Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerend ondergoed van Kim Kardishan

02-07-2019 15:40 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de naams kwestie was het in het nieuws en er stond een plaatje bij. Het corrigerend ondergoed loopt van net boven de knie tot in een strak hemd, uit een stuk. Daar kun je toch niet mee naar de wc? Je zou dan al eerst al je bovenkleding moeten uittrekken.
Zijn hier dames die zoiets dragen en hoe doe je dat dan en voelt het niet erg opgesloten?
Alle reacties Link kopieren
dat heb je ook niet aan omdat het praktisch is, of lekker zit.
Dat trek je aan, strakke jurk erover en dan de hele avond niet eten, drinken en plassen
Alle reacties Link kopieren
Meestal zitten er drukkertjes bij het kruis om naar de wc te gaan. Lijkt me wel een gedoe. Ik heb zo'n corrigerende body-jurk-achtig ding en trek hem om die reden nauwelijks aan. Krijg die krengen namelijk zo moeilijk weer vast :)
Alle reacties Link kopieren
dutchsuzanne schreef:
02-07-2019 15:45
Meestal zitten er drukkertjes bij het kruis om naar de wc te gaan.
niet bij ondergoed hoor
alleen bij bovenkleding-body's etc
lilalinda schreef:
02-07-2019 15:43
dat heb je ook niet aan omdat het praktisch is, of lekker zit.
Dat trek je aan, strakke jurk erover en dan de hele avond niet eten, drinken en plassen

Inderdaad dit. Zo'n strakke als zij heeft, heb ik niet. Ik heb er eentje, waarvan de pijpjes dan wel weer redelijk los zitten en enorm rekbaar zijn. Ik trek die dan omhoog en opzij, dan zou ik in theorie kunnen plassen. Maar als ik echt zo'n ding draag dan ga ik voor de feestelijkheden naar het toilet en pas weer na het uittrekken van de jurk, meestal. Eten lukt wel, maar niet te veel, want dan heb ik de rest van de avond buikpijn.
Ik heb er ooit één gekocht die een soort lange wielerbroek was die doorliep tot onder de borsten. Daar zat een gleuf in het kruis waar je zogenaamd doorheen kunt plassen. Nooit geprobeerd. Wat een vreselijk ding.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn niet voor praktisch, die zijn voor het in elkaar knijpen van een lijf zodat je jurkje op de rode loper goed zit. Net zoals je van die killerheels hebt waar je in kan staan en zitten, maar waarbij je niet moet gaan wandelen.Of dat ze ducttape (/of varianten) gebruiken zodat ze zonder BH onder een jurkje kunnen.
Ik denk dat die jij bedoelt vooral onder jurkjes word gedragen. Beetje onhandig met plassen, maar ik denk dat mensen dat voor lief nemen. Ik denk ook niet dat het iedere dag gebruikt word.

Al zou ik inderdaad ook eerder voor een body gaan met druk knoopjes van onder. Al is dat ook niet altijd even makkelijk. Het makkelijkst is gewoon een strak lichaam met het juiste formaat borsten. :-D
Alle reacties Link kopieren
Dat werkt bij haar kennelijk toch niet goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven