Mode & Beauty alle pijlers

Bruiningsschuim catastrofe

28-05-2019 18:38 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed bij welke pijler dit hoort...

Maar mijn 2 jarige heeft mijn bruiningsschuim van Bondi Sands gevonden en heeft daarmee gespeeld. Hij kwam reuze trots naar mij toe 'mmmm mooooi' ... *ruikt aan zichzelf* mmmm
En nu is hij bruin, oranje en wit gevlekt. :'( en dan echt overal. Zijn oren zijn belachelijk bruin. Zijn knieën... Oooooh, ik kan wel huilen.

Nu blijft dit spul bij mij minstens een week zitten en ik kan mezelf scrubben zonder dat het weg gaat. Echt top spul als je het goed doet dus.

Maar hoe krijg ik mijn peuter weer normaal? Iemand een tip om het eraf te krijgen?
anoniem_386079 wijzigde dit bericht op 28-05-2019 18:44
8.01% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
:hihi:

Ruw washandje zal niet helpen als scrubben ook niet werkt.
Paar uur in een chloorbadje?

Enne, een week is zo voorbij hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Tips om eraf te krijgen niet echt, wel de tip om het goed vast te leggen op foto! :lol:
Het gaat er vanzelf wel weer af, misschien deze week iets vaker onder de douche? Voorzichtig met washandje licht scrubben op de knietjes? Heel licht!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem nog een keer insmeren zodat hij iver
Al egaal bruin wordt.

Er af krijgen gaat je niet lukken.
Volgende keer beter opruimen.
Leuke foto’s maken en rustig laten slijten. Of moet hij op een sollicitatie deze week?
Alle reacties Link kopieren
Hahahhaha o die kleuters zijn zo grappig. Zo had mijn toen 3 jarige dochter de fles parfum open weten te krijgen. Mijn slaapkamer heeft weken naar die parfum geroken. Ik zou niet te hard op je kind gaan boenen, het gaat vanzelf weg
Sorry maar :rofl: :rofl:

Ik zou ook gaan voor het zo egaal mogelijk te krijgen want helemaal eraf krijgen gaat vast niet lukken en is vast ook funest voor een kinderhuidje.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... EJEALw_wcB

Bondi Sands Self Tan Eraser verwijdert effectief in slechts 5 minuten zelfbruiningsproducten, zonder schadelijke ingrediënten en overmatig exfoliëren.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
28-05-2019 18:45
Sorry maar :rofl: :rofl:

Ik zou ook gaan voor het zo egaal mogelijk te krijgen want helemaal eraf krijgen gaat vast niet lukken en is vast ook funest voor een kinderhuidje.
Ik durf dat nog niet helemaal.

Mijn zoon heeft witblond haar en ging van zo wit, naar ongeveer zo bruin. Echt geen gezicht.

https://ddcfq0gxiontw.cloudfront.net/in ... lution.jpg
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
:rofl:

Wat ik zou doen? Foto’s maken. Heel veel foto’s.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
28-05-2019 18:47
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... EJEALw_wcB

Bondi Sands Self Tan Eraser verwijdert effectief in slechts 5 minuten zelfbruiningsproducten, zonder schadelijke ingrediënten en overmatig exfoliëren.
No way! Ik wist niet dat dit bestond.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Oei. Nou ja, later kun je er om lachen.
Maar voor nu, is dik insmeren met vaseline, even laten zitten en dan er af vegen misschien een optie? Niet je kind scrubben in elk geval. En anders dat weekje maar uitzitten.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Bruiningsschuim is het nieuwe zelf je haar knippen! :)
Alle reacties Link kopieren
Iemand een tip

Ja hoor: stoppen met huilen en er heel hard om lachen :rofl: . Lekker laten zitten joh, trekt vanzelf weer weg en voor die tijd veel foto's ervan maken want dit blijft nog jaren heel grappig (ook straks als hij puber is, of gaat trouwen :mrgreen: ).
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
28-05-2019 18:50
Ja hoor: stoppen met huilen en er heel hard om lachen :rofl: . Lekker laten zitten joh, trekt vanzelf weer weg en voor die tijd veel foto's ervan maken want dit blijft nog jaren heel grappig (ook straks als hij puber is, of gaat trouwen :mrgreen: ).
Ja, nou ja ik kan er ook wel om lachen hoor. Ik lag dubbel toen hij aan kwam zetten. En toen bedacht ik me dat het spul heel moeilijk weg te krijgen is. En volgende week hebben we een bruiloft en dat staat zo raar op de foto.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
28-05-2019 18:49
Bruiningsschuim is het nieuwe zelf je haar knippen! :)
:rofl: Ik deed dat beter! Ik knipte de haren van drie van mijn zusjes schots en scheef. Die zaten namelijk naast elkaar in mijn kapsalon en zelf bleef ik ongeschonden :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Och ja, die van mij had zichzelf ooit lippenstift gegeven met een zeer watervaste blauwe stift. Ik zou niet te hard gaan boenen, het slijt vanzelf ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
28-05-2019 18:53
:rofl: Ik deed dat beter! Ik knipte de haren van alle drie mijn zusjes schots en scheef. Die zaten namelijk naast elkaar in mijn kapsalon en zelf bleef ik ongeschonden :proud:
:rofl:
Ja dat heb ik vroeger ook wel gedaan. En dan beseffen dat het stout was en om het maar te verbloemen het haar tot de huid toe afknippen :rofl:
Haar weg = probleem weg
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
28-05-2019 18:49
Bruiningsschuim is het nieuwe zelf je haar knippen! :)
:rofl:

Dit! De ouders in mijn jeugd werden ‘s nachts schreeuwend wakker met beelden van kinderen die met enorme scharen elkaars lokkken milimeterden in een coupe waar een punker jaloers op zou zijn.

Dus, prijs jezelf gelukkig, en pak die camera!
Alle reacties Link kopieren
Caaf-Dracula schreef:
28-05-2019 18:52
Ja, nou ja ik kan er ook wel om lachen hoor. Ik lag dubbel toen hij aan kwam zetten. En toen bedacht ik me dat het spul heel moeilijk weg te krijgen is. En volgende week hebben we een bruiloft en dat staat zo raar op de foto.

Oh gelukkig :biggrin: . Dat van die bruiloft is iets minder :rofl: . Is het familie die heel dichtbij staat? Ik zou hem in elk geval lange mouwen en lange pijpen aandoen, misschien ook nog een flinke (bivak)muts ;-D . Maar laat het eerst even zitten, is het dan twee dagen voor de bruiloft nog niet afdoende toonbaar dan kun je altijd nog dat wegpoetsspul op hem smeren (eerder zou ik niet doen persoonlijk).
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
28-05-2019 19:00
Oh gelukkig :biggrin: . Dat van die bruiloft is iets minder :rofl: . Is het familie die heel dichtbij staat? Ik zou hem in elk geval lange mouwen en lange pijpen aandoen, misschien ook nog een flinke (bivak)muts ;-D . Maar laat het eerst even zitten, is het dan twee dagen voor de bruiloft nog niet afdoende toonbaar dan kun je altijd nog dat wegpoetsspul op hem smeren (eerder zou ik niet doen persoonlijk).
Mijn zoon is de ringdrager en het is de bruiloft van mijn tante. Dus het zou fijn zijn als hij een beetje aantoonbaar zou zijn. :rofl:

Maar die is volgende week vrijdag pas, dus we hebben nog eventjes de tijd.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Caaf-Dracula schreef:
28-05-2019 19:04
Mijn zoon is de ringdrager en het is de bruiloft van mijn tante. Dus het zou fijn zijn als hij een beetje aantoonbaar zou zijn. :rofl:

Maar die is volgende week vrijdag pas, dus we hebben nog eventjes de tijd.

Oeps :rofl: . Dat wordt dan toch die bivakmuts, gewoon eentje zoeken die bij zijn outfit past ;-D . Nee maar dat komt wel goed joh, volgende week vrijdag pas! Begin volgende week dat spul in huis halen en als het nodig is woensdag gebruiken. Ondertussen lekker lachen ;-D .

Kun je niet even een foto plaatsen hier? Een hele gezichtsfoto snap ik als je dat niet wil maar een foto van het oor, wat arm- en beenfoto's kunnen wel toch :A: ?!
Caaf-Dracula schreef:
28-05-2019 19:04
Mijn zoon is de ringdrager en het is de bruiloft van mijn tante. Dus het zou fijn zijn als hij een beetje aantoonbaar zou zijn. :rofl:

Maar die is volgende week vrijdag pas, dus we hebben nog eventjes de tijd.
Elke dag douchen en met een ruw washandje over zijn oren. Dan is het vast genoeg vervaagd om niet op te vallen. Of extensions en haar tot op zijn schouders.
Ach, wat is nou een week op een mensenleven.

Edit: oh hij wordt ringdrager :rofl: Nou ja, zelfs in dat geval verwacht ik wel dat ie er overheen komt. In het allerergste geval komt het tijdens de koperen bruiloft nog een keer ter sprake, maar de meeste stellen halen de koperen bruiloft niet eens dus waar maak je je druk om.
Alle reacties Link kopieren
Whitening tandpasta en dan even goed scrubben.
Zo krijg ik mijn zelfbruin vlekken altijd weg.
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven