Mode & Beauty alle pijlers

Wattenstaafjes zonder plastic

21-05-2019 11:57 12 berichten
Wie weet een winkel waar ze wattenstaafjes zonder plastic verkopen? Dus met een kartonnen/papieren middenstuk. Kruidvat heeft ze niet. Heeft iemand ze ergens anders gevonden? Liefst geen webshop ivm verzendkosten.
Alle reacties Link kopieren
Eerste hit op Google zegt Etos, AH heeft zo ook aldus google.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de DA met houten middenstuk gekocht
Alle reacties Link kopieren
Etos
ik geef mn bek ook maar een douw
DIO
Alle reacties Link kopieren
Ehm... overal?
Hema, Etos, DA, AH, Ekoplaza, etc etc etc etc.

Heb je zelf Google al aangeslingerd?
Klinkt hoopvol! Ik had nog niet gegoogled, was alleen bij mijn plaatselijke Kruidvat stomverbaasd dat er zes soorten wattenstaafjes liggen, maar allemaal plastic. Vandaar dat ik vroeg wat jullie bij andere winkels zien liggen.
Etos had ze laatst in de aanbieding
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ze heel makkelijk zelf maken. Gewoon een lucifer pakken en de achterkant goed door een klein plukje watten draaien dat je tussen je vingers houdt en er een beetje omheen kneedt. Zo gebeurd.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ooit 1 keer gebruikt, echt iets waar ik verder nooit gebruik van maak. Goed dat je naar een milieu vriendelijker oplossing zoekt.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Kleine kans dat je hier iets aan hebt, maar ik doe veel van mijn boodschappen in Duitsland en koop daar (onbewust) al jaren wattenstaafjes van karton, gewoon bij de DM, huismerk.

In dld sowieso meer aandacht voor duurzaamheid. Dus mocht je daar ooit komen, dan weet je t alvast.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 2021 overal! De plastic wattenstaafjes zijn dan verboden in de EU :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven