Mode & Beauty alle pijlers

Welke shampoo ruikt het lekkerst?

05-06-2019 19:46 51 berichten
Mijn favoriete shampoo (Beach Blonde van John Frieda) is op en uit de handel gehaald :cry:

Nu is mijn zoektocht naar een nieuwe super lekker ruikende shampoo die mijn haar ook echt lekker fris wast, aangebroken.
Maar ik kan het niet vinden!
En een heerlijk ruikende shampoo is zo’n genot onder de douche, ik kan daar helemaal blij van worden. Daarom roep ik nu jullie hulp in, in de hoop dat de Gouden Tip ertussen zit :fortune:

De nivea micellair Cleansing shampoo heb ik nu, maar vind deze niet zo lekker ruiken.

Dus: welke shampoo vind jij het lekkerst ruiken en waar koop je m en wat kost ie? Ik vind €10,- voor een fles eigenlijk wel de max.... moet wel leuk blijven en ben nogal een grootverbruiker :-?
Alle reacties Link kopieren
Bij Lush kun je ruiken aan de shampoobars. Is meteen een leuk snuffeluitstapje.
Alle reacties Link kopieren
fudge, by far!
Alle reacties Link kopieren
Rituals! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Iets met citroen/lime of kokos.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik krijg complimenten van anderen over l'óreal botanicals lavendel.
Dat had ik eigenlijk nog bijna nooit meegemaakt, dat mensen zoiets zeggen als je al uren de douche hebt verlaten.
Niet goedkoop of zo hoor, ik was gewoon al gewend veel neer te tellen voor silicoon/parabeenvrije shampoos.
Ik vind de shampoo van Nature box echt top, die met avocado heeft mijn persoonlijke voorkeur!
Voor blond haar: daddy O van lush. Van alle vloeibare shampoos kun je een proefje krijgen om te proberen. En zoals hierboven was aangegeven hebben ze ook bars die je zo kunt ruiken.
Heb net gegoogled en zag de John frieda shampoo op bol. Com..,
Alle reacties Link kopieren
Wat lekker ruikt is een uitermate subjectief iets...
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Vroeger een elvive shampoo; rode fles dacht ik.
Meerdere malen gehad dat mensen (ook onbekende!) in mn haren zaten te snuiven omdat ze vonden dat t zo lekker rook..

Nu kokosshampoo of guhl. Andere soorten kan ik niet tegen.
parbleumondieu schreef:
05-06-2019 19:50
Bij Lush kun je ruiken aan de shampoobars. Is meteen een leuk snuffeluitstapje.
Oooh een snuffeluitstapje, dat klinkt meteen ook zo super cozy dat ik t liefst gelijk morgen al ga! (Maar ivm werk enzo beter even wacht tot het weekend)
Lush lees ik vaker over hier op forum, zelf nog nooit iets van gehad. Die hebben dus lekkere geuren?

Ik wil idd zo van die geuren dat je zelf denkt als je een keer met je haren schudt, hmmmm wat ruikt m’n har toch heerlijk.
Anderen mogen dat dan ook wel zeggen maar vooral ikzelf wil die geursensatie midden op de dag.

En ja geur is natuurlijk heel subjectief maar als iemand een duidelijke lievelings heeft dan ben ik er wel voor om zelf ook daar aan te gaan ruiken en dan te bepalen of ik het lekker vind.

Overigens ‘val’ ik vaak op dezelfde soort geuren qua parfums: poederig, zepig, jasmijn/musk/sandelwood/dat soort geuren.

Shampoo vind ik vaak lekker als ie fris is; die Beach blonde had echt een goeie combi van minty en bloemig.

Op bol is alleen de conditioner leverbaar, de shampoo niet!
pascha11 schreef:
05-06-2019 20:50
Heb net gegoogled en zag de John frieda shampoo op bol. Com..,
Alleen de conditioner nog, en die was gisteren nog 9.99 en vandaag 16.02 (alleen al dat is reden om bol te boycotten als het gaat om deze lijn. Ze weten dat bijna niemand dit nog levert)

Plus ik heb al besloten dat ik andere
Wil zodat ik niet over 3 maanden hetzelfde ‘probleem’ heb (first world problems, I know)
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
05-06-2019 22:11
En ja geur is natuurlijk heel subjectief maar als iemand een duidelijke lievelings heeft dan ben ik er wel voor om zelf ook daar aan te gaan ruiken en dan te bepalen of ik het lekker vind.
Ja, en dus is een topic als dit tamelijk nutteloos...
parbleumondieu schreef:
05-06-2019 19:50
Lush
Daffodil- schreef:
05-06-2019 19:51
fudge
Liefdevoorteckels schreef:
05-06-2019 20:11
Rituals!
himalaya schreef:
05-06-2019 20:13
Iets met citroen/lime of kokos.
joysjuhhh schreef:
05-06-2019 20:26
l'óreal botanicals lavendel.
----R schreef:
05-06-2019 20:35
Nature box
pascha11 schreef:
05-06-2019 20:50
John frieda
Stuiterdraakje schreef:
05-06-2019 21:06
Vroeger een elvive shampoo; rode fles dacht ik.
Nu kokosshampoo of guhl.
Zoveel mensen, zoveel meningen... wat moet je hier nu mee?
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Nou..alles mengen? 😜
Alle reacties Link kopieren
Bij de shampoos van Herbal Essences wordt de geur wel goed omschreven, misschien dat je daar iets vindt:

https://www.etos.nl/haarverzorging/herbal-essences/

Zelf geen ervaring met shampoo geurend naar munt en bloem.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Wat ook nog zou kunnen is dat je een fijne bloemige shampoo vindt en - dat zal wel niet zo moeilijk zijn - en dan zelf munt trekt en dat toevoegt. Of denk ik nu teveel out of the box? :-)
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
05-06-2019 22:23
Ja, en dus is een topic als dit tamelijk nutteloos...









Zoveel mensen, zoveel meningen... wat moet je hier nu mee?
Ach ja, er zijn nutteloze topics en nutteloze bijdrages.... :bye:
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
kopjekoffie70 schreef:
05-06-2019 22:46
Ach ja, er zijn nutteloze topics en nutteloze bijdrages.... :bye:
Ja, hier heeft TO idd veel aan. :sarcastic:
We used to be friends...
kopjekoffie70 schreef:
05-06-2019 22:44
Wat ook nog zou kunnen is dat je een fijne bloemige shampoo vindt en - dat zal wel niet zo moeilijk zijn - en dan zelf munt trekt en dat toevoegt. Of denk ik nu teveel out of the box? :-)
Haha I like!
Maar iets te bewerkelijk... en bang voor bederf en zo.
Maar wel leuk idee, genoeg munt in de tuin staan!
Maar moet toch lukken om weer een superlekkere shampoo te vinden?! :sherlock:
CourtneyTT schreef:
05-06-2019 22:23
Ja, en dus is een topic als dit tamelijk nutteloos...









Zoveel mensen, zoveel meningen... wat moet je hier nu mee?
Goeie opsomming wel, neem ik mee als boodschappenlijstje! Thx :mrgreen:
kopjekoffie70 schreef:
05-06-2019 22:39
Bij de shampoos van Herbal Essences wordt de geur wel goed omschreven, misschien dat je daar iets vindt:

https://www.etos.nl/haarverzorging/herbal-essences/

Zelf geen ervaring met shampoo geurend naar munt en bloem.
Die heb ik weleens staan besnuffelen wegens de ‘oooeeehhh-ik-krijg-een-(geur)-orgasme-reclame’ van hun. Lang geleden alweer.
Niets gevonden dat me voldoende aanstond om ook maar ooit 1 fles in huis te halen, maar misschien zijn ze tussentijds veranderd.
Zal nog eens een snuffelsessie op loslaten :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij de vegan lijn love, beauty and planet: shampoo en conditioner met sandelwood en sheabutter. Nog nooit zoveel reacties op geur gehad en vriend helemaal happy. Af en toe nog het masker van kokosolie met ylang er doorheen en top (beach) haar!
samen sta je sterker
maestro schreef:
05-06-2019 23:00
Ik zweer bij de vegan lijn love, beauty and planet: shampoo en conditioner met sandelwood en sheabutter. Nog nooit zoveel reacties op geur gehad en vriend helemaal happy. Af en toe nog het masker van kokosolie met ylang er doorheen en top (beach) haar!
Dit klinkt interessant. Waar koop je het?
maestro schreef:
05-06-2019 23:00
Ik zweer bij de vegan lijn love, beauty and planet: shampoo en conditioner met sandelwood en sheabutter. Nog nooit zoveel reacties op geur gehad en vriend helemaal happy. Af en toe nog het masker van kokosolie met ylang er doorheen en top (beach) haar!
Dit klinkt goed. Wel jammer dat het gewoon van Andrelon is, maar ga het toch een keer proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven