Mode & Beauty alle pijlers

2de gaatje ontsteekt steeds, maar ik wil zo graag

20-03-2019 21:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
He shit, die kromme titel had ik niet gewild, maar hopelijk weten jullie wat ik bedoel ;)


Goedenavond!

Ik heb inmiddels 2x een 2de gaatje in mijn oorlel laten schieten. Inmiddels is die al wel een tijdje dicht. De eerste keer ging het ontsteken door het draaien en de tweede keer was mijn knopje zo klein dat hij in het gaatje verdween en daardoor ging ontsteken. Toch wil ik zo graag dat 2de gaatje... Zijn er dames met tips? Of kan ik er gewoon echt niet tegen? Ik moet wel zeggen dat ik moeilijk met oorknopjes in (de gaatjes die ik al vanaf kleins af aan heb) kan slapen of dat ik slecht zware oorbellen kan dragen, omdat me dat ook wel een keer gaat irriteren.

Tips? Ik hoor het graag!
anoniem_381911 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 21:18
7.16% gewijzigd
Be-grape-n?
Laat het eens door een piercer doen.
Laten schieten of piercen?
Alle reacties Link kopieren
Piercen, niet draaien maar consequent met je tengels vanaf blijven, lang staafje met groter knopje nemen.

Succes :D
Ik heb hetzelfde en heb het al meerdere malen geprobeerd door de jaren heen maar blijft ontsteken. Zelfde geldt voor een navelpiercing en een gaatje boven in m'n oor. Het enige dat ik kan hebben is 1 gaatje in beide oren en een tongpiercing (vroeger).
Alle reacties Link kopieren
Laten piercen (mits de shop hygienisch werkt natuurlijk) is altijd hygienischer dan schieten, dat ten eerste.

En probeer eens de 'leave it the hell alone' methode. Zie ook mij reactie in het topic waar gevraagd wordt over een helix piercing.

Succes:)
Alle reacties Link kopieren
Ander materiaal nemen. Ik weet niet wat je normaal hebt, maar probeer eens chirurgisch staal.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Je lichaam komt voor zichzelf op! ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt piercen voor verschil?
Be-grape-n?
Alle reacties Link kopieren
kon ook koper allergie zijn, zeker bij valse..bijvoorbeeld dat je vals zilver of goud neit kunt verdragen
Druif-je schreef:
20-03-2019 22:23
Wat maakt piercen voor verschil?
http://vidaloca-veenendaal.nl/piercing- ... f-piercen/
Bij mij is dit na jaren nog steeds zo en daarom heb ik weer zweerknopjes gekocht. Sindsdien geen last meer. Niet de oorbellen die ik wil, maar eindelijk van die ontstekingen af.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit ook bij mijn tweede en derde gaatjes. te Klein knopje wat in je oor verdwijnt inderdaad en sowieso erg gevoelig. Ik heb het op advies van juwelier al minimaal gedraaid
Wat uiteindelijk bij mij hielp ; na een week of twee het zweer knopje bij de juwelier laten vervangen door een ringetje. Zorgt voor minder irritatie en kan niet in je oorlel kruipen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit bij de eerste gaatjes ook. Jarenlang zo nu en dan opnieuw laten schieten, ontsteken, dichtgroeien, opnieuw schieten. Toen heb ik ze laten piercen en dat ging meteen goed 👍

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven