Mode & Beauty alle pijlers

Cleanser gelnagellak te koop winkel?

27-07-2019 07:26 18 berichten
Hoi,

Is een product als cleanser ook in een winkel/drogist te koop? Ik ben het nog niet tegen gekomen namelijk.
Ik kan het wel nabestellen op de website waar ik mn lamp en spullen gekocht heb, maar heb nu alleen een cleanser nodig. En om nu een hele refill set te kopen is niet nodig.

Mocht iemand tips hebben ik hoor het graag!

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. En dan niet van sensationail maar gewoon goedkope. Ik had lange tijd die van essence maar die wordt niet meer verkocht (logisch ook, hun gelnagellak was echt gribus...). Nu heb ik van aliaexpress een flesje maar het zou makkelijk zijn als er gewoon iets bij de Etos of Kruidvat verkocht wordt.
Alle reacties Link kopieren
In plaats van cleanser kun je gewoon alcohol gebruiken.
Kruidvat heeft toch een heel gellak assortiment?
Alle reacties Link kopieren
Ja wij gebruiken ook gewoon alcohol in de salon
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjerosso schreef:
27-07-2019 07:52
Ja wij gebruiken ook gewoon alcohol in de salon
Gewoon de 70% alcohol denat? Nou ja, nooit aan gedacht!
Supersas09 schreef:
27-07-2019 07:31
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. En dan niet van sensationail maar gewoon goedkope. Ik had lange tijd die van essence maar die wordt niet meer verkocht (logisch ook, hun gelnagellak was echt gribus...). Nu heb ik van aliaexpress een flesje maar het zou makkelijk zijn als er gewoon iets bij de Etos of Kruidvat verkocht wordt.
Hier staan ze ook bij een low budget Chinese winkel maar zou daar niet op vertrouwen net als bij aliexpress . Je moet zeker weten dat het een Europees keurmerk heeft.
Alle reacties Link kopieren
Supersas09 schreef:
27-07-2019 07:31
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. En dan niet van sensationail maar gewoon goedkope. Ik had lange tijd die van essence maar die wordt niet meer verkocht (logisch ook, hun gelnagellak was echt gribus...). Nu heb ik van aliaexpress een flesje maar het zou makkelijk zijn als er gewoon iets bij de Etos of Kruidvat verkocht wordt.
Uit nieuwsgierigheid, wat was er gribus aan die nagellak?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
27-07-2019 08:48
Uit nieuwsgierigheid, wat was er gribus aan die nagellak?
Als je de nagellak onder de Uv-lamp deed trok hij helemaal samen. Is mij niet 1 keer gelukt om een fatsoenlijke nagel gelakt te krijgen. Gauw overgestapt naar sensationails en nu Alessandro striplac. Maar de Cleanser van essence was wel fijn!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de gelnagellak remover? Bij pink gellac kun je die ook gewoon los bestellen. Een vriendin vertelde laatst inderdaad dat het ook bij de Kruidvat te koop was. Ik ga ook eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Supersas09 schreef:
27-07-2019 10:53
Als je de nagellak onder de Uv-lamp deed trok hij helemaal samen. Is mij niet 1 keer gelukt om een fatsoenlijke nagel gelakt te krijgen. Gauw overgestapt naar sensationails en nu Alessandro striplac. Maar de Cleanser van essence was wel fijn!
Gewoon benieuwd.
Waarom ging je van sensationails naar Allessandro striplac? Enthousiast?
Alle reacties Link kopieren
vitamined schreef:
27-07-2019 10:57
Gewoon benieuwd.
Waarom ging je van sensationails naar Allessandro striplac? Enthousiast?
Omdat bij sensationails de lak eraf moet weken. Dus ik in de weer met aceton, halve wattenschijfjes en alu-folie. Veel gedoe vond ik. Bij de striplac pulk je een hoekje los en trek je de lak er zo af en minder schade aan mijn nagel. Terwijl hij net zo goed blijft zitten als de sensationail.
Alle reacties Link kopieren
Overigens kun je de sensationail lak gebruiken in combi met de striplac twincoat, krijg je hetzelfde effect, maw je kunt de laklaag er zo aftrekken.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb nu Pink Gellac. Zou je er officieel af moeten weken, maar kan ik er in de praktijk redelijk makkelijk eraf trekken.

Is striplac wel gellak met lamp etc?

Ik ga eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
vitamined schreef:
27-07-2019 11:11
Oh, ik heb nu Pink Gellac. Zou je er officieel af moeten weken, maar kan ik er in de praktijk redelijk makkelijk eraf trekken.

Is striplac wel gellak met lamp etc?

Ik ga eens kijken!
De striplac is met lamp ja. Ik ben er erg blij mee!
Ik lees even mee.
Na mijn nagels keer bij de salon te hebben gedaan , denk ik er over om allesandro striplac aan te schaffen.
Supersas lakt het makkelijk en blijft het echt minimaal een week zitten zonder te chippen?
Alle reacties Link kopieren
Eviva_83 schreef:
04-08-2019 14:46
Ik lees even mee.
Na mijn nagels keer bij de salon te hebben gedaan , denk ik er over om allesandro striplac aan te schaffen.
Supersas lakt het makkelijk en blijft het echt minimaal een week zitten zonder te chippen?
Ja hoor, net als gewone nagellak.
Het blijft bij mij zolang zitten dat ik het eraf moet halen omdat het meegroeit met mijn nagel en er dus een witte rand ontstaat bij de nagelriem, niet omdat het gechipt is. (Of je met je nieuwe mes van de jumbo een heel stuk nagel eraf snijdt....🙄 )
Bedankt voor de info supersas!!

Wel een goed mes dan :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven