Mode & Beauty alle pijlers

Op stap, wat te dragen?

10-06-2019 16:01 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort weer eens op stap. Ben echt al twee jaar niet meer op stap geweest (haha nu ik dit zo typ besef ik dat ik toch echt oud word😉)

Geen idee wat we precies gaan doen maar ff ergens borrelen ofzo. Maar wat trekt men tegenwoordig aan??? 😳
Kleren.
Onderbroek en beha. Of een bikini.

Al de rest is onzin die je achterwege kan laten.



Je gaat waarschijnlijk niet alleen, vraag es wat de rest van 't gezelschap aantrekt.


(Voor een simpele borrel zou ik zelf in jeans en trui / t-shirt gaan, maar er zijn gezelschappen / groepen vrienden die extremer gaan.)
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 16:03
28.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Santaaa schreef:
10-06-2019 16:01
Kleren.

:HA:
Alle reacties Link kopieren
Kleding die daarna de wasmachine in mag.
Alle reacties Link kopieren
Iets leuks.
Dat hangt er toch wel vanaf wat je goed staat en wat je zelf fijn vindt om te dragen.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
10-06-2019 16:01
nu ik dit zo typ besef ik dat ik toch echt oud word
Het ligt er denk ik ook nog aan of je naar de bingo, klaverjasmiddag, de handwerkclub of het plaatselijke kerkkoor gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga regelmatig uit, naar de kroeg, een concert of een festival en ik zie vooral dat mensen dragen wat ze fijn vinden. Er zijn geen eenduidige regels en volgens mij lapt iedereen de mode van tegenwoordig behoorlijk aan zn laars.
Trek lekker aan waar je je fijn, mooi en comfortabel in voelt. Niks is gek.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik draag meestal niet veel anders dan normaal als ik naar de kroeg ga, hooguit iets meer make-up.
Alle reacties Link kopieren
Wat is de gelegenheid? Netwerkborrel met collega's/zakenrelaties of een avondje doorzakken met vrienden in een kroeg? Borrel kan van alles betekenen. Als het tweede is, schoenen die vies mogen worden en verder wat je maar wil.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Gewoon iets leuks waar je je comfortabel in voelt. Niet te moeilijk doen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Iets waar jij je fijn in voelt.
Alle reacties Link kopieren
Jeans, shirt, gympen. Vriendinne eerder een casual rokje. Leuke hakken eronder en klaar. Het maakt niet uit.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Jeans, blousje/shirt sneakers of hakken
Alle reacties Link kopieren
Ketelpak.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik draag zeer verschillende outfits naar verschillende gelegenheden en om verschillende tijden. Bij een borrel op zondagmiddag draag ik wat anders dan naar een club op zaterdag en na werk op vrijdag loop ik nog in kantooroutfit. De ene keer draag ik hakken en een jurkje, een andere keer sneakers en gerafelde jeans.

Maar ik draag altijd waar ik zelf zin in heb. Mijn mede-uitgaanders hebben dan ook echt niet dezelfde soort kleding aan ofzo. Iedereen doet lekker wat bij hem/haar past.
Alle reacties Link kopieren
In die twee jaar is niet zoveel veranderd hoor.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou van de gelegenheid gebruik maken om iets uit je kast te trekken wat je verder nooit draagt omdat het te sjiek/feestelijk/onpraktisch is voor het dagelijks leven, bijvoorbeeld iets wat je ooit voor een trouwerij heb gekocht.

Zelf houd ik er wel van om wat meer uit te pakken maar ben dan wel vaak overdressed, hier moet je je wel lekker bij voelen omdat het vaak wel (gelukkig overwegend postitieve) reacties oproept.
https://www.etsy.com/nl/listing/5809447 ... ting_top-2#
In iedergeval hakken.
Je kunt een jurkje aantrekken of een mooie nette broek met chique/vlotte top /blouse van zijde.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
10-06-2019 17:21
In iedergeval hakken.
Je kunt een jurkje aantrekken of een mooie nette broek met chique/vlotte top /blouse van zijde.
Ik draag echt nooit hakken. En heb zeker niet de indruk dat ik een uitzondering ben.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
10-06-2019 17:21
In iedergeval hakken.
Je kunt een jurkje aantrekken of een mooie nette broek met chique/vlotte top /blouse van zijde.
Waarom hakken?

Ik ben net terug van een flink weekend stappen, en iedereen trekt aan waar hij zich fijn bij voelt. Ik zie me al staan in de stampvolle kroeg met mn hakken en zijden bloes 🤣
Dat levert verrotte voeten, vlekken in je bloes en 187cm op. Neuh....

Ik liep op sneakers, een broek in dierenprint en leuk hemdje.
[...]

Hangt ervan af waar je naartoe gaat. Het is een verschil of je naar een kroeg,concert,bingo,kerkkoor etc...gaat. Kleed je naar de gelegenheid of vraag wat de rest gaat dragen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 20:47
Reden: quote OP verwijderd
48.29% gewijzigd
Hakken zijn dan wel mooi maar niet voor iedereen een optie. Als je uren lang moet staan dan kan ik me voorstellen dat je dan pijn in je voeten krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Jaah doe eens gek! Gaat mijn portemonnee ook leuk vinden🤪

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven