Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen!

04-05-2019 16:16 77 berichten
Ik ben nieuwsgierig: hoeveel zomerschoenen hebben jullie en welke soorten? (ook ter inspiratie, ik vind plaatjes ook heel leuk)
Ik kan geen plaatjes plakken (snap er geen hout van) maar zal die van mij opsommen:

Zwarte espadrilles dichte neus, open hiel, wat hogere hak (Toni Pons)
Groene espadrilles dichte neus, open hiel, platte hak (Toni Pons)
Zwarte leren teenslippers met bloem (Lazamani)
Sportieve teenslippers wit (Orange babies Nelson collectie)
Dezelfde in antraciet
Loafers grijs suede (Fifth avenue van haren)
Loafers beige suede (idem)
Loafers zwart suede (idem)
Gympen (eigenlijk meer sneakers) taupe (ecco)
Dezelfde in zwart (ecco)
Zwarte glad leren pumps met een beetje puntige neus en kittenheels (alleen voor gelegenheden)
Zwarte ANWB waterschoenen :mrgreen:

Ben heel benieuwd wat ik nog mis ;)
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 16:42
Reden: merk toegevoegd
3.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van Toms:
Grijze suede sneakers
Rode canvas sneakers
Lichtgroene espadrille
Donkerblauwe espadrille

Bruine leren sandalen van Keen.

En voor netjes van Gabor:
Bruine pumps met klein hakje
Zwarte pumps met iets hogere hak
Ik heb geen zomerschoenen en geen winterschoenen. Draag al mijn schoenen het hele jaar door. Als ik bedenk hoeveel schoenen ik heb voor het hele jaar, zijn het er minder dan jij voor één seizoen. ;)
Tijdschriftenverslindster schreef:
04-05-2019 16:24
Ik heb geen zomerschoenen en geen winterschoenen. Draag al mijn schoenen het hele jaar door. Als ik bedenk hoeveel schoenen ik heb voor het hele jaar, zijn het er minder dan jij voor één seizoen. ;)
Ik ben eigenlijk mijn kleding- en schoenencollectie pas de laatste jaren flink gaan uitbreiden. Toen de kinderen nog thuis waren (en jonger) ging alles altijd in eerste instantie naar hun en schoot ik er zelf een beetje bij in. Ben aan een inhaalslag begonnen. Heerlijk ;)
Vans instappers (zwart)
Nikes sneakers (eigenlijk hardloopschoenen maar genoeg kilometers erop gemaakt dus wandel nu tot ze echt op zijn) zwart
Sandalen van Fred de La Bretoniere
Vibram fivefinger
En Birkenstock voor in de tuin/haast dingen

En nog zwarte pumps van Fred de La Bretoniere voor net
Ik heb heel veel schoenen maar ik geef er niet zo veel geld aan uit.
Alle reacties Link kopieren
Witte sneakers
Badslippers voor in en om het huis
Sandalen voor op het strand

Daar heb ik genoeg aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat je mist? Mooie killerheels. Kittenheels vind ik persoonlijk iets voor bejaarden die nog zo nodig een hakje moeten dragen en ze doen voeten zo groot lijken. Maar een mooi open sandaaltje met hoge hakken; mooi.
Espadrilles met sleehak.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Blondie456 schreef:
04-05-2019 17:53
Ik heb heel veel schoenen maar ik geef er niet zo veel geld aan uit.

Vroeger had ik er heel weinig maar het is me ook wel gebleken dat je je schoenen veel minder snel verslijt als je er wat meer hebt. Ze blijven langer mooi, dus eigenlijk ben je niet persé duurder uit met meer schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
04-05-2019 16:24
Ik heb geen zomerschoenen en geen winterschoenen. Draag al mijn schoenen het hele jaar door. Als ik bedenk hoeveel schoenen ik heb voor het hele jaar, zijn het er minder dan jij voor één seizoen. ;)
Je hebt geen sandalen of slippers?
ik geef mn bek ook maar een douw
SweetFirefly schreef:
04-05-2019 17:55
Wat je mist? Mooie killerheels. Kittenheels vind ik persoonlijk iets voor bejaarden die nog zo nodig een hakje moeten dragen en ze doen voeten zo groot lijken. Maar een mooi open sandaaltje met hoge hakken; mooi.
Espadrilles met sleehak.
Espadrilles met sleehak staan erbij hoor! Killerheels kan ik niet op lopen. Die kittenheels heb ik juist omdat ik bij een bruiloft een "nette schoen" aan moest en alle andere pumps of waardeloos vind lopen of truttig vind staan.
Groot lijkende voeten heb ik geen last van.Maat 38.
En voor een mooi open sandaaltjes vind ik mijn tenen niet mooi genoeg :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb

Zwarte vans
Witte alstars
Espadrilles donker bruine
4 paar sandaaltjes
Zwarte pump suede
Roestbruine suede van manfiels sandaal met hak
Rode suede sandaal met hak van hare
Beetje een retro sandaal met blok hak van de primark
Zwarte suede slipper van hm met een strik
Gebroken witte slipper van zara.
Madeliefjees schreef:
04-05-2019 17:56
Je hebt geen sandalen of slippers?
Ik vind sandalen afschuwelijk en ga er dus echt niet op lopen. Ik vind ook alle andere open schoenen lelijk; dus nee... geen ‘zomerschoenen’.
De enige slippers die ik heb, zijn slechts voor onder de douche op de camping of in B&B/hotel. Geen zin in voetschimmel. Zijn dus ook geen zomerschoenen, want die worden slechts onder de douche in alle seizoenen gedragen.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 18:16
31.44% gewijzigd
herfstappeltaart schreef:
04-05-2019 16:32
Ik ben eigenlijk mijn kleding- en schoenencollectie pas de laatste jaren flink gaan uitbreiden. Toen de kinderen nog thuis waren (en jonger) ging alles altijd in eerste instantie naar hun en schoot ik er zelf een beetje bij in. Ben aan een inhaalslag begonnen. Heerlijk ;)
Geniet er maar van! Logisch inderdaad dat je kinderen voorgaan.
Tijdschriftenverslindster schreef:
04-05-2019 18:13
Geniet er maar van! Logisch inderdaad dat je kinderen voorgaan.

:)
Ik heb best veel schoenen. Veelal met hoge hak.

Ik mis bij jou kleur. Alles is zo’n beetje bruin zwart grijs. Saaiheid ten top.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
04-05-2019 18:17
Ik mis bij jou kleur. Alles is zo’n beetje bruin zwart grijs. Saaiheid ten top.
En dit inderdaad? Waarom bijna alleen die veilige winterkleuren?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
04-05-2019 18:25
En dit inderdaad? Waarom bijna alleen die veilige winterkleuren?
Ik vind lichtgrijs, groen en wit niet persé winterkleuren. De reden dat ik mijn schoenen graag neutraal hou (van kleur) is dat ik er dan zoveel mogelijk van mijn kleding bij kan dragen. Bij rode schoenen bijvoorbeeld zou ik me genoodzaakt voelen om de rest van mijn kleding zwart/wit/grijs te houden. Van "bonte kermis" hou ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, je hebt juist zoveel zwart.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
ge kunt een schoenenwinkel beginnen..
jujuken schreef:
04-05-2019 19:25
ge kunt een schoenenwinkel beginnen..

Ik begin net! :cry: :jump:
Alle reacties Link kopieren
ken dat gevoel, jaren schade inhalen, vroeger in mijn jeugd interesseerde kledij mij niks, nu ik volwassen ben en eigen inkomen heb nu wel.. dus ja tien jaren niet modebewust leven...en dan ineens uw kleerkast updaten :D
jujuken schreef:
04-05-2019 19:33
ken dat gevoel, jaren schade inhalen, vroeger in mijn jeugd interesseerde kledij mij niks, nu ik volwassen ben en eigen inkomen heb nu wel.. dus ja tien jaren niet modebewust leven...en dan ineens uw kleerkast updaten :D

Klopt helemaal en ik heb er onverwacht veel plezier in :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen speciale zomerschoenen m.u.v. een paar Toms. Ik draag geen sandalen of slippers want ik vind mijn tenen niet mooi.

Ik heb denk ik iets van 40 paar schoenen.
Lady_Day schreef:
04-05-2019 19:38
Ik heb geen speciale zomerschoenen m.u.v. een paar Toms. Ik draag geen sandalen of slippers want ik vind mijn tenen niet mooi.

Ik heb denk ik iets van 40 paar schoenen.

Dat van die tenen is heel herkenbaar voor mij. Daarom heb ik espadrilles met dichte neus en open hiel. En slippers met een bloem die mijn tenen grotendeels bedekt :)
40 paar is best veel hahaha dan heb ik nog wat in te slaan :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven