Mode & Beauty alle pijlers

Sandalen voor smalle voet.

15-06-2019 13:31 42 berichten
Hallo allemaal!

Ik heb eindelijk een paar sandalen gevonden van het merk Bianco en nu wilde ik vragen of iemand bekend is met het merk en hoe ze smal of breed ze vallen.
Het zijn deze:

Afbeelding

Ze zijn helaas zwart en dat vind ik niet leuk voor de zomer, maar ja, ik moet toch wat.

Mochten jullie sandalen weten voor de smalle voet please laat het me dan weten.
Alle reacties Link kopieren
Het merk heeft geen verschillende breedtematen dus ga er maar vanuit dat ze de normale breedte hebben en dus niet smal zijn.

Als je dit soort sandalen leuk vindt zou je ook eens bij Panama jack sandalen kunnen kijken. Die hebben soortgelijke modellen en ook in andere kleuren.

Die hebben ook geen breedtematen maar de bandjes over de voet van jouw plaatje zijn vast.

Die van Panama jack hebben klittenband dus die kan je strakker zetten.
Heb een aantal van Panama Jack gezien, maar die vind ik niet mooi en op klittenband zit ik niet te wachten op schoenen voor 100 euro, dan wil ik een goede schoen zonder poespas.

Normaal gesproken heb ik altijd zomersandalen van Clarks, maar daar zit niets tussen dit jaar.
Lazamani valt vrij smal vind ik.

https://www.zalando.nl/lazamani/
tu1nhek schreef:
15-06-2019 13:54
Lazamani valt vrij smal vind ik.

https://www.zalando.nl/lazamani/
Bedankt voor de tip :) .
Ik heb ook smalle voeten en ik heb nu sandalen voor een smallere voet van Birkenstock. Ze zijn niet moeders mooiste maar lopen heerlijk.

Denk niet dat dat is wat je zoekt gezien het eerste plaatje maar ik heb gemerkt dat er best wel wat mensen zijn die niet weten dat Birkenstock ook sandalen heeft en niet alleen slippers.
Ik zal er eens kijken Tsum.

Dank voor de tip.
Heb een paar slippers besteld bij Clarks, daarvan weet ik zeker dat ze passen, weet alleen niet of ze lekker lopen op straat, mocht dat niet het geval zijn, dan zijn ze fijn als zomerpantoffels.
Mooie aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Rieker heeft sandalen met (deels) elastische bandjes, sluiten mooi aan. zijn best leuke modellen bij.
Unisa valt ook vrij smal. Ik heb erg smalle voeten (wel een grote maat), deze merken kan ik aan.
xlong schreef:
15-06-2019 16:55
Rieker heeft sandalen met (deels) elastische bandjes, sluiten mooi aan. zijn best leuke modellen bij.
Unisa valt ook vrij smal. Ik heb erg smalle voeten (wel een grote maat), deze merken kan ik aan.
Bedankt!

Heb bij Unisa wel mooie sandalen gezien.
Alle reacties Link kopieren
xlong schreef:
15-06-2019 16:55
Rieker heeft sandalen met (deels) elastische bandjes, sluiten mooi aan. zijn best leuke modellen bij.
Unisa valt ook vrij smal. Ik heb erg smalle voeten (wel een grote maat), deze merken kan ik aan.
Ik vind Rieker zelf niet zo fijn. Vaak toch drukpunten, bij sandalen, op de stiksels van bandjes die aan elkaar zitten. En ook van plastic ipv leer.
Gek genoeg heb ik dat bij Tamaris en Gabor nog nooit gehad.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
15-06-2019 20:57
Ik vind Rieker zelf niet zo fijn. Vaak toch drukpunten, bij sandalen, op de stiksels van bandjes die aan elkaar zitten. En ook van plastic ipv leer.
Gek genoeg heb ik dat bij Tamaris en Gabor nog nooit gehad.
Dat alles van plastic is bij Rieker is voor mij de voornaamste reden er nooit schoenen van te kopen.

Gabor is toch voor brede voeten?
Alle reacties Link kopieren
Zie trouwens net dat ik ook smalle voeten heb volgens de tabel :facepalm:
Breedte D bij maat 42.
https://www.vamos-schoenen.nl/schoenwijdte/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
15-06-2019 20:59
Dat alles van plastic is bij Rieker is voor mij de voornaamste reden er nooit schoenen van te kopen.

Gabor is toch voor brede voeten?
Ik heb toevallig 2 paar van Gabor die heel goed aansluiten. Helaas kapot gegaan op het elastiek terwijl de klittenband muurvast bleef zitten :proud:
Tamaris zit eigenlijk altijd goed. Hebben ook vaak een zacht voetbed.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Misschien is deze iets?
Afbeelding

Zit wel klittenband op maar een gesp voor de sier.
https://tamaris.com/nl-NL/jule/1-1-2834 ... #color=391
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Sorry Tickel, maar dat vind ik geen mooie schoen.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben ook zoiets als uit de OP.

Afbeelding

En nog veel meer. Ik vind Tamaris lekker zitten en helemaal vanwege het zachte/verende voetbed. Maar dat is wel een beetje afhankelijk van wat je koopt. Staat er wel bij in de beschrijving.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
ik vond deze wel leuk
Afbeelding, maar die vielen net wat korter, stond te veel op de rand. Met sandalen neem ik vaak een maat kleiner dan mijn eigen maat (43), maar de tenen moeten niet over de rand hangen natuurlijk (maat 42 is meestal de grootste maat)
Dit model heb ik
Afbeelding, in het zwart en zonder steentjes. Zit lekker, merk niet dat het kunststof is.
Alle reacties Link kopieren
Over Lazamani, ik heb deze slippers maar vind ze wel wat wijd. Gebruik ze in huis als pantoffels.

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
15-06-2019 21:20
Ze hebben ook zoiets als uit de OP.

Afbeelding

En nog veel meer. Ik vind Tamaris lekker zitten en helemaal vanwege het zachte/verende voetbed. Maar dat is wel een beetje afhankelijk van wat je koopt. Staat er wel bij in de beschrijving.
Ik vind deze schoenen op zich wel mooi, maar ik wil geen kruisband over mijn voorvoet, daar krijg ik hele rare tenen van.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, deze van Gabor heb ik ook, zitten ook erg lekker.
Afbeelding

Kijk gewoon eens op Zalando op Gabor en Tamaris en bestel wat om te passen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik zou wel een stel schoenen willen bestellen bij Zalando, maar ik ben geen klant en mag daarom niet achteraf betalen en om nou 5 paar schoenen te bestellen en vooraf te betalen gaat me te ver.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een andere webwinkel? Wat ze bij Zalando hebben hebben ze elders vaak ook.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
15-06-2019 21:47
Oh ja, deze van Gabor heb ik ook, zitten ook erg lekker.
Afbeelding

Kijk gewoon eens op Zalando op Gabor en Tamaris en bestel wat om te passen.
Dit is helemaal mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
15-06-2019 22:11
Dit is helemaal mijn smaak.
Ze zijn in de sale. Nog wel 70 euro, dat wel. Zou het gewoon proberen.

https://www.zalando.nl/gabor-sandalen-m ... r-n11.html
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven