Mode & Beauty alle pijlers

Zomerbroek

20-06-2019 21:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag in de stad opzoek geweest naar een broek en kon niks vinden. Ik ben opzoek naar het liefst een linnen broek. Met een normale taille en normale pijpen. In de winkels heeft alles super brede pijpen of zitten onwijs hoog.

En ik ben 1 meter 80 dus hij moet ook nog lang genoeg zijn. Bij de hm valt alles af, alles is te kort. Ik heb op zalando wel 1 broek gevonden, maar heeft iemand anders nog een tip?
retrouvailles wijzigde dit bericht op 20-06-2019 22:07
0.84% gewijzigd
Een linnen broek met smalle pijpen? Ik vraag me af of zoiets wel gemaakt wordt.
Linnen wijdt een beetje uit, dus het lijkt me niet erg geschikt voor een smalle broek. Linnen broeken zijn meestal recht.

Misschien een gewone katoenen broek, model chino? Heb je al eens bij Zara gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
20-06-2019 21:10
Een linnen broek met smalle pijpen? Ik vraag me af of zoiets wel gemaakt wordt.
Linnen wijdt een beetje uit, dus het lijkt me niet erg geschikt voor een smalle broek. Linnen broeken zijn meestal recht.

Misschien een gewone katoenen broek, model chino? Heb je al eens bij Zara gekeken?
Dit. Een linnen broek is na een uurtje dragen 2 maten groter. Dat gaat er niet heel charmant uitzien.
Zoiets? https://m.perfectlybasics.nl/pomandere- ... 81105.aspx

Is nauwelijks linnen natuurlijk, maar ja.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 21:40
32.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Deze is maar 35% linnen...
winkelfanaat schreef:
20-06-2019 21:40
Deze is maar 35% linnen...
Ja, dat zette ik er zelf net ook bij! Maar TO noemde H&M, en die hebben ook zelden een hoog percentage linnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar van Esprit en S.Oliver

Vallen meestal nog lang ook, ik ben ook 1.80m met broeklengtemaat 34 en kan sommige alleen fatsoenlijk dragen met hak eronder.

Wel online bestellen, in de stad vind je ze idd nauwelijks.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips, ik ga even kijken bij de Esprit en S. Olivier. Ik heb de openingspost aangepast, ik bedoelde meer normale rechte pijpen.
Ik zou eens kijken op de site van Claudia Strater of Vanilia, of op de webshop van de Bijenkorf kun je materiaal kiezen en fit/model
Alle reacties Link kopieren
Bij miss etam hebben ze een long collectie. Ik vind heel veel vreselijk van dit merk, maar soms hebben ze opeens een leuke broek, of lekker lang tshirt ofzo.
Online kijken, want bijna nergens meer in de winkels te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven