Mode & Beauty alle pijlers

Cruelty free (liquid)lipstick en (nacht)creme

09-05-2019 21:40 21 berichten
Hallo allemaal

Ik ben mijn make up en verzorgingsproducten langzaam aan het vervangen voor cruelty free.
Ik ben vooral heel benieuwd naar jullie ervaringen. Vooral voor een (nacht)creme en een lippenstift heb ik nog niet gevonden wat ik fijn vind.
Tips voor andere producten zijn ook van harte welkom
Alle reacties Link kopieren
catrice en essence van kruidvat zijn cruelty free zelfs vegan, en vrij goedkoop
Alle reacties Link kopieren
Lippenstift van Rituals en cremes van Paula’s choice vind ik fijn
Lush vind ik persoonlijk super.
Ze zijn niet alleen cruelty free en Vegan maar de verpakking is ook milieuvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik bijna alleen nog maar dr. Hauschka producten. Ik ben erg tevreden over het vitaliserend masker. Die gebruik ik niet als masker maar als dag en/of nachtcreme. Ook de lippenstiften ben ik blij mee.
lady_day wijzigde dit bericht op 09-05-2019 21:52
Reden: brain fog
0.97% gewijzigd
jujuken schreef:
09-05-2019 21:43
catrice en essence van kruidvat zijn cruelty free zelfs vegan, en vrij goedkoop
Daar gebruik ik onder andere mascara, foundation, poeders en nagellak van.
Ik ben alleen niet denderend enthousiast over de lippenstiften

Ben opzoek naar een die wat langer mooi blijft zitten en mijn lippen niet uitdroogt
Alle reacties Link kopieren
als ik mij niet vergis bestaat er een website of blog die een lijst toont met producten die cruelty free zijn, ben naam vergetn
Alle reacties Link kopieren
https://www.peta.org/living/personal-ca ... n-animals/
Alle reacties Link kopieren
https://www.crueltyfreeinternational.org/LeapingBunny
jujuken schreef:
09-05-2019 21:56
als ik mij niet vergis bestaat er een website of blog die een lijst toont met producten die cruelty free zijn, ben naam vergetn
Ik gebruik de naokie site hiervoor, naar ik ben hier vooral op zoek naar persoonlijke ervaringen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de liquid lipsticks van Hema B.A.E. prima, en die zijn volgens mij ook cruelty free. Ze zijn wel aan de droge kant, maar misschien dat een lip primer kan helpen? Met de gewone lippenstiften heb ik geen ervaring.
Hema.
Alle reacties Link kopieren
Ben groot fan van the body shop. Zowel van de lipsticks als de gezichtverzorging
Alle reacties Link kopieren
Urban Decay is ook cruelty free, maar wel eigendom van een moederconcern dat in China verkoopt. De vice- lipsticks zijn prima, vergelijkbaar met MAC. Hun liqueds heb ik nog niet getest. Ik gebruik wel die matte lipcreams van NYX, ook cruelty free.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de seahorse plankton lijn van beauty kitchen (dus ook de dag en nachtcreme) en ben daar zeer tevreden over met mijn vochtarme huid
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Etos huismerk fijn. Heb zowel de huidverzorgingslijn van hen als een lippenstift in vrijwel exact de kleur van mijn lippen (ik hou absoluut niet van opvallende lippenstift, vandaar). Color care oid heet het geloof ik, die lijn.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Overigens is mijn allerfavorietste gezichtsverzorging van het merk Phyto Naturelle, maar dat laat het budget momenteel even niet toe als student :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Pinda-Kaas schreef:
10-05-2019 00:20
Ik gebruik de seahorse plankton lijn van beauty kitchen (dus ook de dag en nachtcreme) en ben daar zeer tevreden over met mijn vochtarme huid
Mag ik vragen welke dat precies is? Waar kan je dat kopen en is het betaalbaar
bureaulampjes schreef:
09-05-2019 22:46
Ben groot fan van the body shop. Zowel van de lipsticks als de gezichtverzorging
Na tig jaar gebruik ik dat ook nog steeds. Bevalt me nog steeds goed.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
10-05-2019 00:40
Mag ik vragen welke dat precies is? Waar kan je dat kopen en is het betaalbaar
google het even?
het is te koop bij holland & barrett (wat vroeger de tuinen was)
De producten in de lijn kosten tussen de 10 en 25 euro, maar er zijn vaak aanbiedingen zoals 50% korting of 2e gratis en dan sla ik in
ze hebben overigens ook nog andere lijnen dus misschien past een andere beter bij je huidtype.
Pinda-Kaas schreef:
10-05-2019 00:45
google het even?
het is te koop bij holland & barrett (wat vroeger de tuinen was)
De producten in de lijn kosten tussen de 10 en 25 euro, maar er zijn vaak aanbiedingen zoals 50% korting of 2e gratis en dan sla ik in
ze hebben overigens ook nog andere lijnen dus misschien past een andere beter bij je huidtype.
Dank je wel voor je antwoord. Ik zal uitzoeken waar die winkel bij mij in de buurt zit. Ik denk dat ze daar ook wel advies kunnen geven toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven