Mode & Beauty alle pijlers

Laseren tattoo

22-04-2019 17:03 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil mijn tattoo waarvan de inkt is doorgelopen onder mijn huid laten verwijderen.
Nu wil ik het toch laten weglaseren, maar wil dit uiteraard bij een gerenomeerd bedrijf/instituut laten doen en hoor graag ervaringen uit eerste hand.
Iemand ervaringen?
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 01-05-2019 19:02
22.47% gewijzigd
Oh ik lees mee! Mijn vlek is al 30 jaar oud, die mag nu wel weg. Hoe zit dat met moderne technieken, resultaten, kosten?
Alle reacties Link kopieren
Vond zelf deze video wel informatief. Zij heeft wel een gewone tattoo, maar wellicht geeft deze video toch een beetje een beeld:
https://youtu.be/57CdXoG_GOI
Alle reacties Link kopieren
Desalniette- schreef:
22-04-2019 18:06
Oh ik lees mee! Mijn vlek is al 30 jaar oud, die mag nu wel weg. Hoe zit dat met moderne technieken, resultaten, kosten?

Toevallig een paar maanden geleden een klant gehad die een keurig gave arm had waar een sleeve vanaf gelaserd was. Het resultaat is echt perfect, maar het was erg pijnlijk en héél erg duur.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het in elk geval vele malen pijnlijker dan het zetten zelf!
Moet nog 2 of 3 keer voor ie weg is maar blijf het maar uitstellen.
Ceylon schreef:
22-04-2019 20:30
Toevallig een paar maanden geleden een klant gehad die een keurig gave arm had waar een sleeve vanaf gelaserd was. Het resultaat is echt perfect, maar het was erg pijnlijk en héél erg duur.
Welke techniek was daar gebruikt?
greenmoustache schreef:
22-04-2019 20:54
Ik vind het in elk geval vele malen pijnlijker dan het zetten zelf!
Moet nog 2 of 3 keer voor ie weg is maar blijf het maar uitstellen.
Welke techniek doen ze bij jou? Hoe vaak is het al gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Desalniette- schreef:
22-04-2019 21:13
Welke techniek doen ze bij jou? Hoe vaak is het al gedaan?
Het enige wat ik weet is dat het met fade laser gedaan wordt. Ik ben nu 2 x geweest en verwacht na 2 a 3 x terug te moeten.
Alle reacties Link kopieren
Omg ik had geen idee dat het zo pijnlijk was 🙈
Wil ook graag maar dit houdt me wel tegen vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 1,5 jaar bezig, denk nog 1 behandeling en dan is ie weg. Doet echt heel erg pijn, maar gelukkig was ie bij mij maar klein, dus even doorbijten en dan is het weer voorbij.
...
Ik laat er momenteel 2 weglaseren. Die van mij zijn nog vrij 'vers' en zwart, dus ik moet voor de ene ongeveer 10 behandelingen en voor de ander ongeveer 15-18. Ik heb net mijn 4de behandeling achter de rug.

Ik ga bij Andy Han van tattoo no more in Rotterdam en ben tot nu toe heel erg tevreden.
Zelf kom ik ook niet uit de buurt, maar 1x in de 8 weken wil ik er wel 'n dagje Rotterdam van maken.

Edit: ik ben per keer €170 kwijt. Meestal is het volledig weglaseren van een tattoo 10x zo duur als het zetten. Dat klopt bij mij wel.
anoniem_63c6e92a254b3 wijzigde dit bericht op 23-04-2019 17:35
Reden: Prijs toegevoegd;)
14.74% gewijzigd
Ja ik heb inmiddels met een beetje googelen ook zoiets gevonden. De mijne is niet groot en zit niet op een gevoelige plek, dus ik maak me niet zo'n zorgen om de pijn. Maar ik vind nu iets van 4 tot 6x 120 eu, voor een tattoo van 50 gulden...
Ik kan hem ook gewoon laten zitten, als een litteken van een voorbije tijd.
greenmoustache schreef:
22-04-2019 20:54
Ik vind het in elk geval vele malen pijnlijker dan het zetten zelf!

Dit! Kolere wat een gemene pijn. Er kwam zweet uit plekken waarvan ik niet wist dat ik er poriën had.


Ik zou het geen tweede keer doen. Het is duur en ik heb al met al een jaar met een korsterige tattoo gelopen voor ie licht genoeg was om er iets anders overheen te zetten.
Als ik de tattoo echt weg wilde was ik al met al wel 2 jaar zoet geweest ermee.
Even gekeken. Ik ben behandeld met een TSR Pro laserapparaat.

Prijs werd per vierkante cm berekend.
In de link de prijslijst als je benieuwd bent: http://www.tattooherco.com/prijslijst-en-wachttijd.html
(Oost Nederland)
.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 23-04-2019 20:06
Reden: dubbel
99.53% gewijzigd
Kan je dat wat uitgelopen is niet wit laten omlijnen? Stukken goedkoper.

En iemand die een hele sleeve heeft laten verwijderen, wat moet ik me darabij voorstellen, een arm echt van boven tot onder vol ingekleurd en al?
Want ik ken mensen die zeggen een sleeve te hebben, maar dan zijn het gewoon 3 plaatsjes.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
23-04-2019 19:58
Dit! Kolere wat een gemene pijn. Er kwam zweet uit plekken waarvan ik niet wist dat ik er poriën had.


Ik zou het geen tweede keer doen. Het is duur en ik heb al met al een jaar met een korsterige tattoo gelopen voor ie licht genoeg was om er iets anders overheen te zetten.
Als ik de tattoo echt weg wilde was ik al met al wel 2 jaar zoet geweest ermee.
Dus eigenlijk krijg je geen garantie dat de tattoo ook daadwerkelijk weggaat na het laseren?
Dan laat ik liever mijn doorgelopen tattoo zitten geloof ik..
Kan je hem niet strakker laten omlijnen? Of wat ik hierboven al schreef, met witte inkt eromheen.
kopstoot schreef:
01-05-2019 19:04
Dus eigenlijk krijg je geen garantie dat de tattoo ook daadwerkelijk weggaat na het laseren?
Dan laat ik liever mijn doorgelopen tattoo zitten geloof ik..

Wat ik begrepen heb ligt dat aan welke inkt er gebruikt is en hoe diep de tattoo zit. Mijne was oud en zwart en wilde maar slecht weg.
Misschien gewoon een keer naar laten kijken door een tatoeëerder in een bedrijf waar ze ook laseren.
Dan kun je bespreken of bijwerken een optie is of plaatselijk de uitlopende delen laseren.

Maar nogmaals..als ik had geweten hoe zeer het deed was ik er nooit aan begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
01-05-2019 19:20
Wat ik begrepen heb ligt dat aan welke inkt er gebruikt is en hoe diep de tattoo zit. Mijne was oud en zwart en wilde maar slecht weg.
Misschien gewoon een keer naar laten kijken door een tatoeëerder in een bedrijf waar ze ook laseren.
Dan kun je bespreken of bijwerken een optie is of plaatselijk de uitlopende delen laseren.

Maar nogmaals..als ik had geweten hoe zeer het deed was ik er nooit aan begonnen.
Ja ik vond de beelden in dat flmpje ook vrij heftig, althans de reactie van de dame die het laseren onderging.
Ik ben nog steeds gek op tattoos en ga binnenkort weer een nieuwe laten zetten, de pijn is vervelend maar draaglijk vind ik.
Als laseren dan keer 10 is dan word ik wel bang, vooral omdat de betreffende tattoo op een hele pijnlijke plek zit.
Mijn tattoo is erg diep gezet dus heb er sws een hard hoofd in.
Zij overdreef echt heel erg.
Ik laat 10 keer liever iets weglaseren wat 5 minuten in beslag neemt dan 1 keer urenlang op de pijnlijkste plek iets te laten zetten.
Alle reacties Link kopieren
Al 3 jaar bezig en verder dan het nu is gaat het niet meer verminderen. Ik ben dus uitbehandeld en je ziet nog steeds de tattoo. Ook heb ik er een deuk in overgehouden. Als ik alles van te voren had geweten, had ik het niet gedaan. Ik ben letterlijk duizenden euro's armer. De pijn was vervelend maar had het ervoor over. Helaas is het niet weg.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Honingbloesem schreef:
02-05-2019 15:34
Al 3 jaar bezig en verder dan het nu is gaat het niet meer verminderen. Ik ben dus uitbehandeld en je ziet nog steeds de tattoo. Ook heb ik er een deuk in overgehouden. Als ik alles van te voren had geweten, had ik het niet gedaan. Ik ben letterlijk duizenden euro's armer. De pijn was vervelend maar had het ervoor over. Helaas is het niet weg.
Wat vervelend dit! Hoezo heb je een deuk overgehouden?
Alle reacties Link kopieren
Ik had vorig jaar mijn laatste behandeling. totaal zo'n 2 jaar zoet geweest, maar hij is weg. Je ziet alleen nog dat het pigment lichter is waar de tattoo heeft gestaan, maar met de zon erop moet dat goed komen.

Het deed ontzettend veel pijn. Ik gebruikte emla zalf, maar dan nog....1x vergeten in te smeren en toen was het echt niet te doen....Maar ik had het ervoor over. Het duurde maar even....

Ik ging naar het lasercentrum in Zoetermeer
Alle reacties Link kopieren
kopstoot schreef:
03-05-2019 08:00
Wat vervelend dit! Hoezo heb je een deuk overgehouden?
Door het laseren heb ik een litteken eraan over gehouden, dus een deuk. De andere tattoo is verhoogd, dus je ziet de conturen, en ook daar is nog te zien dat er een tattoo heeft gezeten, de inkt wil niet verder oplossen, soort van blauwe plek. Als ik van te voren dit had geweten was ik er nooit aan begonnen, ik had ze beter kunnen laten corrigeren bij een goede artiest. Ik vind tattoos mooi, die van mij waren helaas echt heel lelijk gezet, anders had ik ze gewoon gehouden. Ik geef het nog en jaar om te herstellen en dan laat ik er wat overheen zetten.
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven