Mode & Beauty alle pijlers

Plakwimpers en hoge tempraturen..

28-06-2019 20:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen ga ik naar een festival, en het wordt heet... Zelfs waterproof mascara loopt bij mij vaak uit, laat staan morgen zwetend in die hitte, dus zat te denken aan plak nepwimpers, om niet als een panda rond te lopen. Zou dat een uitkomst zijn, of juist af te raden? Laten ze snel los, of zijn er merken aan te raden die goed blijven zitten?
Wie heeft hier ervaring mee?

Edit* het moest natuurlijk "temperaturen" zijn
kroonsteen wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:36
Reden: Typefout
6.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Laat je wimpers thuis en zet een zonnebril op B)
.
Ik vond dat echt een drama, had altijd een tubetje lijm bij om ze weer opnieuw vast te lijmen want ja, ze lieten altijd los, vooral bij mijn ooghoeken. Gevolg: heul veul lijm op mn wimpers bah.

Tegenwoordig altijd wimperextensions, i- de-aal. Misschien een idee voor het volgende festival?
Met je gewone wimpers?
Alle reacties Link kopieren
https://www.douglas.nl/Make-up-Ogen-Mas ... 64950.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Of eerst je wimpers poederen en daarna mascara aanbrengen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
28-06-2019 20:39
Met je gewone wimpers?
Dit dus.
Je gaat je bij 36 graden waarbij er waarschijnlijk regelmatig met water wordt gegooid toch niet druk maken over je wimpers?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een fixing spray?

Ik heb deze

https://www.etos.nl/producten/etos-fixi ... 37589.html
Met 36 graden op een festival? Factor 30-50 en geen spatje makeup zou ik zeggen.
Ja maar meiden, ik begrijp wel dat ze er leuk wil uitzien als ze naar een festival gaat...
TO, wat hier gezegd wordt klopt wel betreffende dat het niet zal blijven zitten etc. Ik zou als ik jou was tóch voor waterproof mascara gaan en dan elk uur in zo'n klein spiegeltje checken of het niet uitloopt. En eventueel met iets vettigs (bijv zonnebrand olie) er af boenen wat er niet hoort...
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
28-06-2019 20:59
Ja maar meiden, ik begrijp wel dat ze er leuk wil uitzien als ze naar een festival gaat...
TO, wat hier gezegd wordt klopt wel betreffende dat het niet zal blijven zitten etc. Ik zou als ik jou was tóch voor waterproof mascara gaan en dan elk uur in zo'n klein spiegeltje checken of het niet uitloopt. En eventueel met iets vettigs (bijv zonnebrand olie) er af boenen wat er niet hoort...
Juist niet met vet, dat zorgt ervoor dat de rest ook gaat lopen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Marigold1986 schreef:
28-06-2019 20:59
Ja maar meiden, ik begrijp wel dat ze er leuk wil uitzien als ze naar een festival gaat...
TO, wat hier gezegd wordt klopt wel betreffende dat het niet zal blijven zitten etc. Ik zou als ik jou was tóch voor waterproof mascara gaan en dan elk uur in zo'n klein spiegeltje checken of het niet uitloopt. En eventueel met iets vettigs (bijv zonnebrand olie) er af boenen wat er niet hoort...
Dan moet ze geen make-up op doen. Ziet er niet uit in die hitte, echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op vakantie echt uren gaan zwemmen met waterproof mascara. Echt kopje onder en 100 x van de glijbaan. Mascara en eyeliner bleef perfect zitten. Even kijken welke het was..
Ik denk dat plakwimpers nog een ergere zooi gaan worden dan die uitgelopen mascara door zweten. Ik zou dus gewoon zonder mascara en plakwimpers gaan en wellicht ook zonder make up want je zweet het er toch af. Zonnebril op en niemand ziet iets.
Heldens schreef:
28-06-2019 21:01
Dan moet ze geen make-up op doen. Ziet er niet uit in die hitte, echt niet.
Hmm wat gek... Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Regelmatig gecheckt of ik er idd niet als een panda bij liep, maar viel altijd reuze mee...
Alle reacties Link kopieren
El4ra schreef:
28-06-2019 20:36
Laat je wimpers thuis en zet een zonnebril op B)
Hoe simpel, maar goed idee haha! Stom, zelf niet eens aan gedacht.
Alle reacties Link kopieren
MISSDRAMAQUEEN schreef:
28-06-2019 20:37
Ik vond dat echt een drama, had altijd een tubetje lijm bij om ze weer opnieuw vast te lijmen want ja, ze lieten altijd los, vooral bij mijn ooghoeken. Gevolg: heul veul lijm op mn wimpers bah.

Tegenwoordig altijd wimperextensions, i- de-aal. Misschien een idee voor het volgende festival?
Oke geen goed idee dus. Bedankt voor je antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Waterproof mascara of geen make-up. Nu heb ik de mazzel dat waterproof mascara bij mij goed blijft zitten. Maar morgen zal je met die hitte wel flink zweten en als het bij jou sowieso snel uitloopt, dan ben ik bang dat je het verkeerde effect creëert :P

Een buurvrouw heeft vaak plakwimpers maar die laten inderdaad snel los. Lijkt me niet handig op een festival. Geen idee of dat merkgebonden is.

Veel plezier morgen!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
28-06-2019 20:41
Of eerst je wimpers poederen en daarna mascara aanbrengen.
Ga dat proberen! Bedankt voor de tip
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding deze is echt goed waterproof. Eyeliner van Essence ook; Afbeelding
Ik zou alleen gaan voor plakwimpers wanneer je dat al vaker hebt gedaan en dus goed weet welke lijm en wimpers het beste blijven zitten bij jou. Anders lijkt t mij gedoemd om te mislukken.
Ik ga regelmatig naar festivals, ook met zulke hitte en draag gewoon oogmake-up.
Foundation enzo niet want dat ziet er niet uit maar de rest blijft goed zitten met een beetje fixing-spray na het aanbrengen.
Mocht je nou echt geen vertrouwen erin hebben dan alleen klein beetje oogpotlood en een lekkere knalkleur op je lippen.
Vee plezier iig!
Gewone mascara blijft bij mij ook prima zitten in de hitte trouwens. Maar met zulk mooi weer heb je toch voornamelijk je zonnebril op? En 's avonds als t wat afkoelt kan je evt dan toch alsnog mascara opdoen?
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
28-06-2019 21:06
Hmm wat gek... Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Regelmatig gecheckt of ik er idd niet als een panda bij liep, maar viel altijd reuze mee...
Ik ben op een of andere manier zo vettig dat het zelfs in normale omstandigheden al doorloopt. Oogschaduw na een uurtje al weg, mascara geeft zwarte strepen onder mijn wenkbrauwen, op mijn onderste wimpers hoef ik het niet eens te proberen.

Ik gebruik tegenwoordig niet eens meer vettigheid als oogcreme om dit te voorkomen. Dus vandaar dat ik dacht aan nepwimpers om niet met een blotenbillen gezicht te moeten rondlopen.
Kroonsteen schreef:
28-06-2019 21:45
Ik ben op een of andere manier zo vettig dat het zelfs in normale omstandigheden al doorloopt. Oogschaduw na een uurtje al weg, mascara geeft zwarte strepen onder mijn wenkbrauwen, op mijn onderste wimpers hoef ik het niet eens te proberen.

Ik gebruik tegenwoordig niet eens meer vettigheid als oogcreme om dit te voorkomen. Dus vandaar dat ik dacht aan nepwimpers om niet met een blotenbillen gezicht te moeten rondlopen.
Ah wat jammer! Mijn zus heeft dat inderdaad ook snel.
Wat vind het van het idee dat iemand hierboven noemde, om de nadruk niet op je ogen, maar op je lippen te leggen? Dat kan ook heel mooi zijn.
Natuurlijk geen plakwimpers, en ook op zeker geen mascara .... The horror!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven