Mode & Beauty alle pijlers

Wat is je huidige uitstraling qua uiterlijk?

17-03-2019 02:36 111 berichten
Mensen noemen mij nonchalant in mijn uiterljike verzorging want ik draag nooit make-up, behalve als er een feestje is, en ik draag vaak wijde, dikke kleren.
Dat mensen mij nonchalant gekleed noemen dat klopt wel. Ik wil het niet maar weet niet hoe het anders moet.
Hoe is je uitstraling? En als je een metamorfose mocht ondergaan hoe zou je dan willen zijn?

Mijn huidige uitstraling is nonchalant en sex neutraal.
Bij een metamorfose zou ik sexier en vrouwelijker gemaakt willen worden.
Tokkie! met tokkie-haar, tokkie-broek, tokkie trui, tokkie teint etc.
(te) dik opgemaakt, dikdoenerig, dikbetaald en zelfvoldaan. Dikwijls.
Anoniem24072022141314 wijzigde dit bericht op 31-03-2019 08:39
25.86% gewijzigd
Mensen noemen mij opgewekt, hulpvaardig en vriendelijk, maar stiekem bid ik elke avond voor het einde der tijden.
Heb je weer last van topicdiarree?
Wijde dikke kleren? Wat bedoel je daarmee?

Ik zou niet weten hoe anderen over mijn uiterlijk denken. Daar hebben we het nooit over.
Alle reacties Link kopieren
20 jaar jonger en 20 kg minder zonder fillers, botox en ontberingen ... I wish :lol:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Boeiend topic weer.
Alle reacties Link kopieren
En dan nog twee topics over hetzelfde onderwerp ook. :yawnee:
Afgetobt
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet. En het maakt me eigenlijk ook vrij weinig uit.
Geen flauw idee. Mensen maken nooit opmerkingen over mijn uiterlijk. En ik vraag er ook niet naar. En het boeit me ook niet, trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Niemand zegt iets over mijn uiterlijk. De leeftijd waarop dat een relevant onderwerp was, ben ik inmiddels al twee decennia voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Je weet niet hoe het anders moet maar weet exact te omschrijven waarom mensen je nonchalant vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind overigens ook nooit wat van andermans uiterlijk, of het moet sterk contrasteren met de maatschappelijk norm in een specifieke situatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen metamorfose willen, ben tevreden en denk dat ik er wel al het beste uithaal. :-D Zou wel graag eens een dag een heel ander type willen zijn, om te zien hoe dat is.
Ik ben een hele charmante, sportieve, goed geklede, nog heel jong uitziende, vlotte zestiger waarvan iedereen denkt "ik hoop dat ik er ook nog zo uitzie op die leeftijd" :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Ik wil geen metamorfose want ik maak zelf wel uit hoe ik mijn haar doe en wat ik aantrek. :yes: :yes:

Zo goed TO?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-03-2019 08:02
Afgetobt
Afgetraind toch? Je maakte een typefout en toen maakte autocorrect er afgetobd van.
Zeg dat het zo ging, want mijn uitstraling is nu vertwijfeld, mijn hele beeld van jou aan gort.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
SilverShadow schreef:
17-03-2019 05:18
Heb je weer last van topicdiarree?
Nou inderdaad.....
cynthiao schreef:
17-03-2019 02:40
Hoe is je uitstraling? En als je een metamorfose mocht ondergaan hoe zou je dan willen zijn?

Mijn huidige uitstraling is nonchalant en sex neutraal.
Bij een metamorfose zou ik sexier en vrouwelijker gemaakt willen worden.
Waarom ga je dan niet naar de kapper en winkelen met een stijladviseuze die je wensen kent?
Alle reacties Link kopieren
Sexy. En ja, dat klopt.
I wanna live my life with the volume full!
Het houdt je nogal bezig hè?
Ik kom net mijn bed uitgerold en heb nogal vast geslapen, dus mijn huidige uitstraling is niet best.
Ik verwacht dat koffie en daarna een douche wonderen gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb last van een RBF waardoor mensen die mij niet kennen mij bij voorbaat al niet mogen!

Ik hoor dat heel vaak via via!

Omdat dat zo overheerst is dat het enige wat men zegt :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven