Mode & Beauty alle pijlers

Jeans met scheuren en 45+

01-05-2019 11:41 259 berichten
Heb en nieuwe high waist, enkel, zwarte skinny jeans gekocht met scheuren bij de knieen.
Aan de onderkant is hij wat gerafeld.
Draag maat 38
Ben 45+ en vind de jean best goed staan.
Maar heb hem nog niet buiten gedragen.
Het moet natuurlijk geen hotter than my daughter look worden hoor en val m.i niet onder die categorie :biggrin:

Vraag me af wat jullie vinden en op deze leeftijd ook nog zulke jeans dragen?

Zat te denken om er een leuke blouse op te dragen, van voor half in de broek zodat het flateerd en mijn billen wat bedekter zijn.
Een leuk sneakertje en een langere blazer erop voor buiten.

Graag jullie mening?
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-05-2019 13:06
0.16% gewijzigd
Ik vind zulke jeans met geen enkele leeftijd gepast. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Meh, ik ben er eigenlijk nooit kapot van (pun intended) voor mensen die ouder zijn dan 18 jaar. Maar als jij je er goed bij voelt, gewoon doen!
Wat maakt het echt uit?

Vergeet je knieën niet in te smeren als het zonnig is :idee:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een skinny met een gat sowieso niets. Bij de gaten lijken de benen altijd uit te puilen, waardoor het er al snel uit ziet of de broek veel te klein is...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Verschrikkelijk. Leuk voor pubers.
Leeftijd maakt erg weinig uit, als jij je er goed in voelt, dan gewoon doen.
Je betreed nu een leeftijdscategorie waar steeds meer mensen commentaar gaan geven op wat je draagt, gewoon maling aan hebben, want er komt een tijd dat men vindt dat niets meer kan en je je moet hullen in opoebloemetjesjurken. Trap daar niet in en blijf gewoon dragen wat je leuk vindt en laat de meningen maar aan je kont hangen, die je natuurlijk duidelijk moet blijven zien.
Alle reacties Link kopieren
not my cup of tea

ik ben nu 36 en ik heb nog nooit een kledingstuk gekocht wat modieus kapot was. (jeansshort met rafels even niet meegerekend)
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het voor niemand geschikt, ook niet voor 16-jarigen met maat 34.
Alle reacties Link kopieren
Als jij je er lekker in voelt gewoon dragen. Draag zelf ook soms jeans met een klein scheurtje. Maarja ik ben 21 :p
Alle reacties Link kopieren
Als je maat 38 hebt, kan dit prima. Zolang je niet van die moddervette dijen heb die er uit puilen (zoals je vaak genoeg ziet) is het prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen kapotte kleren tijdens het werken in de tuin of het klussen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Littlebell schreef:
01-05-2019 11:43
Ik vind zulke jeans met geen enkele leeftijd gepast. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Dit, sommige 16 jaar komen er mee weg. Maar echt leuk, nee.
Alle reacties Link kopieren
Echt kapot.. brr. Mijn dochter heeft jeans met een verweerde look, rafels onder bij de pijp en gevoerde gaten maar geen blote knie of stukje been in te zien en ze is 8. Dat gaat nog net. Maar wat ik groep 8 zie dragen, waar je echt een half been er door heen ziet en de scheur er als een flap naast hangt... Ik vind het zo armoedig...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het er armoedig uitzien, ongeacht je leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gezien hoe mensen worden afgebeuld om die gaten te maken. Ik vind het niks en zal ze ook niet gauw kopen. Maar in principe een kapotte broek, als jij m lekker vindt zitten doet de leeftijd er niet toe. Alleen de shirt die er alleen van voren in zit... net alsof er iets mis is gegaan toen je naar de wc ging. Maar wederom, als jij het leuk vindt, gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Ligt er echt aan hoe je eruit ziet. Een mooie verzorgde vrouw komt daar gewoon makkelijker mee weg. En het ligt ook wel aan hoe ernstig die scheuren zijn.
Het kan wel heel leuk staan. Niet perse leeftijdsgerelateerd imo, maar dat ligt dus maar net aan je gezicht/uitstraling/kapsel.
Kortzichtige ouwe vivadames.

Kan prima. Ligt ook aan de rest van je look. Bij bepaalde wat scandinavische rustige stukken en platte boots vind ik het wel leuk. Ook op die leeftijd.

Maar als je er hakken bij aan gaat doen en van die topjes met frivole randjes en een tuttig kaspel vind ik het weer niks.

Het ligt er echt aan hoe je er verder uit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zure reacties hier. Met blouse, blazer en sneakers kan dat prima.
Je bent 45, geen 65 (en dan nog :) )
Lekker doen dus.
Nothing happens for a reason
Annelleke schreef:
01-05-2019 12:15
Ik heb gezien hoe mensen worden afgebeuld om die gaten te maken. Ik vind het niks en zal ze ook niet gauw kopen. Maar in principe een kapotte broek, als jij m lekker vindt zitten doet de leeftijd er niet toe. Alleen de shirt die er alleen van voren in zit... net alsof er iets mis is gegaan toen je naar de wc ging. Maar wederom, als jij het leuk vindt, gewoon doen.
Ze worden net zo hard afgebeuld om hele broeken te maken.
Alle reacties Link kopieren
Lekker doen. Zoals je het beschrijft klinkt het leuk, hoewel kapotte knie-ding niet helemaal mijn stijl is.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
01-05-2019 12:15
Ik heb gezien hoe mensen worden afgebeuld om die gaten te maken. Ik vind het niks en zal ze ook niet gauw kopen. Maar in principe een kapotte broek, als jij m lekker vindt zitten doet de leeftijd er niet toe. Alleen de shirt die er alleen van voren in zit... net alsof er iets mis is gegaan toen je naar de wc ging. Maar wederom, als jij het leuk vindt, gewoon doen.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Nee staat op elke leeftijd armoedig.

En als je dan toch zo nodig zo'n broek wil dragen doe dat dan doe je dat met een 't-shirtje. Zeker niet met een blouse en al helemaal geen jasje.
Alle reacties Link kopieren
De stelregel is, dat als je de modetrend de vorige keer hebt meegemaakt, je er NU te oud voor bent.
Ik ben ook 45+ en kan me de vorige keer gescheurde jeans nog herinneren, dus ik draag ze niet.

Ze staan mijn jongste puber prima (oudste (19) vindt het al voor de kleintjes)
Lucifer2018 schreef:
01-05-2019 12:20
Kortzichtige ouwe vivadames.

Kan prima. Ligt ook aan de rest van je look. Bij bepaalde wat scandinavische rustige stukken en platte boots vind ik het wel leuk. Ook op die leeftijd.

Maar als je er hakken bij aan gaat doen en van die topjes met frivole randjes en een tuttig kaspel vind ik het weer niks.

Het ligt er echt aan hoe je er verder uit ziet.

Hoezo kortzichtig omdat ik iets niet mooi vind? Ik vind het ordinair, ook bij jonge meiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven