Mode & Beauty alle pijlers

Laserontharen als man

14-04-2019 23:59 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames en heren

Ik ben veel afgevallen en begin een gespierd lijf te krijgen waar ik enorm trots op ben. Straks kan ik de Europese stranden onveilig maken alleen heb ik nogal wat haar op mijn bovenrug, onderrug vlak boven mijn reet, schouders, en bovenarmen.

Mijn onderarmen (best veel), borst en benen wil ik voorlopig laten voor wat het is want dat heeft weinig met verzorging te maken? Lijkt mij ook erg eng en voelt voor mij niet natuurlijk aan.

Nu komen we bij de vraag waar dit te doen. Ik heb een offerte bij lokale laserkliniek gevraagd en zij vragen per lichaamsonderdeel een heleboel geld want je dient terug blijven te komen. Al met al kreeg ik deze offerte :
8 behandelingen gehele rug: 800
8 behandelingen schouders: 500
8 behandelingen bovenarmen: 500

totaal 1800 euro. Ik snap dat dit een belangrijke investering is maar omdat ik twijfel over ook andere zaken vraag ik me af wat wijsheid is. is dit een goede deal en moet ik dit meteen in gang zetten?
Alle reacties Link kopieren
hup
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er een leuke vakantie van boeken
En als dat haar op je rug je zo stoort, laat het in de zomer harsen.Helpt beter dan scheren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst scheren en als het nieuwe haar wat langer wordt elke week met de epilator erlangs. Hij trekt dan alleen het gedeelte wat te lang is geworden eruit en niet alles tegelijk. Epileerpijn went. Ik zou eerst oefenen op een arm of been.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Grammetje schreef:
15-04-2019 00:26
hup
:sarcastic:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven