Mode & Beauty alle pijlers

Opzoek naar een goede foto voor de kapper

23-04-2019 11:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een goede foto, om morgen mee te nemen naar de kapper. Normaal gesproken heb ik de voorkant geknipt tot mijn kin en laat ik dat aflopen naar de volledige lengte halflang/rustend op mijn schouders en is de rest ook op één lengte, niet in laagjes. Nu overweeg ik de voorkant wat korter te knippen vanaf de onderkant van mijn wang ongeveer.

Afbeelding

Afbeelding

De eerste foto is niet echt aflopend en de tweede foto is het aan de voorkant te kort.

Wie weet een goede foto te vinden?
Ik kan wel een foto van dat omschreven kapsel knippen, maar je gaat het pas (denk ik) een goede foto vinden, als de gezichtsvorm enigszins overeen komt met jou vorm.

dus die zou ik er even bij benoemen ;)
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet op pinterest zoeken?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
23-04-2019 11:10
Ik kan wel een foto van dat omschreven kapsel knippen, maar je gaat het pas (denk ik) een goede foto vinden, als de gezichtsvorm enigszins overeen komt met jou vorm.

dus die zou ik er even bij benoemen ;)
Ovaal :)
Alle reacties Link kopieren
Zoiets niet hé? Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
23-04-2019 11:21
Zoiets niet hé? Afbeelding
:HA: Nee.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

[img]https://www.longhairbeez.us/wp-content/ ... -bangs.jpg[/img
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
De vorige foto's zijn naar mijn idee allemaal pony's waarvan sommige lang zijn gegroeid. Ik heb een scheiding, die eerst opspringt.
Alle reacties Link kopieren
Net als Rachel in Friends?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
23-04-2019 11:50
Net als Rachel in Friends?
Haha, daar moest ik ook aan denken.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Staat ook altijd erg mooi wanneer je je haar in een staart hebt. Ik heb zelf ook kortere laagjes/lange pony.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
23-04-2019 12:13
Leuk! Staat ook altijd erg mooi wanneer je je haar in een staart hebt. Ik heb zelf ook kortere laagjes/lange pony.
Idd leuk, het haar springt net wat meer op en geeft een vollere look. Ook met staart in idd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven