Mode & Beauty alle pijlers

Hoe valt dit model Nike ?

06-05-2019 19:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.sneakerdistrict.nl/sneakers ... idian-mist

Deze zou ik graag willen... maar hoe vallen ze ? Kan ik er vanuit gaan dat als ik de meeste Nikes 2 maten groter nodig heb, dat deze ik deze dan ook in die maat moet bestellen ?

Kan ik er dan veilig vanuit gaan dat bovengenoemde ook maat 43 kan bestellen ?

Het zijn , voor zover ik kan vinden, niet perse heren schoenen , ik vind ze erg leuk iig.. kan ze niet vinden in een fysieke winkel dus bestel ik ze online .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ooit zulke gehad, en had maat 40 nodig. Heb met laarsjes etc maat 39. Ik zou even naar de maten in CM kijken. Dan heb je vaak wel een idee welke je nodig hebt.

En anders bestel je gewoon 2 maten en dan stuur je later een paar terug :)
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook veel air forces, maar ik heb daar altijd mijn eigen maat (40 in mijn geval). Dus ik zou zeker niet extra groot bestellen. Mijn vriend heeft ook altijd zijn eigen maat (maat 46).
Ik heb ze gepast en moest 1 maat groter, ik heb altijd van Nike 1 maat groter.
Ik weet niet of je smalle voeten hebt maar bij mij waren ze te breed waardoor er een hele rare knik op de bovenkant van de schoen kwam als ik een stap zette.
Ze zijn in de winkel gebleven :nooo:
Er staat dat dit een herenmodel is. Ik heb ook een keer een herenmodel AF1 besteld omdat ik de kleur tof vond. Normaal heb ik van Nike 40,5 (gewone schoenen 40) en deze waren er vanaf 41. Echt véél te groot! Daarna een jongens/kinder maat 40 besteld en die waren wel goed. Voor mijn gevoel vallen AF1 dus juist groot...
Mijn dochter heeft heren Air Max en die moest ze ook een maat groter dan normaal. Ik zou gewoon 2 maten bestellen of in de winkel gaan passen.
Alle reacties Link kopieren
Lostit schreef:
06-05-2019 19:30
Ik draag ook veel air forces, maar ik heb daar altijd mijn eigen maat (40 in mijn geval). Dus ik zou zeker niet extra groot bestellen. Mijn vriend heeft ook altijd zijn eigen maat (maat 46).
Dat is ook mijn ervaring (en die van man). Ik heb andere Nikes die wel kleiner vallen. Ze zitten ook echt heel lekker trouwens, die air force!
Alle reacties Link kopieren
Mm. Oké. Nou dan bestel ik gewoon twee maten. Ik heb vrij brede voeten dus pas meestal beter in heren modellen


Jammer dat ik niet in winkel kan vinden. Of ik Google niet goed.
Ik heb bijna deze. De maat was wel een dingetje. Ik had eerst maat 38 besteld, halve maat groter dan mijn eigen maat. Die waren krap dus 38,5 besteld, maar voor het goede had ik beter 39 kunnen nemen. Hopelijk lopen ze nog uit.
Maar zeker 1,5 maat groter dus dan je eigen maat.
Kameelperd schreef:
06-05-2019 19:40
Ik heb ze gepast en moest 1 maat groter, ik heb altijd van Nike 1 maat groter.
Ik weet niet of je smalle voeten hebt maar bij mij waren ze te breed waardoor er een hele rare knik op de bovenkant van de schoen kwam als ik een stap zette.
Ze zijn in de winkel gebleven :nooo:
Dit is mijn eeuwige lievelingsschoen, ik draag normaal 37 en draag ze altijd 38,5.
Dat van die knik klopt, ik heb er geen last van maar heb het vaker gehoord. Ik wist alleen niet dat het met de breedte van je voet te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn wel heren schoenen. Google maar op het SKU nummer. Heren maar 42 is niet gelijk aan dames maat 42.
Zalando heeft ze ook. Dan heb je ook gratis retour...

https://www.zalando.nl/nike-sportswear- ... 4-k11.html

Oké. Deels mosterd, sorry :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal paren Nike Cortez en die moet ik altijd een maat groter nemen, en voor mijn man geldt hetzelfde...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Het-groepje schreef:
06-05-2019 20:23
Dit is mijn eeuwige lievelingsschoen, ik draag normaal 37 en draag ze altijd 38,5.
Dat van die knik klopt, ik heb er geen last van maar heb het vaker gehoord. Ik wist alleen niet dat het met de breedte van je voet te maken heeft.
Ik wilde ze dolgraag maar ik heb hele smalle voeten dus ik heb maar een paar MD runners gekocht die zitten bij mij perfect 👍🏻
Alle reacties Link kopieren
Of het heren of dames schoenen zijn boeit me niet ;-)
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
06-05-2019 21:02
Of het heren of dames schoenen zijn boeit me niet ;-)
Snap ik. Maar voor de maatvoering is dat wel iets om rekening mee te houden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven