Mode & Beauty alle pijlers

Zelf bruiningsdoekjes, tips en trics

19-06-2019 22:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik vind het doodeng want ik wil er niet uitzien als een zebra of oempaloempa. Maar ik ben echt een spook. Witter dan normaal en nog niet veel zon gezien.
Ik heb binnenkort een feestje en dacht het is wel aardig om onder een leuk jurkje geen witte melkflessen te hebben. Dus ik heb zelfbruiningsdoekjes gekocht.
Ik zag veel producten en wist niet wat ik moest hebben. De doekjes waren het goedkoopst en ik dacht als het nou niks is zit ik niet met een hele fles te koekeloeren. Maar nu lees ik reviews op bol dat iedereen er strepen mee heeft gekregen.
Oh oh... heeft iemand er ervaring mee en tips hoe ik ze het beste kan gebruiken?
Geen doekjes gebruiken.


Koop een goede spray.
Hier lees je ook wat tips: mode-beauty/self-tan-ook-voor-gezicht/l ... ges/444355
Alle reacties Link kopieren
Gooi die doekjes de deur uit.

Koop in plaats daarvan een flesje druppels die je toevoegt aan je bodylotion. Neem de druppels voor het gezicht.
Begin met pakweg drie druppels per been. Als je net zoals mijn dochter lichtblauw bent van jezelf, dan is twee dagen achter elkaar al ruim voldoende. Als je net iets donkerder bent, kun je de tweede dag een druppel extra nemen.


Als je je benen de juiste tint vindt hebben, kun je het bijhouden door 1x per 3 dagen te smeren. Tenzij je dagelijks in het zwembad ligt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bondi Sands na aanleiding van mijn eigen topic hierover. Ben zo blij! Geen strepen of gekkigheid dankzij de mitt
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
19-06-2019 22:13
Gooi die doekjes de deur uit.

Koop in plaats daarvan een flesje druppels die je toevoegt aan je bodylotion. Neem de druppels voor het gezicht.
Begin met pakweg drie druppels per been. Als je net zoals mijn dochter lichtblauw bent van jezelf, dan is twee dagen achter elkaar al ruim voldoende. Als je net iets donkerder bent, kun je de tweede dag een druppel extra nemen.


Als je je benen de juiste tint vindt hebben, kun je het bijhouden door 1x per 3 dagen te smeren. Tenzij je dagelijks in het zwembad ligt.
Lichtblauw, geweldig, net als mijn dochter dus, mag ik vragen welke druppels dat zijn?
Alle reacties Link kopieren
Lon heeft nu het huismerk van de DM (Duitse drogist). Ik heb ze zelf van Clarins. Beetje duurder, bij Ici Paris. Er zijn nog andere merken.
Is een klein flesje maar je doet er echt héél lang mee.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Hmm geen doekjes dus...
die druppels lijken me handig zo door de bodylotion heen.

Bondi sands heb ik niet gezien, ga ik ook even checken.

Dank!
Alle reacties Link kopieren
Een dag ervoor scrubben en daarna gelijk hydrateren. Voor de doekje ook even de "droge" delen insmeren.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Hier ook witte melkflessen: Dove heeft een bodylotion waarin ook een lichte zelfbruiner is verwerkt.

Nooit strepen en een geleidelijke bruining ( dus niet de dag van te voren starten, dan heb je maar minimaal resultaat.

Echte zelfbruiners geven bij mij vaak vlekken, ondanks scrubben ed.

De DM heeft ook fijne produkten. Hiervan gebruik ik de dagcreme waarin ook een kleine hoeveelheid bruiner is in verwerkt. ( is geen getinte dagcreme)
.....
Alle reacties Link kopieren
Magic drops van Collistar. Kost wat maar echt fantastisch. Hele mooie kleuring krijg je ervan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames , ik ga op druppeljacht. Dove wordt hier oranje bij mijn dochter .
Alle reacties Link kopieren
Marc Inbane spuitbus geeft ook een natuurlijke tint. Of je doet een keer een spraytan. Tegenwoordig worden daar goede merken gebruikt, waarvan je niet oranje wordt.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven