Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope gympen

09-06-2019 19:32 34 berichten
Ik wilde gympen kopen (gewone simpele lage canvas). Online heb ik er nu wat besteld, maar het is het iedere keer net niet. Maat 37 is te krap en 38 te ruim. Nu zat ik er over te denken om dan maar in een echte winkel te gaan passen, en dan niet te dure te nemen. Bij Action zag ik ze bijv voor om en nabij 10 euro. Kun je daar met goed fatsoen mee lopen of zie je al van een afstand dat het een merkloos type is?
Alle reacties Link kopieren
Leuk is leuk, toch.
En iemand die meer met merken heeft vindt ze misschien niet mooi. Nou en ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.action.com/nl-nl/p/gympen-/ ... SVEALw_wcB

Deze ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?q=gympen+a ... qFaGKVZdmM
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat maakt het je uit wat andere van vinden?
Waarom is het nodig om op dure merken te lopen?
Gewoon kopen wat je zelf leuk vindt. Ik vind sommige dure merkgympen spuuglelijk dus dat zegt ook niet alles.
Alle reacties Link kopieren
Waarvoor wil je ze gebruiken? Ik vind het zelf belangrijk om goede stevige schoenen te dragen, omdat ik ze gebruik als dagelijkse schoenen en er KM's op loop. De goedkope gympen van de scapino en action zijn echt niet stevig, maar kun je best gebruiken voor af en toe.
Wie wat wil die moet wat.
RaveMeisje schreef:
09-06-2019 19:41
Waarvoor wil je ze gebruiken? Ik vind het zelf belangrijk om goede stevige schoenen te dragen, omdat ik ze gebruik als dagelijkse schoenen en er KM's op loop. De goedkope gympen van de scapino en action zijn echt niet stevig, maar kun je best gebruiken voor af en toe.
Ze zijn voor af en toe, zeker omdat ik zo’n lastige maat heb en het ook snel vind knellen of schuiven. Ik heb een broek gekocht met een omslagje, en daaronder vind ik mijn andere sneakers niet leuk, te lomp.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ooit zoiets gekocht bij shoetime geloof ik. Paar festivals op doorgebracht en zelfs de wasmachine hebben ze doorstaan. Ik vind ze nu niet lekker meer zitten vanwege steunzolen maar zou ze anders gewoon dragen.
VTY is een goede goedkope schoen, die verkopen ze bij van Haren.

https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home ... eakers.cat
Alle reacties Link kopieren
Scapino!
Alle reacties Link kopieren
Vroeger waren bepaalde winkels zoals Zeeman , Wibra , Textiel bij Hans voor “ arme mensen “ ( dan ging je een beetje schichtig de Zeeman in, wilde je er nog niet dood gevonden worden en knipte je het label uit je kleding. En no way dat je met een plastic tas van hen over straat ging.) ; tegenwoordig is dat stigma er zo goed als niet meer en zegt men “ ja, leuke schoenen, he ; Bristol. Tientje “
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mooi, dan ga ik volgende week een rondje goedkope winkels. Die van Van Haren zien er leuk uit. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Kun je daar met goed fatsoen mee lopen of zie je al van een afstand dat het een merkloos type is?

Meen je dit nou serieus??

En 'dan maar passen in een echte winkel'. ?

Dat schoenen passen en lekker zitten is een eerste vereiste. Dus moet je passen en dat gaat het beste in een winkel.
Tweede criterium is dat je ze leuk vindt.
En als ze dan goedkoop zijn, is dat toch alleen maar mooi?

Ik ga pas over op duur en online als ik goedkoop en in de winkel niet kan vinden. Het merk boeit me 0,0. Waarom zou dat ertoe doen?

Alleen voor hardloopschoenen kijk ik direct bij dure merken, omdat ik denk dat die beter zijn qua demping. Maar ik bedacht laatst dat dat misschien ook wel onzin is. Zal er eens een topic over openen.
.
MinkeDeWit schreef:
09-06-2019 19:49
Mooi, dan ga ik volgende week een rondje goedkope winkels. Die van Van Haren zien er leuk uit. Bedankt!
Graag gedaan!

Lopen lekker die VTY's, zit een lekker elastisch kussenzooltje in.
Ik had een keer hele leuke zwarte nep hoge All Stars met bloemetjes aan de zijkant. Waren 14,95 bij een zaak waar ze goedkoop en wat duurdere schoenen verkopen zoals Ecco. Liepen meteen lekker dus een dagje later ging ik in een andere stad shoppen met die gympen aan. Eind van de dag was de zool doormidden over de breedte. Had het bonnetje niet meer en ik verwachtte ook niet veel van die gympen maar dit vond ik wel heel erg snel. Maar goed mijn echte Allstars waren ook snel kapot bij de zool.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
09-06-2019 19:58
Ik had een keer hele leuke zwarte nep hoge All Stars met bloemetjes aan de zijkant. Waren 14,95 bij een zaak waar ze goedkoop en wat duurdere schoenen verkopen zoals Ecco. Liepen meteen lekker dus een dagje later ging ik in een andere stad shoppen met die gympen aan. Eind van de dag was de zool doormidden over de breedte. Had het bonnetje niet meer en ik verwachtte ook niet veel van die gympen maar dit vond ik wel heel erg snel. Maar goed mijn echte Allstars waren ook snel kapot bij de zool.
Prijs zegt weinig. Ik heb dure schoenen/kleding die snel stuk zijn gegaan en goedkoop spul dat eeuwen meegaat.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik deed er nooit zo lang mee; klassieke gympen. Vroeger was toch niet altijd beter. Ik zou tenminste gaan voor kunststof zolen met een demping erin, en de hak minstens een centimeter hoger dan de voorvoet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van Bristol. 2 paar voor 15,99 :cheer:

Lage en hoge en in 10 verschillende kleuren ofzo.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
impala schreef:
09-06-2019 20:01
Prijs zegt weinig. Ik heb dure schoenen/kleding die snel stuk zijn gegaan en goedkoop spul dat eeuwen meegaat.
Klopt. Ik ha een keer dure laarsjes van een duur merk maar die kon ik na 1 winter echt weggooien en ik had ze niet eens aan bij sneeuw. Terwijl mijn originele crocs na 11 jaar nog steeds niet kapot te krijgen zijn.
wiezel schreef:
09-06-2019 20:19
Ik heb die van Bristol. 2 paar voor 15,99 :cheer:

Lage en hoge en in 10 verschillende kleuren ofzo.

Die heb ik ook, in drie kleuren, gaan nu hun derde zomer in.
Wat maakt het nu uit of er al dan geen merkje op staat? Als jij ze maar mooi vindt toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige zomer op deze Fila's gelopen:
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/merk ... nInList=26
en die zaten heerlijk! Wel wat duurder dan een tientje.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Okay, ook ik heb All Stars maar ik vind het eigenlijk best kleuterschoenen. Waarom geen Toms kopen? Die heb je ook in halve maten en lopen heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Zeker zomers kun je voor weinig geld leuke schoenen kopen. Ook leuk onder broeken met omslag : https://www.zalando.nl/dorothy-perkins- ... a-q11.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven