Mode & Beauty alle pijlers

Danes Hipstes/boxers van Hema

23-03-2019 08:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Hoe valt het ondergoed van de Hema? Ik ben veel kg afgevallen en Mn oude ondergoed is te ruim. Ik pas nu in een maat 40 spijkerbroek ( kom van 48). Zou een m dan passen of een l? Ik wilde online even inslaan met de aanbieding van vandaag.
Alle reacties Link kopieren
En sorry voor de spelfouten 😂
Alle reacties Link kopieren
Vind het zelf vrij groot vallen en zou dan een M nemen.
Overigens vind ik de kwaliteit van ondergoed van de Hema de laatste tijd belabberd, maar daar vroeg je niet om.
Ik vind ze zelf heel ruim vallen en heb van Hema altijd een maat kleiner dan wat ik normaal heb. Ik vind alle kleding van de Hema groot vallen.

Het ondergoed vind ik wel snel lubberen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag maat 38/40 en M is prima. S kan ook nog, maar ik wil zeker weten dat t niet knelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je wel in een M past, maar ligt aan je kont. Ik draag van alles altijd S of XS, maar van slipjes en bikinibroekjes heb ik altijd een M.

Maar mijn dochter heeft hipsters van de Hema en de kwaliteit is inderdaad belabberd.
Kwaliteit is beroerd. Voor basics ga ik tegenwoordig naar de Hunkemöller. Daar kan je ook even passen, misschien handig. Ik hang met maat 40 altijd tussen M en L in.
Ik heb de L met maat 40.
Alle reacties Link kopieren
Ik pas in de M (maat 40), maar de kwaliteit is inderdaad belabberd de laatste jaren. Waren mijn favoriete hipsters, nu trek je er direct gaten in.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Blijenvrij schreef:
23-03-2019 10:13
Ik heb de L met maat 40.
Grappig hoe veel dit uitmaakt. Idd het ligt aan je kont :)

Koop er 1
Alle reacties Link kopieren
oh echt.. ik heb nog een paar hipsters uit het begin van mijn dikke periode en die zijn nog steeds goed.. alleen te groot.. echt al jaren dus :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
23-03-2019 15:21
Grappig hoe veel dit uitmaakt. Idd het ligt aan je kont :)

Koop er 1
m'n kont is ook een stuk minder geworden.. ik kan hem bijna niet meer vinden in een broek :whoops:
Alle reacties Link kopieren
Kwaliteit is veranderd inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, jammer dat de kwaliteit veranderd is. Ik heb een paar comfy boxers van de Hema en die heb ik ook al jaaaren. Zitten nog steeds lekker. Moet zeggen dat de stof nu wel ietsjes dunner wordt en er daardoor makkelijk gaatjes inkomen. Maarja, wat wil je met een onderbroek die al jaren mee gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven