Mode & Beauty alle pijlers

Fijne gezichtsreiniging?

19-07-2019 00:37 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een fijne gezichtsreiniging om je foundation eraf te halen?
Heb nu cleansing oil van Babor (merk van schoonheidssalon) en Dermolin gebruikt maar bij allebei gaat foundation er niet heel goed af.. Ik zoek dus een betere reiniging. Tips??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze laatst ontdekt, werkt erg goed anders micellaire water van Garnier is ook prima.
Afbeelding
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
face wash van de tuinen, daar reinig ik mijn huid mee. of anders de cleansing lotion ook van de tuinen. het is echt fijn spul en reinigt diep van binnen.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Paula’s choice
Paula's choice is inderdaad fijn.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
19-07-2019 01:06
Ik heb deze laatst ontdekt, werkt erg goed anders micellaire water van Garnier is ook prima.
Afbeelding
De face wash van Vichy is ook heel goed (alles gaat eraf) en heel fijn en zacht en vochtinbrengend als je een gevoelige huid hebt.
Ik bedoel deze:

Afbeelding
.
Ik lees mee.
Heb nu een reinigingsmelk van Nouvital en daarna nog een schuim van Zarqa, maar heb ook het idee dat het beter kan.
Afbeelding
Afbeelding

Heerlijk spul, gebruik het al jaren.
Overigens TO, ik snap dat je het liefst voor makkelijk gaat, maar enkel lotion is i.m.o echt niet genoeg om make up te verwijderen. (Dat dat volgens de fabrikanten wel kan met die micellaire rommel is enkel marketing i.m.o)
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg echt niet alles eraf met alleen lotion of reinigingsmelk en ik heb al veel merken geprobeerd. Face wash werkt veel beter, ik heb er een van Rituals omdat ik van de meeste een erg droge huid krijg en van deze niet.
Alle reacties Link kopieren
Olijfolie of jojoba olie.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
19-07-2019 07:44
Olijfolie of jojoba olie.
Als ik daarmee mijn mascara eraf haal, zie ik daarna minutenlang wazig.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
19-07-2019 07:46
Als ik daarmee mijn mascara eraf haal, zie ik daarna minutenlang wazig.
Oh ja? Totaal geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Silk van ik skin perfection.
Hele zachte creme, maar krijg er zelfs mijn mascara er makkelijk mee af.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
19-07-2019 07:41
Ik krijg echt niet alles eraf met alleen lotion of reinigingsmelk en ik heb al veel merken geprobeerd. Face wash werkt veel beter, ik heb er een van Rituals omdat ik van de meeste een erg droge huid krijg en van deze niet.
Ik krijg alleen waterproof mascara er niet af met face wash. Daarvoor gebruik ik oliepads. De meesten zijn goed, behalve die van het kruidvat eigen merk.
Ik heb ook Vichy waterproof oog make up remover, ook uit de Purete Thermale lijn. Die doet het ook, maar de pads zijn makkelijker (ook op reis!) en een stuk goedkoper. Daarna het vette even weghalen met miscellair water (elk merk). Of met water uit de spuitbus (vichy). Die laatste is ook fijn voor je hele gezicht, lekkerder dan andere watertjes of tonics, vooral als je snel last hebt van rode vlekjes (gevoelige huid).
.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik miscelair water van Garnier, eerst de olie (zwarte fles) voor mn oog make-up en daarna de gewone versie voor mn gezicht.
Daarna gebruik ik van Paula’s choice de toner en de bha peeling nog.
In de ochtend gebruik in haar cleanser in de douche met een gezichts borstel.

Brandschoon en gezond mooi huidje hier.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Voor een goede reiniging volstaat alleen een makeup remover niet. Je moet echt aan de double cleanse😉.

Goede makeup remover, vind ik, is take the day off van Clinique of micellair water van Garnier. Daarna reinig ik mijn hele gezicht nog met Cerave reiniger. Deze schuimt niet en spoel je af met water of met een natte washand. Ik gebruik een witte, dan weet ik of ik echt alles eraf heb gehaald.

Toleraine van La Roche Posay is ook fijn, die gebruik ik ‘s ochtends, onder de douche. The face shop heeft ook fijne reinigers (Koreaans, via Ebay). Er is heel veel te koop! Ooit een reiniger gehad van Lancome, kostte een paar centen maar die was écht geweldig! Wel schuimend en dat droogt zo uit vind ik.

Een oliereiniger is ook fijn om echt goed schoon te maken, maar dan zou je er na nog met een niet-olie reiniger achteraan moeten om die olieresten weet goed te verwijderen.
Loveli fashwash!!
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
19-07-2019 07:46
Als ik daarmee mijn mascara eraf haal, zie ik daarna minutenlang wazig.

Dat heb ik dus ook.
jane-ice wijzigde dit bericht op 19-07-2019 08:29
0.29% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Water, zeep en een scrubhandschoen zijn onovertroffen, maar micellair water van Kruidvat daar krijg je ook een heel vuil doekje van. Daarna spoel ik altijd wel na met water.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
19-07-2019 06:26
De face wash van Vichy is ook heel goed (alles gaat eraf) en heel fijn en zacht en vochtinbrengend als je een gevoelige huid hebt.
Ik bedoel deze:

Afbeelding
Impala, is die fachwash zonder parfum? Heb een parfum allergie.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
19-07-2019 07:46
Als ik daarmee mijn mascara eraf haal, zie ik daarna minutenlang wazig.
Hahhahaa, ja dat heb ik ook, dan blijf ik knipperen en knijpen en wrijven.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
19-07-2019 08:28
Water, zeep en een scrubhandschoen zijn onovertroffen, maar micellair water van Kruidvat daar krijg je ook een heel vuil doekje van. Daarna spoel ik altijd wel na met water.
Toch geen scrubhandschoen voor je gezicht? Niet goed hoor.
pamelacourson schreef:
19-07-2019 07:41
Ik krijg echt niet alles eraf met alleen lotion of reinigingsmelk en ik heb al veel merken geprobeerd. Face wash werkt veel beter, ik heb er een van Rituals omdat ik van de meeste een erg droge huid krijg en van deze niet.
Is mijn ervaring ook. Ga maar eens nadat je met micelair water of een reinigingsdoekje bezig bent geweest nog even met een facewash boven een witte wasbak en zie wat er nog aan troep meespoelt.

Ik heb nu die facewash van de Primark van die witte lijn, heel fijn.
En af en toe een reinigend masker en dan een dag niks.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-07-2019 09:17
Toch geen scrubhandschoen voor je gezicht? Niet goed hoor.
Ik heb er een die zacht maar grondig reinigt. Maar meestal vind ik een plens water in mijn gezicht genoeg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je kan het beste je bacteriepopulatie niet geheel uitroeien. Die beschermt je.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven