Mode & Beauty alle pijlers

Welke website voor verkoop van designer kleding?

16-03-2019 15:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal designer kledingstukken (oa burberry, karen millen) die niet meer gedragen worden en die zou ik willen verkopen. Marktplaats sluit ik bij voorbaat al uit. Kent iemand een goeie site om dit te verkopen? Het liefst stuur ik het pakket kleding op en maakt de site foto's, verkooptekst en beoordelen ze de kleding.
Iemand ervaring met sites zoals Rebelle, the Next Closet of andere sites?? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
zo duur is burberry natuurlijk ook niet, om marktplaats dan uit te sluiten?
Alle reacties Link kopieren
Vestiaire Collective
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met Marktplaats is dat het zeer moeilijk is om iets duurdere spullen te verkopen. Ik heb het niet over honderden euro's, maar vanaf zo'n 50 euro.
Veel onzin biedingen en lastig om het kaf van het koren te scheiden. Ik ga vestiaire collective eens bekijken.
United wardrobe hoor ik weleens mensen over
Alle reacties Link kopieren
United wardrobe raad ik persoonlijk niet aan. Mensen willen alles voor niets, en united wardrobe wilt 10% van je vraagprijs hebben.
Alle reacties Link kopieren
United Wardrobe is een nachtmerrie. Vooral voor duurdere spullen. Het publiek is i.h.a. heel jong en je krijgt echt de meest idiote biedingen. Ik vind het nog erger dan Marktplaats (en dat zegt wat).
Alle reacties Link kopieren
Zelf verkoop ik via The Next Closet en dat loopt behoorlijk goed vind ik zelf.
Je kunt ook alles uit handen geven, dan verzorgen zij de hele verkoop.
Ik ben er zeer tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Designer Vintage? Mocht je trouwens een Burberry trenchcoat verkopen in 36 of 38, dan houd ik me warm aanbevolen!
Depop, dan heb je ook een wat internationaler publiek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven