Mode & Beauty alle pijlers

Bont

18-07-2019 00:59 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond,

Ik zit met iets: ik heb al jaren een zo geheten bont fetish. Hierdoor vind ik bont dus gewoon mooi en fijn. Nu wil ik toch wel graag een jas kopen met iets van een bontkraaf of iets anders, maar ik ben dan bang voor reacties. Ook ben ik bang dat iedereen denkt dat ik dan "fout" ben. Terwijl ik echt een relaxt, vriendelijk en sportief persoon ben. Heeft er iemand een tip wat ik kan doen?

Ik hoef niet te horen dat het zielig is of wat dan ook. Want dat is namelijk niet de rede waarom ik dit topic heb aangemaakt.
Reden.


Maar wat wil je horen dan? Lekker doodgeknuppelde dode dieren om je nek doen, joepie?

Oh en ik vind het inderdaad fout om bont te dragen. Erg fout.
De reacties die komen kan je wel raden he.
Vast een onderzoekje, hoeveel procent van de viva vrouwen gaat los.
Ja. Vakantie hé.
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 01:24
Ja. Vakantie hé.
We mottuh wat he :high5:
https://youtu.be/0hKYQVA_ZaE
Alle reacties Link kopieren
Het is heel simpel.

Kies een zonnige dag, niet te warm.
Ga wandelen in het bos. Heel relaxed. Fluit een liedje.
Groet alle voorbijgangers. Heel vriendelijk.
Doe je hardloopschoenen aan die je in je rugzak had.
Ren een rondje, heel sportief.
Zet strik op strategische plek.
Ga naar huis.
Herhaal dit de volgende dag, relaxed, vriendelijk, sportief.
Maar haal dan konijn uit strik.
Ga naar huis.
Vil konijn.

Dan heb je je bontje voor je fetisj zonder dat je in de winkel te kijk staat met je foutigheid.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
knoop gewoon een hond om je nek
Alle reacties Link kopieren
Bont is een heel mooi product, jammer dat dragen ervan in Nederland bijna onmogelijk is.
Niets mooiers dan een vrouw in de winter in een mooie bontjas.

Zal ook wel commentaar op komen.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
18-07-2019 03:01
Bont is een heel mooi product, jammer dat dragen ervan in Nederland bijna onmogelijk is.
Niets mooiers dan een vrouw in de winter in een mooie bontjas.

Zal ook wel commentaar op komen.
Vind een vos met zn eigen vacht toch echt mooier dan een vrouw met diezelfde vossenvacht
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
18-07-2019 03:01
Bont is een heel mooi product, jammer dat dragen ervan in Nederland bijna onmogelijk is.
Niets mooiers dan een vrouw in de winter in een mooie bontjas.

Zal ook wel commentaar op komen.
Bont is prachtig, mits gedragen door de dieren waar het van is. Bont bij mensen is kansloos. TO: er is prima nepbont te koop. Heb je wel je fetisj zonder het dierenleed. Echt bont zonder dierenleed bestaat namelijk niet.
Ook net op tijd dit topic: lekker koel voor in de zomer zo’n bontjas.
Alle reacties Link kopieren
Joh, half Nederland loopt met een Canada Goose jas waar een echte bontkraag op zit, het boeit dus kennelijk niemand.
Alle reacties Link kopieren
Tja als jij graag een dood geknuppeld zeehondje of een vosje die 3 dagen in een wildklem heeft gezeten om je nek wilt hangen moet je dat vooral doen, niemand houd je tegen.

Over een maandje hangen de winterjassen weer in de winkels, zijn genoeg merken met bijdragen. Ik zie hier in de stad ook altijd genoeg mensen ermee lopen, dus have fun!
#doeslief
Chasin schreef:
18-07-2019 00:59
Ik zit met iets
Eens.
Lopervanhiernaardaar schreef:
18-07-2019 03:01
Bont is een heel mooi product,
Bont is helemaal geen product.
Alle reacties Link kopieren
Als je dan graag bont wilt, koop dan vintage/2e hands. Dat bont bestaat en is dus in elk geval een betere keus.
Het zal negatieve reacties niet tegenhouden, want anderen zien niet dat het niet nieuw is of het wordt net zo slecht gevonden. Maar het is dan in elk geval niet nieuw voor jou gemaakt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Boek een weekendje Moskou, daar kun je vrij rondlopen met je bont.
Bont is mooi daar waar het hoort: op het dier. Koop iets van mooi imitatiebont. Die mogelijkheden zijn er tegenwoordig volop.
Beter open jij een topic op en forum met soortgelijken.
Kan je gezellig je foto's delen met ze en praatjes houden over het gluren naar vrouwen in een bontjas. Zijn gemeen.
Verschrikkelijk dit. Mensen als jou TO houden deze hele wanpraktijken in stand. Maar wat kan jou het schelen he, als jij er maar warm en zogenaamd mooi bij loopt, dat er dieren een verschrikkelijke onnodige dood gestorven zijn kan je vast niets schelen. Bah bah bah!!! >:-( >:-( >:-(
Als je bont draagt, ben je een walgelijk persoon, niets meer en niets minder.
En als je wat er onder dat bont zit opeet? Is eigenlijk toch ook heel walgelijk.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
18-07-2019 03:01
Niets mooiers dan een vrouw in de winter in een mooie bontjas.
TO is een man :proud:

Maar ehm... een bontfetish? Je wordt er dus geil van? Ga dan naar Rusland en zoek een vrouw met een mooie bontjas, dan kun je lekker los gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven