Mode & Beauty alle pijlers

slippers, lang op kunnen lopen, beetje steun

23-03-2019 20:12 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek goede slippers, die beetje fatsoenlijke steun geven en die (hopelijk) geen blaren geven.

Op mijn ipanama's krijg ik van lang lopen blaren.

Ik wil ze meenemen als reserve paar schoenen naar New York (ik neem sowieso mijn goede lowa's mee en mijn go-walks van sketcher) maar het is in juni, dus best kan op mooi weer.. dus slippers is leuk extra..


Dus .. wie heeft er goede tips voor een kwalitatief goede slipper? Ik heb maar 41/42
Ik zweer op dat vlak bij Birkenstock. Maar goed, dat is niet direct een hippe optie.
Alle reacties Link kopieren
Birkenstock.
Echt mooi zijn ze niet, maar ze lopen goed.
Alle reacties Link kopieren
Wandel sandalen zijn veel comfortabeler dan slippers
Alle reacties Link kopieren
Ipanema is voor bij het zwembad zeg ik altijd, havaiana ook. Birkenstock kun je mee wandelen.
Alle reacties Link kopieren
FitFlops, zowel sandalen als slippers lopen heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind crocs slippers echt heel fijn lopen.

Wat bedoel je met steun geven? Slippers geven per definitie toch geen steun? Of bedoel je met een voetbed?
every journey starts with a single step
Ik zou echt nooit uren door NY kunnen lopen op slippers. Dan moet ik echt wat meer schoen aan. Daarbij wil ik er in NY ook altijd een beetje gekleed uitzien, ivm mooie restaurants.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb FitFlops slippers maar zie me daar niet de hele dag op vakantie mee lopen. Ze lubberen ook wat nogal uit waardoor ze niet echt stevig om mijn voeten meer zitten. Ik kan langer door op de ipanama's.
Reef of Sanuk?
Waarom geen sneakers? Loopt echt veel comfortabeler.

FitFlops hebben een fijn voetbed, daar kan ik best lang op lopen, maar ik doe er geen stedentrip mee.
Ik zou gewoon slippers meenemen in de tas als je ergens naartoe gaat. Als je dan in een park gaat zitten ofzo, kan je ze lekker aandoen.
Overigens heb ik in juli in New York een hele week stortregens gehad, dus denk ook aan kaplaarzen ;)
Ik heb zowel sandalen van Teva als teenslippers. Beiden hebben 'n goed voetbed.
Alle reacties Link kopieren
Echt slippers als in flipflops? Dan zeker Crocs overwegen sexi flip of Serena. Lopen super.
Alle reacties Link kopieren
ze hoeven niet hip te zijn.. Ik ga voor comfort. Sandalen hebben bandjes en daar krijg ik vaak (sneller) blaren van. Ik had teva's,die zijn inmiddels op en het model is er niet meer.

Ik zoek echt slippers. Heeft teva ook slippers? Ga ik die even googlen . Dank je RB. Crocs ken ik alleen van de klompen dus ook die ga ik googlen, sexi en serena ken ik niet. Birckenstock heb ik als pantoffel thuis, kan ik niet hele dag op rond lopen.. word ik doodmoe van.

Kaplaarzen: check ;-)

Ik heb wandelschoenen mee, ik denk een paar nikes (maar kan ik ook niet hele dag op lopen). en go walk van sketcher (die wegen niets..
Alle reacties Link kopieren
die Sexi flip is idd geinig.. is weer eens wat anders. ik ga eens naar een croc winkel
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
23-03-2019 20:20
Ik zou echt nooit uren door NY kunnen lopen op slippers. Dan moet ik echt wat meer schoen aan. Daarbij wil ik er in NY ook altijd een beetje gekleed uitzien, ivm mooie restaurants.
Er leuk uit zien heb ik even minder hoog op mijn lijstje.. Ik ga niet voor de modieuze tentjes.. dus.. ik neem geen uitgaanskleding mee etc.. Nachtleven is ook niet aan ons besteed.
Sportmerken als Adidas en Nike hebben naast de saunamodellen ook teenslippers van goede kwaliteit. Misschien is dat wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Reef en Sanuk ga ik ook even bekijken
lilguinea schreef:
23-03-2019 20:14
Ik zweer op dat vlak bij Birkenstock. Maar goed, dat is niet direct een hippe optie.
Die originele oude modellen niet, die zou ik ook niet meer kopen. Ze hebben zat andere wel leuke hippe modellen.
De yara en mayari en yao kunnen echt wel, zijn zeer populair.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Reefs lopen ook fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 5 dagen lang op Birkenstocks gelopen na een enkelbreuk. Ik kon nog geen schoenen aan vanwege zwelleing. Als je de Birkenstocks thuis even inloopt zal je niet snel blaren krijgen.

Ik heb maanden alleen op Birkenstocks gelopen, daarop hou je het echt heel lang vol.
Lucifer2018 schreef:
23-03-2019 20:48
Reefs lopen ook fijn.
Jaaaaaaa! Ik ben aan mn tweede paar in vijftien jaar toe. Meteen nieuwe gekocht toen ze echt stuk waren.
erizito schreef:
23-03-2019 20:35
Echt slippers als in flipflops? Dan zeker Crocs overwegen sexi flip of Serena. Lopen super.
Die zijn best leuk zeg!
Fitflops geven steun. Ik kan er de hele dag op lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven