Mode & Beauty alle pijlers

fillers of botox ervaringen ?

18-03-2019 16:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,
Ik heb na een ongeval helaas noodgedwongen een boven gebitsprothese @( ,daarna heb ik best snel en diepe lijnen gekregen naast mijn mond ik weet niet of dat ligt aan de prothese maar ik vind het echt storend en heb eens rondgekeken of botox of fillers iets is voor mij .
Nu kan ik via Google allemaal voor en na foto's zoeken maar ik zou graag ervaringen horen van mensen .Ik zou graag ervaringen horen van mensen die dit recent hebben laten doen :) .
Hoe lang blijft het resultaat zichtbaar en wat heb je daarvoor betaald ? Ik hoef geen adressen maar zou wel wat prijzen willen weten en natuurlijk het belangrijkste : het resultaat .
Als het vervaagd ga je dan weer terug ? en zo ja kun je dat onbeperkt blijven doen ?
Je kon't altaid nog bakker worre
Ervaring met fillers rondom mond. Ik zou het zo weer doen.
Door ziekte erg getekend. 3 x gedaan, laatste keer inmiddels 2 jaar geleden. Eerste keer na een half jaar herhaald, tweede keer na een jaar, daarna nog een keer na een jaar. Vooralsnog nog geen nieuwe lading nodig, ziet er nog goed uit.

Zoek in ieder geval een goede, erkende kliniek, daar kan je als het goed is ook gewoon een adviesafspraak maken, zonder gelijk wat te moeten.

Ik heb er per keer iets van 400€ voor betaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ervaring met fillers. Ben er erg blij mee. Botox werkt te snel uit bij mij...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het antwoord :D , is het dan dat het hoe vaker je het hebt laten doen hoe langer het "blijft zitten" ?
De prijzen verschillen enorm had ik al gezien , ik ga sowieso wel kijken naar een goede kliniek natuurlijk ,liever wat meer betalen .
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
18-03-2019 18:39
Bedankt voor het antwoord :D , is het dan dat het hoe vaker je het hebt laten doen hoe langer het "blijft zitten" ?
De prijzen verschillen enorm had ik al gezien , ik ga sowieso wel kijken naar een goede kliniek natuurlijk ,liever wat meer betalen .
Ja, dat is volgens mij wel het voordeel van fillers, dat het opgenomen wordt. Zo is het mij althans wel uitgelegd. En ik ervaar het echt zelf. Een bepaalde diepe rimpel naast mijn mond, die ik 3 x heb ingevuld is nog steeds, na 2 jaar, onzichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
Het blijft zeker langer zitten als je het vaker laat doen. Ik begon ooit met Juvederm maar dat is echt de allerduurste filler. Nu ga ik naar een kliniek waar ze met Princess werken.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het het geld ook wel waard , super bedankt voor de antwoorden ! Als ik het ga laten doen zal ik het nog laten weten
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat rondgekeken ,heeft er iemand ervaring met hyaluronzuur (of was dat die van Princess ?)
dit vragen ze er voor maar wat moet ik me er bij voorstellen 0,5 ml is voor een heel fijn lijntje en 3 ml voor een heel diep , hoe diep ?
0,5 ml € 300,-
1 ml € 425,-
2 ml € 725,-
3 ml € 925,-
Ik kan gratis een intake krijgen natuurlijk maar vraag ervaringen hier alvast op voorhand . De prijzen verschillen behoorlijk ik heb er nu 3 gevonden die erkend zijn en ook goed bekend staan
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
20-03-2019 16:01
Ik heb wat rondgekeken ,heeft er iemand ervaring met hyaluronzuur (of was dat die van Princess ?)
dit vragen ze er voor maar wat moet ik me er bij voorstellen 0,5 ml is voor een heel fijn lijntje en 3 ml voor een heel diep , hoe diep ?
0,5 ml € 300,-
1 ml € 425,-
2 ml € 725,-
3 ml € 925,-
Ik kan gratis een intake krijgen natuurlijk maar vraag ervaringen hier alvast op voorhand . De prijzen verschillen behoorlijk ik heb er nu 3 gevonden die erkend zijn en ook goed bekend staan
Ik laat het altijd bij de Dermaclinic in Zwolle doen, volgens mij vergelijkbare prijzen. Ik heb 0,5 ml gehad, maar toen was er genoeg voor een aantal diepere lijnen en wat kleine lijntjes rondom bovenlip
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
20-03-2019 17:37
Ik laat het altijd bij de Dermaclinic in Zwolle doen, volgens mij vergelijkbare prijzen. Ik heb 0,5 ml gehad, maar toen was er genoeg voor een aantal diepere lijnen en wat kleine lijntjes rondom bovenlip
dankjewel , ik ga morgen bellen voor een intake bij een alvast ; er zijn er meer dan ik dacht hier in de buurt .
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een intake gesprek en als ik het dan nog wil laten doen kan ik in April terecht ,afspraken staan alvast .
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels geweest en een tijdje verder na de behandeling ,alleen de eerste dag zag je wat bultjes en vlekjes van het prikken ,daarna waren ze niet echt zichtbaar meer wel te voelen .
Het is me enorm meegevallen qua behandeling en ook qua prijs, ik had het hoger ingeschat . Ik ga nog op nacontrole en evt vullen ze wat bij ,gratis.Er is me ook daar verteld dat het na een maand of 7 nog eens moet worden herhaald en daarna blijft het wat langer zitten maar blijf je natuurlijk wel herhalen als je het resultaat wilt behouden ,zo ver ben ik nog niet .Voor nu ben ik heel blij dat ik deze stap genomen heb ik had echt nooit gedacht dat ik zoiets zou laten doen maar door mijn ongeval en die gedeeltelijke prothese na mijn ongeval kreeg ik erg diepe groeven ,ze zijn gewoon weg nu . :) Voor de rest laat ik niks doen .
Je kon't altaid nog bakker worre

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven