Mode & Beauty alle pijlers

Panty's & Sneakers

18-03-2019 10:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waarom dit al zo lang een trend/de mode is?
Ik reis elke dag met het OV en ik zie superveel meiden met een panty en sneakers aan.

Ik weet uit ervaring dat je met blote voeten in sneakers geurende voeten krijgt, dus met panty's zal dat niet anders zijn denk ik (misschien wel erger)

Er kwam namelijk een half jaar geleden een heel mooi meisje naast me zitten in de trein met een panty en sneakers aan. Maar naast de lekkere parfum die ze droeg rook ik haar voeten door haar schoenen heen toen ze met haar benen over elkaar ging zitten. Ze zag me kijken en bood gelijk haar excuses aan. Ik weet het lachte ze, mijn schoenen zijn nodig aan vervanging toe. Er was duidelijk een klik en ik zei als jij met me gaat daten krijg je van mij nieuwe schoenen... We hebben nu een half jaar een relatie maar ze doet nog steeds maar hooguit drie weken met een paar sneakers omdat ze elke dag panty's draagt (schoenen koopt ze nu zelf trouwens) Hebben jullie tips voor haar?
Alle reacties Link kopieren
Ja, sneakers uitdoen. In de lucht houden en je het huis uit jagen. Bij proberen terugkomst van jou, ook de andere uitdoen en in de lucht houden. Daarna panty voor de deur binden zoals je met knoflook doet voor vampiers.

(Overigens zijn panty en sneakers totaal geen trend)
Alle reacties Link kopieren
Katoenen sokken of katoenen voetjes en die elke dag verwisselen. De stank komt door dat een panty synthetisch is of zijde kousen aan schaffen. Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Cadeautip: Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier dragen veel vrouwen een jurk of rok met een panty en sneakers op weg naar werk. Men heeft over het algemeen lange reistijden waarbij vaak flink gewandeld moet worden en dan zijn sneakers comfortabeler dan hakken. Op kantoor worden de sneakers verwisseld voor hakken.

Ik zou het geen trend noemen.
Lage sokjes over de panty aan.

Of ze heeft gewoon sowieso zweetvoeten, dan helpt dat niet.
April2018april schreef:
18-03-2019 10:25
Ja, sneakers uitdoen. In de lucht houden en je het huis uit jagen. Bij proberen terugkomst van jou, ook de andere uitdoen en in de lucht houden. Daarna panty voor de deur binden zoals je met knoflook doet voor vampiers.

(Overigens zijn panty en sneakers totaal geen trend)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
jouw vriendin is een viespeuk
Fetisj ?
gizzmo-returns schreef:
18-03-2019 10:44
Fetisj ?

Juist.
Alle reacties Link kopieren
Euhm, ik dacht dat het normaal was om sneakersokjes over je panty aan te trekken als je dichte schoenen draagt... Of ben ik nou raar?
Alle reacties Link kopieren
Vreemd verhaal, ik draag al jaren bijna dagelijks panty’s in sneakers en dat gaat nooit stinken (en ik koop echt niet iedere maand nieuwe schoenen).
Alle reacties Link kopieren
Kit_Kat schreef:
18-03-2019 10:52
Euhm, ik dacht dat het normaal was om sneakersokjes over je panty aan te trekken als je dichte schoenen draagt... Of ben ik nou raar?
Dat doe ik ook. Ik heb wel van leerlingen vernomen dat dit een ‘typisch moederding’ is.
Als ik het niet doe dan sta ik onder de blaren.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Heeft ze geen last van voetschimmel toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreemd geschreven OP.
chocolol schreef:
18-03-2019 11:53
Wat een vreemd geschreven OP.
Heel vreemd ja.
Waarom (en of) iets een trend is, is niet te verklaren, dus daar kunnen we kort over zijn.

Misschien kan ze er katoenen kousjes over doen, of katoenen/wollen maillots aandoen?

Sowieso kunnen sneakers in de wasmachine, dus gewoon lekker veel afwisselen en laten luchten en af en toe even in de was. Ik draag zelf altijd een leren inlegzooltje in sneakers, en dat scheelt ook een hoop. Bovendien kun je die makkelijk vervangen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker serieus reageren allemaal...
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-03-2019 10:44
Fetisj ?
Pieter de v(r)iespeuk
Alle reacties Link kopieren
Je ziet het inderdaad steeds vaker... of het nu -5 is of +25 graden.
Dus je zou wel over een trend kunnen spreken.
Meestal zwarte dunne panty's maar heel af en toe ook een dunne huidkleurige oma panty :)
Het is wel een bepaalde groep meiden (15 tot max 25 jaar ofzo) veel scholieren, studentes.

Maar goed wie daarvan stinkvoeten heeft wil je echt niet de kost geven.
Die meiden denken er echt niet aan s'ochtends vroeg om halve sokjes aan te doen van welk materiaal dan ook. Ik vind het er ook niet uitzien als ik eerlijk ben.. je blijft het toch zien en volgens mij helpt het niet veel extra.

Hier wat tips aangezien ik ook dagelijks panty's draag:

- Koop niet te dure schoenen (dure adidasjes gaan ook al na 3 keer dragen ruiken)
- Je kan dan beter 2 paar goedkope leuke of fijne schoenen kopen
- Wissel elke dag af van schoenen
Alle reacties Link kopieren
Kit_Kat schreef:
18-03-2019 10:52
Euhm, ik dacht dat het normaal was om sneakersokjes over je panty aan te trekken als je dichte schoenen draagt... Of ben ik nou raar?
Nope.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven