Mode & Beauty alle pijlers

Gezocht fijne jeans (slanke benen en buikje)

23-04-2019 07:57 12 berichten
Ik zoek een fijne skinny jeans. Eerder droeg ik graag de skinny jeans van esprit, maar het lijkt erop dat de modellen aangepast zijn. De medium rise jeans die ik jarenlang gedragen heb, lijkt nu hoger te vallen, waardoor hij heel vervelend in mijn buik drukt.

Ik zoek een fijne skinny jeans met een boord net onder de navel (niet erop of daarboven).

Wie kent er een model die aan deze eisen voldoet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 broeken van G-STAR, waarvan 2 skinnies met een taille onder de navel. Ze zitten heerlijk, heb ze al anderhalf jaar.

Op hun eigen Outlet webshop kan je goeie deals scoren.
Ik heb er eentje van Diesel, maar die is inmiddels 8 jaar oud en dat model maken ze niet meer :'(
Dus ik lees graag even mee.
Lynn van GStar in de outlet inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
De demi tregging van Eksept, bij Shoeby. Het is een jeans, absoluut geen tregging, maar zo heet hij wel. Echte kontzakken, fake voorzakken, gulp en knoop. met tailleband onder de navel, supercomfortabel door een aandeel stretch. En maar 40 euro. Verkrijgbaar in verschillende kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al nu ongeveer 2 jaar de broeken van de mango en dan specifiek het model Jane. Ik heb ook slanke benen en een buikje en deze is lekker highwasted en accentueert de juiste plekken. Wel zijn deze dat die boven de enkel komt.


https://shop.mango.com/nl/dames/jeans-s ... 1&s=search

bestel hem wel een maatje groter
Bedankt voor de tips. Andere suggesties zijn van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hier in het verleden ook altijd Esprit, totdat ze mijn model niet meer maakte.

MAC dream skinny nu hier, met lengte maat 34 (dat is ongeveer 105cm lengte). En ik neem maat 36, terwijl ik normaal maat 38 heb.

De broeken zijn best duur, maar mijn zwarte broek doe ik denk al 7 jaar mee. Flink gedragen maar nu pas aan vervanging toe.

https://www.jeroenbeekman.nl/broeken/mac/23/
Ga naar een goede damesmodezaak en laat je daar helpen. Zo heb ik laatst 2 perfecte broeken gevonden (of eigenlijk; laten vinden door de verkoopster) binnen een halfuur.
Je betaalt wat mee maar dan heb je ook wat, ik draag ze nu bijna continu.
Wel echt naar een wat betere modezaak gaan, niet de geijkte jeans centre en dat soort zaken.
Damesmode verkoopsters van boven een zekere leeftijd hebben meer begrip en kennis van het dameslijf met al haar uitdagingen als het gaat om het vinden van een passende broek.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Ik heb altijd Levi 710 slim jeans en dan laat ik een kledingmaker voor 10 euro de bovenste tailleband een stukje uitnemen.. perfect voor slanke benen maar een ik ben wel bijna 50 buik.. 😉
Alle reacties Link kopieren
Isabella98765 schreef:
24-04-2019 02:23
Herkenbaar! Ik heb altijd Levi 710 slim jeans en dan laat ik een kledingmaker voor 10 euro de bovenste tailleband een stukje uitnemen.. perfect voor slanke benen maar een ik ben wel bijna 50 buik.. 😉
Wat een geweldig idee !
Ik pas ook altijd makkelijk in een jeans, trek m zo over benen en heupen maar krijg m dan niet dicht omdat ik wel een buikje heb, dus koop ik een maat groter maar die lubbert op benen
Alle reacties Link kopieren
Ik pas perfect in model Rachelle van García, kost 70 euro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven