Mode & Beauty alle pijlers

Grijs haar

03-08-2019 13:06 22 berichten
Sinds een paar jaar heb ik best veel grijze haren bij mijn slaap. De rest van mijn haar wordt erg lelijk van verven dus dat doe ik liever niet meer. Daarnaast zijn echt alleen mijn slapen grijs en ben ik gewoon tevreden met de kleur van mijn haren.
Ik vroeg me af of er iets is dat alleen de slapen kleurt zonder het haar echt te verven, hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Ga je naar een goede kapper of verf je zelf?
Ik vind grijze slapen mooi. :) Staat echt volwassen. :) Is echt karakteristiek :)
Cateautje schreef:
03-08-2019 13:19
Ik vind grijze slapen mooi. :) Staat echt volwassen. :) Is echt karakteristiek :)
Ik juist niet bij een vrouw. Ik zou als ik TO was naar een goede kapper gaan.
Goede kapper ben ik geweest, heb er flink wat geld aan uitgegeven, en daarna bij een andere kapper hetzelfde verhaal. Maar beide keren is het resultaat enorm droog haar en slapen die snel weer grijs zijn.
Blondie456 schreef:
03-08-2019 13:21
Ik juist niet bij een vrouw. Ik zou als ik TO was naar een goede kapper gaan.
Ja Blondie, maar tegen jou is dan ook geen kruid gewassen. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik verf van Guhl en mijn haar knapt er juist van op.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Colorwell, henna in allerlei kleuren. Is vriendelijk voor het haar.
Alle reacties Link kopieren
Nee zonder verf gaat dat niet lukken,wat voor kleur heb je nu in de rest van je haar.
Misschien een paar folies enkel laten zetten op de plekken waar je je aan stoort.
Alle reacties Link kopieren
Grijs haar is altijd stug en droog.
Bovendien groeit haar best snel. Dus als je zelf niet heel blond bent, dan zie je grijs na 4-6 weken weer makkelijk zitten en zou je dus elke 4-6 weken je haar daar plaatselijk moeten verven. Zit niks anders op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde, alleen dan 1 pluk grijs haar. Ik koop uitgroei spray, ben echt helemaal fan. De kapper man het probleemgebied niet oplossen, en is ook duur en van korte duur dat het helpt. Die spray te koop bij elke drogist en helpt echt.
Alle reacties Link kopieren
Uitgroeispray inderdaad. Is handig als je niet dagelijks je haar wast en zeer plaatselijk grijs bent.
Mijn oma smeert dagelijks vitamine C olie in haar haar en heeft nooit een grijze haar gehad. Pikzwart glanzend haar heeft dat mens.
Uitgroeispray of haarmascara. Te koop bij Kruidvat of Etos.
Bedankt voor alle reacties. Ik ga die uitgroeimascara/spray eens proberen!
Alle reacties Link kopieren
Pas wel op! Deed ik ook in het begin, stapelde zich op zodat ik in de loop vd maanden een donkerder rand (heb bruin haar) in mijn haar had. Zag ik zelf niet, kwam er pas achter toen ik uitgroei door kapper liet kleuren. Is niet zo tijdelijk als het lijkt.
Rosamendosa schreef:
03-08-2019 19:16
Pas wel op! Deed ik ook in het begin, stapelde zich op zodat ik in de loop vd maanden een donkerder rand (heb bruin haar) in mijn haar had. Zag ik zelf niet, kwam er pas achter toen ik uitgroei door kapper liet kleuren. Is niet zo tijdelijk als het lijkt.
Ik was het er met 1x goed wassen uit
Rosamendosa schreef:
03-08-2019 19:16
Pas wel op! Deed ik ook in het begin, stapelde zich op zodat ik in de loop vd maanden een donkerder rand (heb bruin haar) in mijn haar had. Zag ik zelf niet, kwam er pas achter toen ik uitgroei door kapper liet kleuren. Is niet zo tijdelijk als het lijkt.
Ik was het er met 1x goed wassen uit
Alle reacties Link kopieren
[quote=winkelfanaat post_id=30223943 time=1564836309 user_id=21413]
Uitgroeispray inderdaad. Is handig als je niet dagelijks je haar wast en zeer plaatselijk grijs bent.


Heb ze weleens in mijn handen gehad bij de drogist ,maar sprayen die wel een normale gloed.
En zit er verschil in,in en die van Syoss of kruidvat
Superhuisvrouw schreef:
03-08-2019 20:10
Ik gebruik beiden. Het moet wel enigszins je eigen haarkleur zijn als je ze gebruikt, anders zie je wel verschil.
Ik vind de Syoss fijner.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
03-08-2019 14:22
Grijs haar is altijd stug en droog.
Inderdaad. En die stugge haren piepen ook als ze geverfd zijn al snel tussen de rest uit. Verven bij een goede kapper zou ik aanraden. En een goede cremespoeling. Een goede kapper weet met plaatselijk grijs nog wel raad.
Best moeilijk om de goede produkten te vibden. Ik ben helemaal donkergrijs met wit. Mn haar is droog maar van de meeste cremespoeling gaat het plat zitten.
Als je helemaal grijs bent pakt alle verf slecht, ook die van een goede kapper. Ik heb alles geprobeerd, met voorpigmenteren, olie zus, cremebadje zo. Werd me te duur iedere 6 weken en mn haar werd steeds slechter. Dus ben ik nu al 10 jaar grijs met een stevige bos in een goede coupe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven