Mode & Beauty alle pijlers

Lichtbruin haar donkerblond verven.

03-07-2019 18:36 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een vraagje. Ik had namelijk ongeveer een half jaar geleden mn haar lichtbruin geverfd. Daarvoor was mn eigen haarkleur donkerblond maar daar was toen highlights in geverfd. Het is nu zo dat ik nu een klein beetje een oranje-gloed over mn haar heen heb en ik eigenlijk ook graag weer mn eigen haarkleur terug wil. Ik weet dat het enorm moeilijk is om van donker naar licht te gaan verven maar ik vroeg me af of het ook enorm lastig is om alleen van lichtbruin naar donkerblond te gaan verven?
Je kan het proberen met zilvershampoo, duurt dan wel iets langer, maar het resultaat is dan mooier en natuurlijker.
Zilver shampoo maakt je haar niet perse lichter, maar kan er wel een gloed uithalen.
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie denken dat ik dan beter zilvershampoo kan gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik dan inderdaad beter dat kan doen. Ik zie online heel veel goeie reacties over de Fanola no orange shampoo. Iemand van jullie die deze ook gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Langzaamaan weer terug gaan naar je eigen haarkleur lijkt mij het beste inderdaad. Met zilvershampoo en dan wellicht wat highlights zodat je haar langzaam weer terug kan gaan naar je eigen kleur?
Alle reacties Link kopieren
ToosTosti schreef:
03-07-2019 19:34
Langzaamaan weer terug gaan naar je eigen haarkleur lijkt mij het beste inderdaad. Met zilvershampoo en dan wellicht wat highlights zodat je haar langzaam weer terug kan gaan naar je eigen kleur?
Ik probeer eerst wel met zilvershampoo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor coole highlights, wel doen bij een kapper en niet zelf aan de slag!
Alle reacties Link kopieren
Kikikip schreef:
04-07-2019 11:01
Ik zou gaan voor coole highlights, wel doen bij een kapper en niet zelf aan de slag!
Hoi, zoals ik al eerder zei ga ik het eerst wel proberen met een beetje zilvershampoo. Als ik het dan nog steeds niet goed genoeg vind kan ik er altijd highlights in laten verven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even nog een vraagje. Is het ook niet mogelijk om bij de kapper een toner over mn haar te laten zetten? En dat ik dan in combinatie met die toner, zilvershampoo gebruik?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me ook alsnog af of het echt niet mogelijk is om mn haar te gaan verven naar donkerblond? Of kan dat echt een mislukking worden als ik het zelf doe?
Alle reacties Link kopieren
Iemandxoxo schreef:
04-07-2019 15:50
Ik vraag me ook alsnog af of het echt niet mogelijk is om mn haar te gaan verven naar donkerblond? Of kan dat echt een mislukking worden als ik het zelf doe?
Alle reacties Link kopieren
[url]
Alle reacties Link kopieren
Hier een ervaringsdeskundige. Doe het niet zelf, dat wordt een mislukking. Ga ook niet met zilvershampoo aan de slag want dan haal je teveel warmte uit het haar waardoor het haar, als je het dan gaat verven of laat verven, groen uit kan slaan.
Gewoon naar een goede kapper gaan die kunnen er wel wat mee.
Alle reacties Link kopieren
Kikikip schreef:
04-07-2019 20:47
Hier een ervaringsdeskundige. Doe het niet zelf, dat wordt een mislukking. Ga ook niet met zilvershampoo aan de slag want dan haal je teveel warmte uit het haar waardoor het haar, als je het dan gaat verven of laat verven, groen uit kan slaan.
Gewoon naar een goede kapper gaan die kunnen er wel wat mee.
Maar is het echt niet mogelijk dan? Sorry voor als ik het aardig vaak vraag maar wanneer ik eenmaal iets in mn hoofd heb, wil ik het ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Doe dan je zin.
De kans dat het mis gaat is groot maar als jij per se zelf aan de slag wil ben jij diegene die er moet mee rondlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven