Mode & Beauty alle pijlers

Shein

21-05-2019 13:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op insta heel veel (leuke) advertenties van shein, heeft iemand er ervaring mee? Is het wat?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet bestellen
https://nl.trustpilot.com/review/www.shein.com
Alle reacties Link kopieren
Shein is een beetje zoals AliExpress. Ala je goed op de matentabel let dan komt het wel goed. Kwaliteit is niet geweldig, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Mijn advies, meet je maten even goed op. Kan best zijn dat je normaal een L hebt en dan ineens een XXL omdat die maten anders zijn. Ook kun je screenshots maken van kleding die je leuk vindt om vervolgens bij Ali op de afbeelding te zoeken. Soms is Ali goedkoper namelijk.
Retouren is lastig en duur.
Alle reacties Link kopieren
Ai, jammer...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er laatst een shirt gekocht maar die was een paar euro en voor een grapje (leuke tekst er op).
Prima voor de prijs en was er sneller dan ik dacht. Viel wel klein maar omdat ik dat had ingecalculeerd past het wel.
Voor een goedkoop item waarvan je het niet erg vind als de kwaliteit niet heel goed is is het een prima site, maar anders zou ik het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar jurken gekocht.
Die waren prima, ook de kwaliteit was goed. Je moet wel 2 maten groter kopen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Reiwa schreef:
21-05-2019 13:39
Ai, jammer...
Ja vond ik ook. Ze hebben echt wel hele leuke dingen. Maar ik denk dat het plaatje mooier is dan werkelijkheid (lees: Chinese shit)
Alle reacties Link kopieren
1x iets gekocht. Nooit weer.
Lijkt super goedkoop maar één keer gewassen en het kon zo in de prullenbak.
Echt wegwerpspul. Uiteindelijk dus niet goedkoper...
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven