Mode & Beauty alle pijlers

Damesslips

01-04-2019 18:32 47 berichten
Ik heb zeker 10 jarenlang boxers als onderbroek gedragen gekocht bij de Wibra maat xxl.
Tegenwoordig is de grootste maat xl en dus te klein.
Ik ben uitgeweken naar de Zeeman voor hipsters maat xxl maar heb moeite met de voorkant. Die is namelijk dusdanig hoog opgesneden dat het wel een tangaslipje lijkt.
Ziehier mijn probleem want ik doe niks aan mijn haren van onderen. Gênant voel ik me nu. Weet iemand een oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je bikinilijn bijhouden??
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook beneden cornroes laten vlechten?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
01-04-2019 18:37
Misschien ook beneden cornroes laten vlechten?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Waxen of scheren? Epileren? Laseren?
Andere onderbroeken of scheren...
Je droeg toch maat 62 ofzo?
Een XXL gaat dan never nooit passen
Boxers?
Alle reacties Link kopieren
Afvallen...
Alle reacties Link kopieren
En wanneer loop je in je onderbroek waar anderen bij zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mocht Willem op zijn brommert langskomen: die heeft er vast geen bezwaar tegen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat is het probleem als je haren onder je onderbroek vandaan komen? Tenzij je graag alleen in je ondergoed naar buiten gaat zie ik niet zo in dat dat een probleem is. Trouwens sowieso is het geen probleem als je schaam- en of okselhaar laat staan ook niet in een bikini of badpak
Alle reacties Link kopieren
Je schaamhaar in de vorm van een boxershort trimmen.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
01-04-2019 19:02
Boxers?
Ja, dat. Ken je toch wel? Mopshond werkt ook.
Alle reacties Link kopieren
Afvallen dus, tot je weer in een slipmaat past
Alle reacties Link kopieren
Boxers in jouw maat elders kopen. Online bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
oh Is het hek weer open gezet vandaag? Topicdiarre zie ik.
je neemt de naam schaamhaar dus wel erg letterlijk :idee:
En zoiets? Zou dat passen?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik iets heb gemist wat al deze nare reacties rechtvaardigt, maar ik heb hier moeite mee.

Er vraagt hier iemand om oprecht advies. Als het zo is dat ze maat 62 heeft, kan ik je garanderen dat ze echt wel eens heeft geprobeerd af te vallen en dat dit dus niet 1, 2, 3 een optie is. Tegen een alcoholist of drugsverslaafde zeg je ook niet dat hij slechts moet stoppen met gebruiken omdat dit de oplossing is.. ik vind dat jullie je moeten schamen. Het plaatje dat boven mij geplaatst is, is niet meer dan ordinair cyberpesten. Reageer dan gewoon niet.

On topic; ik heb zelf geen antwoord voor je. Maar volgens mij heeft H&M ook een h&m plus lijn. Heb je daar al eens gekeken? Ik vind zelf hun ondergoed altijd prima zitten.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefje92 schreef:
01-04-2019 21:15
Ik weet niet of ik iets heb gemist wat al deze nare reacties rechtvaardigt, maar ik heb hier moeite mee.

Er vraagt hier iemand om oprecht advies. Als het zo is dat ze maat 62 heeft, kan ik je garanderen dat ze echt wel eens heeft geprobeerd af te vallen en dat dit dus niet 1, 2, 3 een optie is. Tegen een alcoholist of drugsverslaafde zeg je ook niet dat hij slechts moet stoppen met gebruiken omdat dit de oplossing is.. ik vind dat jullie je moeten schamen. Het plaatje dat boven mij geplaatst is, is niet meer dan ordinair cyberpesten. Reageer dan gewoon niet.

On topic; ik heb zelf geen antwoord voor je. Maar volgens mij heeft H&M ook een h&m plus lijn. Heb je daar al eens gekeken? Ik vind zelf hun ondergoed altijd prima zitten.
Je hebt iets gemist
Madeliefje92 schreef:
01-04-2019 21:15
Ik weet niet of ik iets heb gemist wat al deze nare reacties rechtvaardigt, maar ik heb hier moeite mee.

Er vraagt hier iemand om oprecht advies. Als het zo is dat ze maat 62 heeft, kan ik je garanderen dat ze echt wel eens heeft geprobeerd af te vallen en dat dit dus niet 1, 2, 3 een optie is. Tegen een alcoholist of drugsverslaafde zeg je ook niet dat hij slechts moet stoppen met gebruiken omdat dit de oplossing is.. ik vind dat jullie je moeten schamen. Het plaatje dat boven mij geplaatst is, is niet meer dan ordinair cyberpesten. Reageer dan gewoon niet.
Ik begrijp je reactie maar dit lid plaatst 1 keer per maand ongeveer 10 topics en reageert er vervolgens nooit meer in. Ik denk eigenlijk dat het een spambot is om meer hits van Google te krijgen.
Fring schreef:
01-04-2019 18:34
Gewoon je bikinilijn bijhouden??
Met een ladyshaver?
Maar ik ben dik en kan niet goed zien hoe de zaken erbij staan want mijn buik puilt erboven uit. Dan is het lastig scheren en ik wil niet alle schaamharen weg halen.
Eidde schreef:
01-04-2019 18:37
Misschien ook beneden cornroes laten vlechten?
Jij bent niet leuk. Maar ik heb wel eens overwogen om aan puntje van mijn schaamhaar kralen te zetten....
Sjulia schreef:
01-04-2019 18:46
Waxen of scheren? Epileren? Laseren?
Moet je voor deze behandelingen naar een schoonheidssalon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven