt het ook voor lijntjes/rimpeltjes en oneffenheden?
Ik ben nog geen 30 dus daar kan ik nog niet over oordelen haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee, ben benieuwd. Ik zie trouwens dat je het tijdens zwangerschap niet mag gebruiken, misschien handig om te weten voor iemand.
Ik vond het wel lekker smeren en daarna voelt je huid superzacht. Maar ik zag geen verschil verder. Nu heb ik niet veel rimpels, dus ik weet niet hoe dat zou zijn. Wel wat pigmentvlekken. Maar daar deed het nIets voor.
Alle reacties Link kopieren
ik ben 40, rimpeltjes en pigmentvlekjes..
zal ik voor paula's choice gaan of voor jetske ultee?

ik weet het echt niet...
Alle reacties Link kopieren
keuteltje schreef:
21-03-2019 14:26
ik ben 40, rimpeltjes en pigmentvlekjes..
zal ik voor paula's choice gaan of voor jetske ultee?

ik weet het echt niet...
Paula's Choice heeft meer mogelijkheden om kleine verpakkingen te bestellen, zodat je een indruk kunt krijgen. Misschien eens een proef set bestellen? Klantenservice is erg behulpzaam als je niet weet wat je het beste kan kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem ook. Fijn product, maar verwacht geen wonderen.

Mocht je deze zomer naar Spanje, Portugal of Griekenland (en misschien zelfs Frankrijk) gaan, dan kan je beter vitamine A-zuurcrème meenemen. Kost maar een schijntje. Het is het enige middel waar wetenschappelijk van bewezen is dat het echt lijntjes kan verminderen. Het kost ongeveer 10 euro per tube. Informeer jezelf wel goed van tevoren. Want het is een geneesmiddel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven