Mode & Beauty alle pijlers

Katoenen witte overhemden

10-05-2019 12:33 7 berichten
Lieve Viva dames,

Ik heb een restaurant in het buitenland en kom volgende week voor een aantal weken naar Nederland.
Nu dragen onze obers overhemden die niet van katoen zijn omdat deze hier moeilijk verkrijgbaar zijn (bijna alles is synthetisch).
In NL wil ik overhemden voor hen kopen, hebben jullie een suggestie waar ik zou kunnen slagen?
Voor de prijs tussen € 20 en € 30 per stuk? Het liefst in Den Haag of Rotterdam. Via internet lastig omdat ik geen adres heb en wil vrienden en familie hier niet lastig mee vallen.
Alle reacties Link kopieren
Bij veel internetwinkels kun je bestellen en gewoon in de winkel ophalen.

Als ik zo even google heeft c&a 100% katoenen overhemden in jouw prijsklasse (maar misschien niet de juiste uitstraling). De WE heeft ook betaalbare katoenen overhemden maar dan met een beetje lycra erdoorheen.
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
Ik zie in die prijscategorie best wat bij C&A.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet snel overhemden van 100 procent katoen nemen, dat is een ramp met strijken. Klein beetje synthetisch er door zorgt voor minder kreukels.
Het gaat erom dat de overhemden lekker luchtig zijn en niet te snel zweetplekken zichtbaar zijn.
Maar veel strijkwerk vermijden we natuurlijk liever.... 🤔
We wonen in een warm land.
Alvast bedankt voor de tips!
Kijk ook eens bij suit supply. Die zitten ook bij de outletcentra en hebben best vaak leuke aanbiedingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan gaan voor 95% katoen 5% elastan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven