Mode & Beauty alle pijlers

Afzakkende jeans

16-04-2019 08:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ook last van afzakkende jeans bij de kruis en onderkant vd kont? Als ik de broek aan doe lijkt er niks aan de hand maar loop ik er een tijd in dan zit er ineens veel ruimte tussen de broek en kruis en hangt de broek ineens baggy. Aan de bovenkant bij de sluiting zit het gewoon goed en een riem houdt dit niet tegen.

Ik heb een aantal broeken die gewoon prima zitten maar ik ben nu op zoek naar nieuwe en ik kom alleen maar zakkende tegen ineens. Ook bij het merk dat ik al heb. Ik ben ook nog eens op zoek naar hele donkere jeasns dus bij elk merk heb ik maar weinig keuze omdat ze daar nooit veel van hebben.
anoniem_381218 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 18:11
1.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waarom maar in deze context word ik ongemakkelijk van het gebruik van het woord 'vagina'. Bedoel je niet gewoon je kruis.

En misschien eens kijken naar broeken waar weinig elastiek inzit.
dropfruitje wijzigde dit bericht op 16-04-2019 08:56
0.25% gewijzigd
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
maatje kleiner kopen??
dropfruitje schreef:
16-04-2019 08:53
Ik weet niet waarom maar in deze context wordt ik ongemakkelijk van het gebruik van het woord 'vagina'. Bedoel je niet gewoon je kruis.

En misschien eens kijken naar broeken waar weinig elastiek inzit.

Ja precies, het moet gewoon vulva zijn :hihi:
Verschillende modellen proberen. Bij de high waist heb ik als ik er eentje heb die echt lekker zit een riem nodig omdat die dan blijkbaar een maatje te groot zijn.
Als ik al van de h&m bekijk dan zitten die goedkope (tientje) beter dan die wat duurdere (20 euro) en die duurdere moet ik een maat kleiner.
Bij de gewone waist nergens last van maar die vind ik niet zo mooi zitten.
Alle reacties Link kopieren
De band/heupwijdte is dan toch te breed.

Overigens gefeliciteerd; je hebt vermoedelijk geen hangbillen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
dropfruitje schreef:
16-04-2019 08:53
En misschien eens kijken naar broeken waar weinig elastiek inzit.
Dat is nog best lastig vandaag de dag. Tegenwoordig verwerken ze overal elastaan in lijkt het wel.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-04-2019 08:54
maatje kleiner kopen??
Nee want het zit gewoon goed boven
Probeer eens een Levis broek! De broeken vd h&m zakken bij mij na een tijdje ook vaak af, omdat je ze erg uitloopt. Met broeken van Levi's heb ik dat probleem helemaal niet. Gewoon even zoeken naar het juiste model dat goed aansluit bij jouw lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-04-2019 08:55
Ja precies, het moet gewoon vulva zijn :hihi:
Nou veranderd hoor
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-04-2019 09:21
De band/heupwijdte is dan toch te breed.

Overigens gefeliciteerd; je hebt vermoedelijk geen hangbillen.
Denk je? Ik dacht dat het model aan de bovenkant misschien te lang is ofzo waardoor het bij de vulva niet genoeg aansluit. Ook omdat de band voor mijn gevoel wel strak zit. Als het zakt zit het op andere plekken wel gewoon strak. Ik heb weleens broeken gehad die juist bij de band los zat en ik dan een riem gebruikte, dan zakte het niet af en kreeg ik niet ineens zoveel ruimte tussen vulva en broek.
Als je het over een broek hebt, praat je zowel bij een mens als bij een kledingstuk over het kruis.

Ga alsjeblieft niet in een kledingwinkel over je vulva beginnen, ze lachen je vierkant uit.
Alle reacties Link kopieren
:-?
Alle reacties Link kopieren
Snarky schreef:
16-04-2019 11:18
Als je het over een broek hebt, praat je zowel bij een mens als bij een kledingstuk over het kruis.

Ga alsjeblieft niet in een kledingwinkel over je vulva beginnen, ze lachen je vierkant uit.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2019 09:58
Reden: Off topic
16.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier helpt een riem daar prima tegen.
En te strak zorgt ervoor dat je kruis te warm en vochtig wordt. Geeft gist en schimmels teveel kans.
Ik heb afzakkende broeken eerder bij de voormalige heupbroeken dan bij de high-waisted broeken die lekker goed in de taille zitten.
Alle reacties Link kopieren
huismeermin schreef:
16-04-2019 11:22
[...]
:rofl:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2019 09:58
Reden: Quote off topic
37.91% gewijzigd
:facepalm: haha
Alle reacties Link kopieren
probeer een broeken van de mango! zijn echt de beste broeken ever en de kleur vervaagd niet
Alle reacties Link kopieren
huismeermin schreef:
16-04-2019 11:22
[...]
:HA:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2019 09:58
Reden: Quote off topic
38.75% gewijzigd
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
huismeermin schreef:
16-04-2019 11:22
[...]
:rofl:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2019 09:59
Reden: Quote off topic
37.91% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
BoTheParakeet schreef:
16-04-2019 11:31
Hier helpt een riem daar prima tegen.
En te strak zorgt ervoor dat je kruis te warm en vochtig wordt. Geeft gist en schimmels teveel kans.
Bij mij werkt een riem dan dus niet , dat werkt alleen als het te ruim zit bij de bovenkant .
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
16-04-2019 11:34
Ik heb afzakkende broeken eerder bij de voormalige heupbroeken dan bij de high-waisted broeken die lekker goed in de taille zitten.
Maar op welke plek zakt het dan bij jou? Ik draag btw normal waist
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2019 09:59
Reden: Off topic
0.00% gewijzigd

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2019 10:00
Reden: Off topic
97.20% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven